Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    130
    4727
    84225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Jii
      Jii @HM last edited by

@hm jotta niitä voisi markkinoida kannattavammin kuin pelkästään vegaaneille, luulen.

Pääasia että on kivaa. | Täytetallit | Brittonia | Hemsbury (ikiremppa) | AMLA (tulossa?)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • HM
        HM @Nikki last edited by

@nikki Good point. Ostin tässä hiljattain jotain vegejuttua minkä pitäisi jäljitellä paahtopaistia ja se oli ihan karseeta. Muut härkikset, nyhtöt ja seitanit on ollut hyviä ellei jopa parempia kuin liha 😄 Eipä ole pelkoa jänteistä, ihrasta tai muusta mitä voi lihassa tulla vastaan.

Ihannoin sitä sarjaa joskus tosi paljon mutta mitä pidemmälle meni kausissa niin sitä enemmän kuraa. En ole edes pystynyt katsoon viimeisimpiä kausia. Olin ihan lapsi kun ne alko esittään sitä telkkarissa ja mun äitipuoli vinkkasi siitä että voisin tykätä sarjasta 😄

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          Jens last edited by

Onko lupa panikoida? Ollaan menossa huomenna ekaa kertaa pentukouluun 😆 Tää on mun eka oma koira ja kotona koirien kouluttaminen on ollut aina tosi arkisidonnaista. Ollaan me jotain harjoiteltu ja poitsu on ihan kiltti, mutta ne varmaan nauraa meidät sieltä ulos. En käytä ees naksutinta… 🤣
          Taas huomaa, että käy liian vähän ihmistenilmoilla kun on niin jännää

dani Tuire 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • Nikki
            Nikki last edited by

@HM Mä innostuin kokeilee soijarouhetta kaverin innottamana, mut vittu ku ois pahvia syöny. Yritän tehä kasvis-/vegeruokia jotka ei tarvii mitään lihanvastiketta, ja sit ostan ihan oikeeta lihaa ku teen liharuokaa.

Ja joo, mun mielestä Supernaturalin eka ja ehkä toka ja kolmas kausi oli ihan jees, mutta jossain 8-9 kohalla en pysyny enää ees jutuissa perässä. Toistaseks oon päässy jonneki 12. alkuun, mut kyllä mä haluan nää kattoa. En mistään muusta syystä, ku Samin ja Deanin takia 😂 Ei siinä oo mitään muuta, minkä vuoks kattoo, ku Crowley kuolee, Charlie kuolee, Bobby kuolee, John ja Mary tulee takas jne. jne. jne.

Veli alko kattomaan The Winchestersiä, oli vissiin ihan jees ku jatko kattomista. Musta vähän tuntuu, että tyyppejä alko kaduttamaan että lopetti Supernaturalin. En oo ikinä tykänny Johnista tai Marystä, mua ei kiinnosta niiden elämä mitenkään ja ihan perseestä on se, että siinähän on vaan Dean kertojana, Sam ei oo ollenkaan mukana. Rakastan Deania, mut ne on pakettidiili, ei yhtä ilman toista, perkele.

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
            harakkasyndrooma.net

1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • J
              Jens last edited by

Mä pääsin aikoinani supernaturalin kaudella 7, mutta se vähän jäi.. kiinnostais kyllä sinänsä kattoa, mutta menee auttamatta yli hilseen kaikki hommat

• Nikki
                Nikki last edited by

@Jens Kieltämättä menee tosi nopeesti toistamiseks koko homma, ja joka kerran kauden pahis on entistä naurettavampi. Seiska oli pelkkii dick-vitsejä, oli vähän meh. Eka kausi ku se oli matalempi budjetti, Deanilla oli faijan nahkatakki ja Sam oli ihan vaavva - ja ne oli samanpitusia lmao -, ja jonku Jumalan sisaren sijaan ne vaan perehty urbaanilegendoihin, joiden taustalla oliki todellinen voima.

harakkasyndrooma.net

• dani
                  dani @Jens last edited by

@jens jos lohduttaa niin viimeksi kun kävin pentukoulussa itse, edes ohjaaja ei saanut meidän perheen koiraa tekemään niitä harjoiteltavia temppuja, jotka olivat siis luokkaa saada koira menemään omalle alustalle, saada koira menemään jalkojen välistä yms XD

J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • HM
                    HM last edited by

Kiitos tästä Supernatural keskustelusta. Mä taidan aloittaa Luciferin uudelleen ja antaa sarjalle toisen mahdollisuuden 😄

• Nikki
                      Nikki last edited by

@HM

alt text

harakkasyndrooma.net

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • HM
                        HM @Nikki last edited by

