Suuri myyntiketju (päivittyvä)
-
Teen taas tällaisen hirviöketjun, johon päivitän myytäviä hevosia sitä mukaa kun niitä tulee vastaan.
Vanhaan, tuttuun tapaan ostaminen on helppoa:- Tee sivut
- Ilmoita ne minulle
Hevosilla ei tarvitse tehdä mitään, en hae niille aktiivista kotia. Useimmille on merkitty lajipainotus, joillain voi olla kisoja (ainakin jos on kyse WRJ- tai ARJ-ratsuista), joko perinteisiä, porrastettuja tai molempia. Siitä ei tarvitse välittää, jos haluat kisata hevosella jotakin muuta lajia, niin ole hyvä. Eikä tarvitse erikseen kysellä myynkö tarinakäyttöön tai piirrostallille, kyllä myyn!
Annettuja värivaihtoehtoja ei tarvitse noudattaa, jos ei halua. Joillain on väri rekisterissä, sen mahdollinen vaihtaminen on uuden omistajan heiniä. Kysyä saa aina, väreistä tai muusta.
Tarkemmin myyntiehdoista voit lukea blogista.
Sitten ne hevoset, tiedot on annettu muodossa säkäkorkeus, lajipainotus, suvun pituus, väri/värivaihtoehdot. Hevoset on järjestetty suvun pituuden perusteella lyhyestä pisimpään.
Viimeisimpänä lisätyt hevoset on merkitty kursiivilla. Tämä lista päivittyy ainakin satunnaisesti.
Islanninhevoset
o. Ch Blákaldur frá Jón, 139 cm, arj, 4+p, rnt. Bryndís frá Jón, 134 cm, arj, 4+p, rt
t. Frostrós frá Jón, 136 cm, arj, 5p, rn
t. Glymmérei frá Jón, 130 cm, arj, 4p, vkkoMorganinhevoset
o. Gemini Ion, 154 cm, ARJ (kisattu), 3p, hprn, s. 2014, Glamglare Jeremy Rocket - Arcadia Catania Candy; Anemy Imola
o. Joe Johnston, 153 cm, ARJ (kisattu), 3p, rnvkko, mvkko, vkko, hprnvkko, hpmvkko, s. 2016, Arcadia Atlanta Soldier - Cherilyn Ion; Knoxdale Wanderlust
o. Raiford Ion, 152 cm, ARJ-III, 4+p, rt, s. 2016, Rolling Stones Ion - Palmetto Bay Ion; Arcadia Palermo Agitated
o. Seeley Ion, 153 cm, ARJ (kisattu), 4+p, m, s. 2014, Touch of Anger RDN - Brennan Ion; VF Charm & Vigor
o. Stormsoldier Ion, 152 cm, ARJ (kisattu), 3p, rnvkko, s. 2016, Arcadia Atlanta Soldier - Stormdancer Ion; Ashburn Threat of Storm
o. The Irradiance Ion, 152 cm, ARJ-III, 3p, vkko, s. 2016, The Impedance Ion - Mango Martini Ion; Arcadia Amarillo Martini
o. The Reactance Ion, 153 cm, ARJ (kisattu), 3p, hpm, s. 2016, The Impedance Ion - Cherilyn Ion; Knoxdale Wanderlustt. Can-Can Ion, 149 cm, ARJ (kisattu), 3p, rnvkko, s. 2016, Arcadia Atlanta Soldier - Be Burlesque DV; Arcadia Pikeville Pacos
t. Catahoula Ion, 151 cm, WRJ (kisattu), 3p, rn, rt, m, rnvkko, mvkko, vkko, hprn, hpm, hprnvkko, hpmvkko, s. 2016, Maltese Falcon Ion - Arcadia Catania Candy; Anemy Inola
t. Charmiona Ion, 145 cm, ARJ (kisattu), 3p, rn, m, rt, hprn, hpm, s. 2016, Maltese Falcon Ion - Cherilyn Ion; Knoxdale Wanderlust
t. Fairbanks, 150 cm, ARJ (kisattu), 4p, m, rn, rt, s. 2016, Arcadia Toledo Dangerous - Arcadia Fairfax Fashionista; Arcadia Curacao Pipedown
t. Pamela Barnes Ion, 153 cm, ARJ (kisattu), 2p, rn, s. 2016, Arcadia Dallas J.R. - Arcadia Maplewood Charlotte; Mochachino Tator
t. Sault Ste Marie Ion, 151 cm, ARJ (kisattu), 5p, m, rt, (rn), s. 2018, RWR Calgary Night Fires - Fairbanks Ion; Arcadia Toledo Dangerous
t. Stormbringer Ion, 147 cm, ARJ (kisattu), 3p, rn, s. 2016, Maltese Falcon Ion - Stormdancer Ion; Ashburn Threat of Storm
