Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    130
    4730
    84292
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • HM
      HM last edited by HM

Mä en tiedä mitä teen. Oon lahjoittamassa tavaraa roskalavalla ja nyt sinne on tullut pyyntöjä ulkomaalaisilta joiden asuinmaa on ihan jokin muu kuin suomi. Nää samat tyypit kommentoi kaikkiin julkaisuihin mihin ehtii että voiko saada tämän ja tämän.

Ehkä mä vaan muokkaan että asiointi vain suomeksi.

Anarchy 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Anarchy
        Anarchy @HM last edited by Anarchy

@hm Ei auta jos ne on huijareita. 😄
        Tämä tulee mielee ainakin...

Toki, voivat olla rehellisiäkin ihmisiä, ei siinä, mutta aina vähä epäilyttävää. Suljetussa ryhmässä yhtäkkiä joku patu alkaaki flirtata "Elämänsä rakkaudelle" ja sitä seuraavalle, ja sitä seuraavalle... Eikä FB suostu poistamaa tilejä. 😞

VRL-14465

Anarchie | Laukkurit

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • HM
          HM @Anarchy last edited by HM

@anarchy Ratkaisin ongelman törkeesti ohittamalla roskiksen säännöt ja varasin ensimmäiselle luotettavalle joka lupasi noutaa huomenna 😅

Jossain kirppiksellä/roskiksella on ilmeisesti ollut ongelma näiden suhteen että ovat hyödyntänyt muiden kuvia ja myyneet niillä tavaraa eteenpäin. Vissiin lienee se syy miksi roskiksilla pyörivät. Mä yritin kyllä sopia noudosta mut kummasti radiohiljaisuus vaikka alkuun vastaili tosi nopeasti.

Varmasti "oikeita" ihmisiä myös joukossa mutta harmi kyllä monella on nykyään se ehto että asiointi vain suomeksi näiden takia.

Kioja 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Kioja
            Kioja Piirrosharrastajat @HM last edited by

@hm Ite oon ratkassu asian silleen että laitan tietoihin "vain nouto" ja se joka noutaa (asioikoot vaikka mandariinikiinaksi) saa sen tuotteen. Mulle on ihan yks ja hailee et kuka sen tavaran saa, kunhan tulee itse hakemaan ja vie sen pois 😄 Jos joku ei tule sovittuun aikaan, ohitan sen ja menee seuraavalle

Rósgarður - Ruusupihan varustepuoti - Myrksvík

1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Nikki
              Nikki last edited by

What a time to be alive

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
              harakkasyndrooma.net

• Serena
                Serena last edited by

Miten joku joka on niin fiksu voi olla näin tyhmä.
                Oon tajunnu et oon alkanu tykätä mun fukboista. Ja nyt mietin et oottelenko toivonkonet tää menee ohi vai olenko järkevä aikuinen ja otan vähän etäisyyttä. 😂

Aiheen vierestä tullu vapaa-ajalla oltua kovin vähän koneella ja pikseliponit seisoo. Karsimishommat vaiheessa ja Excel taulukon mukaan olisi tulossa noin yhtä paljo tai enempi varsoja kuin mikä on poistuma, masentavaa.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
                and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Nikki
                  Nikki last edited by

Toka yö töissä ja motivaatio lähtee tasan 0 😂 Tästä tulee varmasti pitkä ura.

harakkasyndrooma.net

• HM
                    HM @Nikki last edited by HM

@nikki Tsemppiä! Yövuorot on rankkoja. Mä muistan kun tein yövuoroa niin meinasi ajoittain itkukiukku tulla 🙄 Kolautin pään niin rupesin vaan itkeen (onneksi ei ollut kukaan näkemässä niin sai kiukutella rauhassa). Eka vuoro menee helposti, toisessa vuorossa alkaa jo ärsyttään ja kolmannessa on helvetti irti. Sen pidemmälle en päässyt kun noi yövuorot rajoittui maksimissaan kolmeen vuoroon peräkkäin. Sen jälkeen vaihdoin suosiolla iltavuoroon.

• Nikki
                      Nikki last edited by

@HM Mä alotin eilen varhaisjakelijana ni ei oo oikee vaihtoehtoja 😂

harakkasyndrooma.net

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • HM
                        HM @Nikki last edited by

@nikki Ei tarvii ainakaan kohdata asiakkaita 😄 Voit olla niin ärrimurrimörkö kun vaan haluat!

