m: lyhytsukuisia koulutrakehnereja
-
Vielä ennen joulua myyntiin koulupainotteisia puoliverivarsoja Gestüt Helmwaldista. Tällä kertaa tarjolla uutta verta ja lyhytsukuisia jälkeläisiä, joista saa varmasti tulevaisuuden lupauksia kilparadoille ja jalostukseen. Toiveena tuleville kodeille olisi ainakin jonkinlainen kilpaileminen sekä jalostuskäyttö.
Nimiteemana tällä kertaa kuuluisat muusikot, mutta nimiin ja sukupuoliin saa vapaasti vaikuttaa. Syntymäpäivän voi valita väliltä 1-24.12.2022
Ihanaa joulunodotusta!
t. sonya1-polviset
trak. Journey/Janet v. Helmwald
i. Genesius
e. Jade v. Belmont2-polviset
hann. Astley/Ariana v. Helmwald varattu
i. Arken Nox
e. Insomnia v. Helmwaldtrak. Marley/Marilyn v. Helmwald
i. Calvin v. Helmwald
e. Macadamia Fmyydyt
hann. Genesis/Galantis v. Helmwaldmyyty
holst. Cobain/Cher v. Helmwaldmyyty
trak. Costello/Celine v. Helmwaldmyyty
trak. Sinatra/Selena v. Helmwaldmyyty
hann. Dylan/Dolly v. Helmwaldmyyty
trak. Marvin/Marina v. Helmwaldmyyty
hann. Lennon/Lana v. Helmwaldmyyty
hann. Iggy/Icona v. Helmwaldmyyty
holst. Sabbath/Simone v. Helmwaldmyyty -
hann. Genesis/Galantis v. Helmwald
Tää Heidseckiin?
-
Lähtiskö Empyreaniin kisaamaan, laatiksiin ja jalostuskäyttöön trakehnerit Costello/Celine v. Helmwald sekä Marvin/Marina v. Helmwald?
-
-
-
Etusivulle
-
Ylöspäin
-
-
-
@turjake se lähtee sulle
-
-
-
-
-
-
-
-
@sonya said in m: lyhytsukuisia puoliverisiä (hann, holst, trak):
hann. Iggy/Icona v. Helmwald
i. Innocenzo
e. White LiesAivan valtavan ihanat vanhemmat ja oli pakko käydä kuuntelee Iconan biisejä, kun en tajunnut kuka hän on ja tottakai oon kuullut sen biisejä vaikka kuinka monta
Elikkä GP hevosia mulla on aika vähän, niin pääsee tyyliin heti kisalistoille. Ellei käydä jossain varsalaattiksissa. En oo kyl varma onko ees kouluvarsojen laatuarvostelu auki, mutta siis monipuoliseen tarinapainotteiseen kotiin Tönnilän Tilalle. Kuitenkin unohtamatta kilpailuja, mutta ne on kovin rauhalliseen tahtiin ja vähän sinnepäin toteutetusti eli juuri sitä mukaan kun mua kiinnostaa kisata ja on kisoja tarjolla
-
@sissip kiva, se sulle
-