t. Sue Ellen Ion, 150 cm, ARJ (kisattu), 2p, rn, s. 2016, Arcadia Dallas J.R. - Illegal Ion; Barely LegalOldenburginhevoset
o. Prämienwelt Ion, 172 cm, krj, 4p, rnt. Ch Brandee Ion, 170 cm, krj, 3p, mkm
t. Corinna II Ion, 170 cm, krj, 3p, m
t. Chryseida Ion, 166 cm, krj, 4p, trn
t. Lorrainne Ion, 166 cm, krj, 4p, rtPaint Horset
o. Zack Dun Ion, 153 cm, wrj, 1p, rnvkko sab
o. Burn Some Bucks Ion, 153 cm, wrj, 3p, mrn splash
o. Shiny Dun Ion, 153 cm, wrj, 2-5p (epätas.), rt sabt. Paint Me Sweet GA, 150 cm, wrj, EVM, mikä tahansa väri
t. Pink Enough Blue, 156 cm, wrj, 1p, m tob
t. Fancy Blue Lena Ion, 151 cm, wrj, 2p, rn tob
t. Gimme Big Bucks Ion, 151 cm, wrj, 2p, rn tov
t. Shady Lady Ion, 150 cm, wrj, 2p, rn fr
t. Zana Blue Ion, 155 cm, wrj, 2p, mvkko tob
t. Classy And Expensive Ion, 153 cm, wrj, 3p, rn, rt m, kaikki lehmänkirjavuuskuviot käy
t. American Pale Ale Ion, 153 cm, wrj, 3-5p (epätas.), m tob
t. Dakota Bad Lands Ion, 153 cm, wrj, 3-5p (epätas.), rn, rt, m, vkko, rnvkko, mvkko + tobianoPoitounhevoset
o. Aginolphé du Bonneer, 169 cm, tyh, EVM, mpäis
o. Diadoque des Faveaux, 166 cm, tyh, EVM, rnhkko
o. Muscadet de l'Aunorde, 165 cm, tyh, EVM, rnpäis
o. Quadrant Du L'Aube, 166 cm, tyh, EVM, rnhkkot. Tartinetta du Menard, 166 cm, tyh, EVM, m
Quarabit
o. Quick Fast Ion, 156 cm, wrj+vmrj, 4p, rnt. Iranea Ion, 152 cm, wrj, 4p, rt fr
t. Sheboygan Ion, 150 cm, wrj, 4p, rtVARATUT
@TK o. Rolling Stones Ion, 153 cm, ARJ-III, 3+p, rn, s. 2012, Rolling Remedy RDN - Breeze Ion; Wapasha Ion
@TK t. Fantasy Ion, 153 cm, ARJ (kisattu), 4+p, rn, rt, m, rnvkko, mvkko, vkko, hprn, hpm, hprnvkko, hpmvkko, s. 2016, Gemini Ion - Fairytale Ion; Houdini RDN
@Ser o. Blígur frá Jón, 145 cm, arj, 4p, hpm
@Ser t. Baldintáta frá Jón, 131 cm, arj, 4p, rnhkko
t. Pale Lager Ion, 153 cm, wrj, 5p, rt fr
o. Vir MVA Ch Fjölsvinnur frá Jón, 144 cm, arj, 4+p, mvkkokm
o. Valentine's Salt And Lime, 159 cm, arj, EVM, mikä tahansa väri
t. Sæstjarna frá Jón, 138 cm, arj, 4p, rn
@Kics o. Liberty Odds GA, 160 cm, arj, EVM, vkko
@Chao o. Catch Running Time GA, 160 cm, arj, EVM, mikä tahansa väri
@Chao o. Dream Valentino GA, 160 cm, arj, EVM, rt
@Chao o. Dusty Creek King GA, 164 cm, arj, EVM, mikä tahansa väri
@Chao o. Garland On Top GA, 162 cm, arj, EVM, m
@Chao o. Gotta Trot On GA, 162 cm, arj, EVM, mikä tahansa väri
@Chao o. New Year Showman GA, 164 cm, arj, EVM, mikä tahansa väri
@Chao t. Ballet Stiletto Nite GA, 159 cm, arj, EVM, mikä tahansa väri
@Chao t. Dazzling Senorita GA, 155 cm, arj, EVM, rt
@Chao t. Divine Dauntless GA, 165 cm, arj, EVM, mikä tahansa väri
@Chao t. Fixen's Dance And Romance, 163 cm, arj, EVM, mikä tahansa väri
@Chao t. Grande Matinee GA, 152 cm, arj, EVM, m
@Chao t. Hey-Hey My-My GA, 153 cm, arj, EVM, rt
@Chao t. Kalamazoo D'Struction, 158 cm, arj, EVM, mikä tahansa väri
@Chao t. Melody McCorey GA, 154 cm, arj, EVM, rt -
Lisäsin reilun tusinan verran suvuttomia saddlebredejä. Ne ovat kaikki valmiiksi kisattuja ARJ:n porrastetuissa ja kunhan saisivat kuvat ja saisin kisattua varsat, niin olisivat ihan vaikka laatiskelpoisia. Mikään pakko ei ole toki laatiksissa käyttää, jos ei halua/jaksa/viitsi, lähtevät kyllä ihan mihin tahansa kotiin. Eikä minua haittaa vaikka vaihtaisivat lajia ja lähtisivät kisaamaan jotakin ihan muuta.