• Nikki
                          Nikki last edited by

@HM Joo mut toisaalta pyörii 4h ulkona keskellä yötä oottamas et joku tulee puukottaa 😂

harakkasyndrooma.net

• HM
                            HM @Nikki last edited by

@nikki Positiivista 😄

• Nikki
                              Nikki last edited by

@HM No just marraskuussa tapettiin varhaisjakelija Myyrmäessä 😂

Selvisin kuitenkin, duunipäivä kaks: check. Ei se sit ollu nii paha ku pääs duunii asti, aika meni yllättävän nopeesti. Taas sattuu jalkoihin, mut hengailen mun hauvan kanssa tässä, syön vähä iltapalaa ja katon jakson Bondi Vetiä ennenku meen nukkuu.

Postimiesbonus: Rapsuttelin kahta koiraa tänää reitillä. Iso valkonen paimenkoiran tyylinen, mut vissiin vähän isompi ku valkonenpaimen ja lyhytkarvanen, ja sen omistajalla oli joku chihun kokonen karvapallo sylissä. Pieni alko rempomaan sylissä että "mullekki huomioo!!!!" ja iso ois tullu syliin jos ois saanu 😂❤ Mut oma koira paras koira

harakkasyndrooma.net

• Serena
                                Serena last edited by

Ugghhasdfgh miten tuntuu että viimesen vuoden (kahden?) aikana ollu hemmetin usein kipeenä. Ja tämmösiä vammasia päivän parin pikkukuumeita, tai oletan että nytkin noussut, mutta oon töissä eikä tänään ole terveydenhoitaja paikalla niin pääse mittaamaan vielä.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
                                and that price is hell.”

• Katariina A.
                                  Katariina A. last edited by

Perskele sentään, kone hajos kolmen uskollisen vuoden jälkeen ja vielä kesken myyntitopikin kirjotuksen. En oikeestaan menettäny mitään suurensuurta, heppakuvakansiot mutta eipä siellä mitään ollu mitä ei netistä löytäis. Nyt vaan sitte uutta konetta ostamaan, mutta millä rahalla... Onneks sain poikaystävän läppärin käyttöön toistaseks 😄

VRL-13828, katariina.aralia@gmail.com
                                  Hiraeth Stud - Kesärannan Hevostila - Lavender Fields - Rosethorn Estate

• Nikki
                                    Nikki last edited by

@Katariina-A Ei ne koneet vaan kestä enää 💔

Minä tääl neljältä aamulla kuuntelemas absoluuttista bangerii ja arpomas KRJ-tuloksii. Mul on tänä ja ens yönä vapaata töistä, torstaiyönä kuuden yön putkee 📫

harakkasyndrooma.net

Katariina A. 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Katariina A.
                                      Katariina A. @Nikki last edited by Katariina A.

@nikki Mikä ihme on tämä banger apuaa :DD Ite oon hereillä ihan vaan koska unirytmi 5/5. Oon ollu hereillä nyt sen nelisen tuntia 😄

VRL-13828, katariina.aralia@gmail.com
                                      Hiraeth Stud - Kesärannan Hevostila - Lavender Fields - Rosethorn Estate

• Nikki
                                        Nikki last edited by

@Katariina-A Jensen Ackles oli The Boysin kolmannella kaudella. 10/10 suosittelen koko sarjaa ja vähintään kolmoskautta. Mä katoin sen vaa Acklesin takii ja sit kinda tykästyin Butcheriin ja katoin alusta asti 😂

Ja lol se tunne ku tää on mun tarkotuksellinen unirytmi 💀 Heräsin joskus viideltä iltapäivällä ja meen nukkuu aikasintaa ku saan arvottuu ja laitettuu VRL:ää nää 30 yheksänluokkasta kutsuu. nimim. työaika 01-06

harakkasyndrooma.net

• Kirsiina
                                          Kirsiina Mode last edited by

Ei tarkotuksellista unirytmiä, oon vaan monen kuukauden ajan heränny 3-5 aikaan ja sehän vatuttaa 🙂

Mun kone on kestäny uskollisesti öö 6 vuotta ❤ Vähän on pitänyt elvytellä uudella akulla ja lisämuistilla mutta yllättävän hyvä ostos oli

Kelokorpi & Glenfort

Alexiina C. 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • Nikki
                                            Nikki last edited by

@Kirsiina Mulla on kanssa ollu jo pitkän aikaa ongelmii pysyy unessa. Nukahan yheksän-kymmenen aikoihin illalla, sit herään joskus yhen ja kolmen välillä ja pahimmillaa valvon jonnekki kuutee-kaheksaa ennenku nukahan uudestaa. Nyt saan rahaa siit etten voi nukkuu öisin 😂

harakkasyndrooma.net

• 1
                                            • 2
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 230 / 237