JOULUKALENTERI - paluu takaisin
-
Hei ihanat kanssaharrastajat!
Palaan pikku hiljaa odottamattoman pitkältä tauoltani ja mikä parempi tapa olisi palata sorvin äärelle kuin jouluteeman kanssa. Haluan vielä pahoitella yllättävää katoamistani, joka johtui henkilökohtaisista syistä mitä en tahdo täällä nyt sen enempää avata. Anteeksipyyntö erityisesti heille, joiden tilaukset minulla jäi tekemättä ja heille kenen kasvatteja olin ostanut, mutta sivut jäi tekemättä.Minun pitkään kestänyt lukioajan Dellin kannettava sanoi myös itsensä irti taukoni aikana ja kaikki tiedostot sekä keskeneräiset työt menivät sen mukana. Kartoitan ennen joulua vielä kaikilta tilaajilta, että otetaanko nämä uudelleen työn alle.
Sitten itse asiaan! Jos joku oli joskus jäsenenä tallini.fi sivustolla, niin saatatte tietää kyseisen konseptin. Itse koin tämän kerrassaan ihanana ideana, kanssaharrastajien tukemisena sekä yhteishyvän edistämisenä, niin haluan kokeilla tätä ideaa myös täällä.
Asian ydin on siis, että luukkuja on tarjolla 24 ja jokaisesta luukusta saa kanssaharrastajan tarjoaman lahjan.
Luukkujen sisältö tulee riippumaan siitä kuinka moni teistä pystyy tulemaan osaksi lahjojen antamista. Luukun sisältö voi olla piirroksia sekä linejä joko tilauksesta tai jo valmiina olevia teoksia, tekstejä, ulkoasuja ja kuvia. Kuvissa pieni rajaus, että niiden tulisi olla rakenne & pääkuva- paketteja, mutta toki lisäkuvia saa näiden lisäksi antaa. Minun puolestani lahjat tulevat olemaan piirroksia ja linejä.
Mikäli haluat tulla osaksi tätä ja tarjota kädenjälkeäsi jossain muodossa, niin laita minulle chatissa mitä haluat antaa ja haluatko tarjota lahjan vain yhdelle vai useammalle henkilölle.
Saat itsellesi luukun varaamalla sen tässä keskustelussa kirjoittamalla “Luukku 2” tai mistä vain käy ilmi minkä luukun haluat. Luukut varataan nopeuskilpailulla. Mikäli useampi henkilö varaa saman luukun samaan aikaan, niin näistä arvotaan kumpi luukun saa.
Luukun pystyt varaamaan itsellesi 24.11. Klo 12 alkaen.
PÄHKINÄNKUORESSA
-
Kaikilla on oikeus osallistua
-
1 luukku / hkö, luukut jaetaan nopeuskilpailulla 24.11. Klo 12 alkaen
-
Jos haluat sponsoroida omalla kädenjäljelläsi, niin laita chattia.
-
Luukun sisältö julkaistaan kyseisenä päivänä ja lahjan saaja on yhteydessä lahjan antajaan omatoimisesti.
Mikäli jotain jäi epäselväksi tai tulee kysyttävää, niin kysykää ihmeessä!
Hyvää joulunodotusta kaikille!
Luukut merkataan varatuiksi, kun ne ovat menneet.
-
-
Huomenna on aika tulla varaamaan oma luukkusi
Klo 12 jälkeen tule tässä keskustelussa kertomaan minkä luukun itsellesi haluat! Tämän jälkeen voikin jännitys alkaa mitä luukusta ilmestyä saattaa.
Mikäli haluat ottaa osaa lahjojen antoon, niin laita ihmeessä viestiä ja jaetaan yhdessä joulumieltä kanssaharrastajille joululahjojen muodossa.
-
Tule varaamaan oma luukkusi
Lahjoja on jaossa seuraavanlaisesti
Lahjojen annossa on myös mukana @Alva, @Otterley- linepaketti (pää, rakenne ja ratsastus/liikekuva)
- pääkuva (line ja väritys)
- tallialuekartta
- hahmokuva
- rakennekuva (line ja väritys)
- ratsastuskuva/liikekuva (line ja väritys)
- sukuselvitys
- vapaavalintainen teksti
Alla malleja omista töistäni
-
Ai että, tää on kyllä ihana! Mä tahdon osallistua luukkujen tekemiseen, laitan siitä vielä sulle viestiä. Mutta ihan ekana tahdon varata itselleni häikäilemättömästi luukun 24, jos sopii
-
Luukku 7 Laittelen myös viestiä myöhemmin jos sattuu olemaan aikaa lahjojen tekoon ^^
-
Mä voisin ottaa luukun 13
-
Varaan luukun 10 ja laitan myös viestiä luukkujen tekemiseen liittyen
-
Minulle luukku 8!
-
Mulle luukku 4 kiitos! Aivan ihana ajatus tämä 🥰
-
luukusta 3 olisin kiinnostunut!
-
Luukku 20,kiitos!🤩 Ihana idea!
-
Luukku 14, kiitos!
-
Uu mulle luukku nro 2, kiitos
-
Luukku nro. 4, kiitoksia ️
Edit: Oho, se olikin jo otettu! No, mites nro. 1?
-
Luukku 18, kiitos ️
-
Wautsi, upea idea! Mä voisin varata luukun 15
-
Luukku 22 tänne kiitos Aivan ihana kalenteri, kiitos paljon järjestämisestä
-
Luukku 5
-
Ihanaa tällänen!! Minä varailen luukun 17 Heitän myös chattiä sponsoroinnista!
-
Mulle luukku 12!