Koiranpentuja eri roduissa ♡ piirretty kuva mukaan?
-
-
@kioja Kiitos sivuista, kuvaa innolla odotellessa
-
Minäkin melkein haluaisin vain tuon isän nimen takia lapparin Täytyypä koneella katsoa sopisiko suvullisesti kuitenkin Pyökkipolun sijasta Kernakseen
-
@veera-r Hei onpa hauska sattuma, selvästi hyvä nimi tää Pyökkipolku
-
Tarjoillaanpas tännekin taas koiranpentuja kun koirapuolella tuntuu tällä hetkellä kovin hiljaiselta! Monista roduista olisi taas pentuja saatavilla, löytyy esimerkiksi lyhempi ja pidempisukuista shelttiä, australianpaimenkoiria ja suomenlapinkoiria
-
@dee ei mulla muuta kun että ihanat ja hauskat nimet näillä
-
Mulla ei just näistä pentueista löydy, mutta jos tulee sileäkarvaisia collieita niin tilaan trikki nartun oman juniorin kuvia haluaisin hyödyntää virtuaaliversiolle
-
-
Taas mä voisin olla pentuja vailla Halluharjaan australianpaimenkoira uros Foxphoria Quote Unquote, 2-polvinen shetlanninlammaskoira narttu Lavender Mist from Indigo Land ja pehko uros Joystorm Nauto Navarone?
-
@titiuu No mutta mahtavaa! Halluharjaan lähtee sellaiset pentuset
-
Lähtisköhän mun matkaan lappalaisneiti H. Hopeapihlaja?
(En voi vastustaa, mulla oli Asmon kuvassa olevan koiran sisko ja Lejan kuvassa olevan koiran velipuoli makoilee tuossa selän takana )
-
@aksu Kyllä lähtis! Sehän on enemmän kuin pätevä syy nappasta pentu matkaan
-
Meillä olisi uudelle tallikoiralle tarvetta, kun edellinen alkaa jo olla iäkkäämpi. Kaveriksi sille meidän Lahja, joka on kultainen noutaja Korallipihlaja kiinnostaisi eniten ja mielellään otetaan pentukuva mukaan, tulisi ihan tallikoiraksi, näyttelyt ja muu toiminta eivät kiinnosta mätsäreitä lukuunottamatta.
-
-
Tässä olisivat Lavender Mist, Quote Unquote ja Nauto Navarone
-
@Jannica Varaan Korallipihlajan sulle! Onko jotain toiveita kuvan yksityiskohdista, kuten koiran asennosta, väristä tms? Kovin monimutkaisia taustoja en osaa tehdä, se on ainoa rajoitus Ja haluatko kuvaan siis pentuikäisen koiran?
@turjake Narros Nacho lähtee mielellään sinne tallikoiraksi!
@titiuu Kiitos paljon sivuista, ihania pentuja
-
@Dee pentukoirasta juu Väri voisi olla emon tapainen, asennon suhteen ja muunkin saat vapaat kädet
-
Hallatarun Hurmepihlaja - lappari Stable Maalismaahan tallikoiraksi?
Olisi musta uros jolla etujaloissa pikkusen valkoista
Mahdollisesti näyttelytoimintaan myös. -
@tundratassu Joo, sinne lähtee sellainen pentu!
-
@dee unohdin kysyä että vieläkö piirtelet kuvia kasvateille? Oisin siitä kiinnostunut myös 🥰