ARJ:n tiedotus: etsinnässä kisa- ja jälkeläispistetuomareita!
-
Etsitään laatuarvostelutuomareita
Sekä ARJL, että varsalaatis etsivät uusia tuomareita!ARJL:n puolelle on erityisesti tarve kisa- ja jälkeläispistetuomarille. Arvostelukohdista ja pisteytyksestä voi lukea täältä.
Tällä hetkellä on laatuarvostelussa on käytössä jonoarvostelu.Varsalaatiksen olemme hoitaneet tähän asti ylläpidon kesken. Nyt tarvetta olisi mahdollisesti 1-2 rakennetuomarille sekä 1-2 muiden osuuksien tuomareille. Varsalaatiksen pisteytykseen voi tutustua täällä. Käytös- ja askellajipisteet arvotaan, rakenne, suku ja lisäpisteet arvostellaan. Varsalaatiksessa on käytössä jono-osallistuminen ja toistaiseksi osallistujamäärät ovat olleet suhteellisen pieniä (pääosin allekirjoittaneen varsoja).
Hakeminen
Kaikkiin pesteihin voi hakea joko laittamalla täällä yksityisviestiä tai laittamalla sähköpostia arjvirtuaali@gmail.com vapaasti otsikoituna. Viestissä olisi hyvä kertoa mikä pesti kiinnostaa sekä vähän harrastustaustaa.Nyt sitten rohkeasti kaikki lajista kiinnostuneet mukaan niin saadaan pidettyä jaos ja laatuarvostelut toiminnassa!
-
Itse olen mukana tuomaristossa ja näin ensikertalaisena voin sanoa, että vaikka ei olisi aiempaa arvostelukokemusta, kannattaa kokeilla! Kokeneemmat tuomarit neuvoi mua mielellään ja auttoi tarvittaessa tulkitsemaan ohjeita ja sääntöjä
-
Ja etusivulle
-
-
-
Toinen ylläpitäjä on löydetty ja remmiin astuu mukaan @Sirpa !
Tuomaripaikkoja olisi edelleen auki !
-
-
Erityisesti rakennetuomarille olisi tarvetta!
Tällä hetkellä meillä on kaksi tuomaria rakenteissa, eli varatuomari olisi vielä hakusessa. Ja toki jos löytyy ihan innokas täysaikainen tuomari niin vielä parempi! -
Ja nostellaan tätäkin, tuomareille edelleen tarve!
-
Etsinnässä kisa- ja jälkeläispistetuomareita!
ARJ:n laatuarvostelun kisa- ja jälkeläispistetuomari jäi tauolle, joten etsinnässä olisi uusi(a) tuomareita! Hakemuksia voi laittaa yvlla tai jaoksen sähköpostiin arjvirtuaali@gmail.com
-
Nostellaanpas tätä välillä, jälkeläispisteistä puuttuu tällä hetkellä varsinainen tuomari.