Gestüt Ahlershof
-
Nostellaan välillä
-
Myyntivarsat taas näkyville
-
Swabia löysi itselleen viime viikolla uuden kodin Suomesta
Vielä kaksi kouluvarsaa etsii itselleen koteja
-
#5 ori Habsburg Ahf
Oon avannut tän topan ja katsellut tätä kyseistä varsaa nyt jo niin monta kertaa, että on pakko tarjota sille kotia kun se kerta on vielä myynnissä.
Lähtisikö Helmwaldiin kilpailemaan ja jalostukseen? Ehdottomasti käytäisiin myös KTK-tilaisuudessa, kun vanhemmatkin siellä niin hyvin menestyneet!
-
@sonya Teille hän
-
Nostellaan välillä
-
Tuontihevoskarkelot wapun kunniaksi, olkaa hyvät !
-
Oi kun on kivoja tuonteja, haluaisin ostaa kaikki hannoverit ja traksut
hann-t. Diamond Daze & hann-o. Königsberg, näille tarjoaisin näin alkuun kisa- ja jalostuskotia Helmwaldista, jossa onkin valtava pula tuontihevosista tällä hetkellä.
-
Cocoya vd Jooin Z olisi ihana lisä Breawan zangersheide laumaan
Luvassa olisi porrastetuissa rauhalliseen tahtiin kisailua ja mahdollisesti myös jalostuskäyttöä.
-
Nämä huomioitu ! Laitan näitä uusiin koteihin kun selviän vapusta
-
Quantico vd Jooin Z & Holiberry vd Jooin Z
näille tarjoaisin kotia Pauwausta, pääsisivät olemaan ensimmäiset suvuttomat zangersheidet. Todennäköisesti melko hitaaseen tahtiin porrastetuissa kisaamista, varsoja ja ERJL jollain aikataululla aikanaan. -
-
Voisin olla kiinnostunut Havdrup Elitasta meille Savoiriin
On tuo evm-sukuisten hevosten tilanne tällä hetkellä hyvin heikko
-
@maura Laitetaan se teille !
-
Oon nyt käynyt sataan kertaan kurkkimassa eikä mielihalu mee ohi!
Niinpä me ahvenanmaalla tarjotaan Volhynia AhfIlle kilpaileva koti. Kantakirjauksenkin uskallan luvata, kun on kelpoisuus vanhempien puolelta.
-
Lisää tuonteja näin tiistai-iltaan
Zangersheidea uusi lastillinen ! Katsotaan jos huomenissa traksua lisää, tässä erässä tulikin niin kivoja et pitää melkeen jättää itselle
@siiri Pistetään laivalla Affenanmaalle !
-
Hyphen Z
Saanks mä senkin Savoiriin?
-
@maura Ota sekin
Aamuun traksu-holsti kaksikko lisää
-
Almond Z on kans tervetullut Pauwauhun, mutta saa ootella ehdottomasti jos joku muukin haluaa, että en hamstraile kaikkea
nää on vaan niin kivoja ja itellä huono nimipää tuonneille
-
Cosmic Blue Z olisi tervetullut meille luomaan kisauraa