Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    130
    4727
    84225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      Jannica last edited by

@Mari-H toivotaan että huomenna onnestaa, meillä voi ainakin ell jättää myös viestin puhelimeen, jos kännykkä käytössä, niin soittelee takaisin kun ehtii 🙂 Eiköhän kisu pärjäile, hyvä jos juomaan saa ainakin jotakin.

Adina

1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • HM
        HM last edited by

Tästä on muutama tunti aikaa, mulla oon edelleen shokissa ja mietin pitäisikö polttaa itseni näin ötökkäkammoisena 😂

Löysin siis pari toukkaa seinistä, ne on sinällään ihan ok koska vanha talo mutta kun litistin toisen niistä paperiin niin se räjähti naamalle.

Seinät on tarkistettu, ei löytynyt enempää. Ainakaan tältä erää.

J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          Jens @HM last edited by

@hm Mun pahin painajainen. Jos koskaan löydän mitään toukkia kotoota, en tiiä poltanko eka itteni vai talon vai mitä

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • HM
            HM @Jens last edited by HM

@jens Mä oon tottunut että täällä vipeltää milloinkin mitäkin 😄 Pari kuukautta sitten oli kukkakärpänen todellinen riesa kun eivät hävinneet millään eikä pystynyt jättään mitään elintarvikkeita pöydille (nyt ne jotenkin mystisesti katosi täysin). Turkisvyökuoriaisiakin on, ovat varmaan pesineet rakenteisiin mut ei aktiivisia havaintoja vähään aikaan. Nää uudet tunnistin museokuoraisiksi. Mitään elintarviketuholaisia ei onneksi ole ollut. Sokeritoukkiakin on, ainakin niistä joskus on ollut havaintoja mutta ne onneksi on harmittomia että ei niitä edes raaski listiä.

Mut pääsen muuttaan vähän yli kuukauden päästä niin toivottavasti se karsii nää kodin tuholaiset. Oon menettänyt yöuneni varmaan miljoona kertaa ja nähnyt painajaisia miten ötökät tunkee läpi seinistä (josta voi syyttää vähän ötökkäkauhuleffoja) 😂

J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              Jens @HM last edited by

@hm Ei mulla muuta kun 😰😵😳

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Serena
                Serena last edited by Serena

Tää alkaa tuntuu jo vähä vittuilulta. Mitä nyt oon ennen töitä välillä nopeesti tyyliin tunniks kerenny istahtaa koneelle, kaikki toimii iha bueno. Vaan ootappa jos vapailla yrität ajan kanssa jottai tehä nii a) hiiren oikee ei taaskaan toimi, b) koko romu jumii.

Oon niin kateellinen ihmisille joita kahvi piristää. Niinku heräsin kaks tuntia sitten virkeenä (ihme), mutta nyt alkaa nukuttaa ja en oo saanu niinkun mitään aikaseks kun oon tässä vielä aamupalalla lol.

/ Se tunne kun muutama viikko sitten keksit ihan täydellisen ja inspaavan nimen kasvatille ja "tää on niin hyvä että kyllä mä tän muistan ja sivutankin varmaan ihan pian".
                Nyt ei voi muuta sanoo ku et miten meni noin niinku omasta mielestä.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
                and that price is hell.”

• Nikki
                  Nikki last edited by Nikki

Valitin, että on tylsää kun melkee kaikki on jo muuttolaatikoissa, ei voi kuin nukkua ja kattoo telkkaria. No, postasin faceen puskaradioon että voitteko pitää koiranne kiinni taajamassa kun se lukee ihan laissa. Ei oo tylsää enää. 🐕

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
                  harakkasyndrooma.net

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Serena
                    Serena @Nikki last edited by

@nikki Facefaitit best ❤
                    t. joku joka välillä kaivelee kaikenmaailman eläinryhmiä löytääkseen kunnon rähinät

Täälläki ihan just leviimässä pää kun on tylsää, mutta toisaalta jossai ihme moodissa ettei saa edes aloitettua mitää tai pysty keskittyy mihinkään. Olis pakko käydä kaupasta maitoo mut tuntuu et vaatii ihan kauheesti eforttia ja on kylmä.

and that price is hell.”

• M
                      Mari H last edited by

Kissan patologin tulokset tuli eikä niistä tultu oikeen viisaammaksi. Siellä kuitenki näky jotain tulehdussoluja, joten antibiootit vaihtoon ja kokeillaan jos toiset sopis paremmin ja syään niitä vielä10 vrk. Lopetin eilen aamulla lääkkeiden annon ja tuo on sen jälkeen piristyny huomattavasti, toivottavasti ei taas kunto romaha 😕
                      Ja siis tää hintojennousu on iha mahotonta 😐 Kattelin huvikseen zooplussasta kissojen ruokia (aattelin et jos hyviä black friday tarjouksia niin vois tilata kaapit täyteen), mutta siis pahimmillaan elokuun lopusta tommone 24x370g säästöpakkaus kallistunu melkeen 9e 😳 Muuten sit 1-4e nousua, yks tarjoustuote oli samalla hinnalla ku viimeksikki.