-
Lisäilin muutaman pitkäsukuisen, ARJ:ssa kisatun issikan.
-
Nostellaanpas tätä. Lisäsin juuri muutaman suvullinen oldenburgin listalle.
-
Lisäilin lähes parikymmentä suvullista, ARJ-kisattua (seassa yksi WRJ:ssä kisannut) morgania.
-
Voisin tarjota kodin Fantasy Ionille ja Rolling Stones Ionille.
-
Hei! Onko quarabeja vielä jäljellä?
-
@tk
Fantasy ja Rolling Stones sinulle! Ilmoittele sivuja jotain kautta.@Lapinlahti
Onhan niitä muutama, ei vain ole tässä myyntilistalla, mutta vilkaisepa täältä. No, ei niitä ole kuin neljä kappaletta, pitkäsukuisia kaikki ja kaikki sukua keskenään, mutta jos noista jokin kiinnostaa, niin osta toki, kaikki ovat myynnissä. Aivan erityisen mielelläni luopuisin nuorimmasta eli tamma Pale Lager Ionista. -
@sirpa Okei! Voisin tän nuorimman kyllä ottaa!
-
@lapinlahti
Ilman muuta sitten! Tee sivut ja ilmoita osoite minulle vaikka tässä ketjussa tai yksityisviestillä tai sähköpostilla (vtionic@gmail.com), samalla myös VRL-tunnuksesi, niin saan siirrettyä sinulle rekisterissäkin.
Tamman väristä sen verran että se on nyt merkitty rautiaaksi frameksi, mutta ei ole pakko olla sen värinen. Voi olla ruunikko frame tai musta frame, mutta myös yksivärinen rautias, ruunikko tai musta. -
@sirpa joo! Mun vrl on VRL-15106
sekä sivut työn alla! Saako kuvaa siis käyttää? -
@lapinlahti
Kuva ei tule kaupassa mukana. -
Blígur frá Jón ja Baldintáta frá Jón mulle?
-
@ser
Lähtee, ilmoittele sivuja niin kauppa on ok! Kuvat tosiaan eivät tule kaupassa mukana. -
@sirpa tässä nämä - Bligur ja Baldintata
-
Olen nyt useampaan kertaan katsellut tätäkin ketjua ja nyt on ehkä viimein pakko tarjota. Lähtiskö tuo t. Sæstjarna frá Jón mulle? En vielä ihan tarkalleen tiedä, mihin sen laittaisin; voipi olla, että päätyy Kleppuriin tai sitten vaikka yksityiseksi, mutta kyllä mä sille jotain keksin.
-
@cynoria
Juu sopii! Ilmoittele osoitetta vain kanssa, kun saat tehtyä. -
pst. useamman noiden issikoiden ii. Trólle frá Geitungur on nykyään täällä jos haluaa sivuja päivittää
-
@sirpa Moi! Valentine's Salt And Lime ja Fjölsvinnur frá Jón mulle?
-
@its_elizabeth
Juu, minä varaan nuo sinulle! Ilmoittele sivuja (ja potki, jos ei sivujen ilmoittamisen jälkeen tunnu tapahtuvan mitään), niin kaupat on minun puolesta ok.