@nikki Brittiaksentti onneksi helpottaa 😂

• J
                          Jens @dani last edited by

@dani 🆘 varmaan meidän tulevaisuus 😆 SIIS jäbä kyllä osaa oman nimensä, istua, odottaa ja mennä maahan. Jos ei on yleisöö

dani 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Tuire
                            Tuire @Jens last edited by

@jens no siis jos se oikeasti on pentukoulu, niin eikös sinne mennäki just opettelee niit asioit 😀 Mullaki eka oma koira osas muistaakseni just ja just istuu, ei me oltu mitää paikallaoloakaa harjoteltu (huono omistaja, ei oo opeteltu sitä vieläkää ja kaveri on reilu 1,5-vuotias) eikä siel kukaa mitää nauranu 🙂

Pöystilän suokit ja shettikset, Presta Ahaltekes, Breandanin irlannincobit ja sekalainen sakki muita hevosia ja poneja.

• dani
                              dani @Jens last edited by

@jens no tää koira osaa edelleenkin vaan about noi ja ikää on jo muutama vuosi, mut noi perusjutut nyt kattaa ainakin 90% arkitilanteista toisin kuin saada koira menemään käskystä jalkojen välistä mitä siellä koulussa opeteltiin joten hyvällä polulla ootte XD hyvää treeniä omistajalle ja koiralle olla porukassa vaikka hirveesti mitään uutta ei oppis, eiköhän siellä kaikki pennut kuitenkin hyöri ja pyöri enempi tai vähempi

J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                Jannica last edited by

@HM samoin mielenliikkein tänään heräsin, oispa kiva järjestää myyntikisat tai näyttelyt :DD

Adina

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • HM
                                  HM @Jannica last edited by

@jannica Oon ullana paikalla 😳

• J
                                    Jannica last edited by

Ei se varmaan sit auta kun ruveta järjestämään 😄

Adina

• J
                                      Jens @dani last edited by

@dani meillä kans nyt ehkä enemmän tavotteena totutella erilaisiin tilanteisiin, kun oppia temppuja. Haluun vaan tavallisen mössykkäpössykkäpussailijan ❤

• Serena
                                        Serena last edited by Serena

Mitähä hittoo. Mun koira, joka ei oo koko 8 vuoden aikana ees yrittäny ihmisille mitään, on nyt pari päivää flirtannu mulle, vinkuu, kulkee nokka persiissä ja välillä vaikuttanu et meinais nylkyttää. 😂 Öö.. sos?

/ Mitenköhä kauan nuo meinas hillota niitä koronatesti tuloksia. Aattelin et olisivat jo tänää iltapäivään mennessä tulleet.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
                                        and that price is hell.”

• Hazel
                                          Hazel last edited by Hazel

Voispa porrastetuissakin kilpailla yleispainotteisesti ilman, että se vaikuttaa negatiivisesti laatispisteisiin 😥 Mun perfektionismiin taipuvainen sieluni itkee vähän verta, kun en saa noita kilometrin pituisia kisakalentereita aseteltua hevosten sivuille niin, että olisin tyytyväinen siihen miltä ne näyttää 😄 Ja porrastetuissa on niin kiva toi vähän realistisempi tasosysteemi tarinahevosia ajatellen ja oon aivan liian laiska kehittääkseni jotain omia tasosysteemejä perinteisten kisaamiseen.

Mutta ymmärrän kyllä siis, miksi porrastettujen systeemi on sellainen kuin se on. Harmittaa vaan, kun ei oo oikein mitään yhtä kätevää kisasysteemiä yleispainotteisille hevosille. Ehkä täytyis malttaa luopua monen lajin kisaamisesta ja siirtyä kisaamaan yleispainotteisilla vaan kenttää.

Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Jos joo, niin millaiseen ratkaisuun ootte päätyneet kisaamisen kanssa? 😁

Kansallisaarteiden vaalimista Kaihovaarassa (muistoissa) :: sekalainen sakki tarinahevosia piskuisessa Kavalniemessä :: piirroshevosia Vihiniemen kartanomiljöössä
                                          VRL-14333

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Serena
                                            Serena @Hazel last edited by

@hazel Mua taas ei haittaa yhtään ne miinuspisteet, vaikka toki vähän erikoista, että ne perinteisiin verrattuna arvotetaan eri tavalla. Itsellä yleensä yleispainotteiset kisaa vain kahta lajia niin oon saattanut laittaa toisen perinteisiin (oon tosin niin laiska jaakko etten oo enää välttämättä viitsinyt). Sitten toki yksi vaihtoehto mitä vinkattiin hiljattain tuolla kysymyksissä että kisaa ja laatistaa yhden porrastetun eka pois, sitte toisen, jollon miinusta tulis vaan sille jälkimmäiselle. Siinä ois sit jo kaksi täyden pisteen lajia jos yhden kolmesta kisaa perinteisiä 😅

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
                                            and that price is hell.”

• 1
                                            • 2
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 220 / 237