Islanninhevostalli Ljóma
                      Glowdale Farm
                      Sekalainen sakki

• Serena
                        Serena @Mari H last edited by

@mari-h Saitko mitää kipu- tai pahoinvoinninestolääkettä kisulle?

and that price is hell.”

M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          Mari H @Serena last edited by

@serena En, se vaan sano et saattaa aiheuttaa tommosia reaktioita ja nyt sit kokeillaan eri valmistetta joka kuulemma on sopinu monelle 🙄 Soittelen sinne heti jos tuo nuupahtaa et mitäs nyt tehään, seuraava idea kiitos...

Islanninhevostalli Ljóma
                          Glowdale Farm
                          Sekalainen sakki

• Serena
                            Serena @Mari H last edited by

@mari-h Öh, just, luulis et ois voinu edes varalta jo laittaa reseptin, että saat haettua heti jos on tarve ilman mitään puhelinrumbaa.

Hmm, aattelin et kokeilis Google Driven työpöytäsovellusta josko se ois näppärä ja sais tiedostot talteen silleen suoraan. Mutta lataus 6h, haha, taijanpa jättää toiseen päivään.

Mun dieetti kyllä nyt vähä kärsii, mutta ajattelin tilata itselleni tänään synttärilahjaksi pitsan, vaikka vannoin pyhästi että bannaan kotipizzan loppuvuodeksi.

and that price is hell.”

Lithy 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Lithy
                              Lithy @Serena last edited by

@serena Hei hyvää synttärii ^^ 💐

Lukariksen Hevoskeskus - Tarinatalli Kalliokuja 24 - Keskiaikaratsu Jussi
                              PKK- ja VSN-tuomari

• Serena
                                Serena @Lithy last edited by

@lithy Kiitos 😊

Ja pitsa maistuu 😂 Nyt kyllä sitten for real loppu vuosi ilman.

and that price is hell.”

• Sirpa
                                  Sirpa last edited by

Minä tuossa muutama sivu sitten mainitsin valinneeni itselleni uuden työpuhelimen. No se tuli ja tilasin siihen vähän tarviketta, kuten panssarilasin ja joutessani myös takakameroille suojalasin. Nekin tulivat kiltisti postissa ja kaikki kunnossa siis. OnePlus ei tee tälle mallille suojalaseja ja Wave murenee vaihdossa ilkeiksi murusiksi, joten piti keksiä sitten jonkin muun valmistajan suojalasi.

Valinta osui Screenoriin, suomalainen ja kaikkea. Mä olen elämässäni useammankin suojalasin asentanut ja yleensä ihan hyvällä menestyksellä, mutta tämä oli kyllä mahdottomin kaikista. Niitä ilmakuplia ei vain saa pois sieltä lasin alta. Enkä nyt mene edes siihen, että pakkauksen asennusohjeet olivat luvalla sanoen surkeat. Sanottiin vain että puhdistuksen jälkeen ota suojalasista muovi pois ja lätkäytä paikoilleen vaikka pakkauksessa oli mukana jonkinlainen "kohdistin" ja kohdistustarrakin. No, kyllähän minä osasin, on näitä nähty ennemminkin, joten se siitä. Mutta he pirun ilmakuplat!

Sitten se takakameroiden suojalasi, se taas oli Suojakalvotukun omaa tuotantoa, Suojis-merkkiä. Se meni sentään nätisti paikoilleen ja olin tyytyväinen edes siihen. Kunnes! Piti asentaa SIM-kortti ja olin tällännyt kännykkään jo suojakuoret päälle. Suojakuorta irroittaessani napsahti se kameran suojalasi nätisti irti. Et kiva, kiitti ja perkele. Suojakalvotukku mainosti pakettinsa mukana että lähes kaikilla tuotteilla on 30 pv tyytyväisyystakuu, niin että jospas maanantaina vähän juttelisin chatissa, että mitäs se oikein käytännössä tarkoittaa... En odota paljon, varmaan vain sitä että tuotteet ovat kunnossa kun tulevat ja sitä ne kyllä oli, ei siinä.

Ionic / Gin Ahaltek / blogi

• Serena
                                    Serena @Sirpa last edited by

@sirpa Minkä mallin OP sulla siis on?
                                    Mietin ku ollu pitkään tarkoitus omaan hommata lasi, mutta vähä jääny.

and that price is hell.”

Sirpa 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Sirpa
                                      Sirpa @Serena last edited by

@serena
                                      OnePlus 10 Pro ja joo, siinä on kaareva lasi. Vanhassa OP Nordissa oli vielä suora lasi ja siihen oli tarjolla OP:n omia suojalaseja, jotka olivat ehkä pätevimpiä ikinä tai ainakin helpoimpia asentaa (eivät toki idioottivarmoja ja kyllä niidenkin ilmakuplien kanssa sai taistella, mutta yleensä pääsin niistä eroon kuitenkin).

Ionic / Gin Ahaltek / blogi

• Serena
                                        Serena @Sirpa last edited by Serena

@sirpa Näihin on kyllä ainakin joihinkin malleihin TODELLA hankala löytää mitään. Mulla kerkesi tää Nord 2 5G olemaan vuoden ennen kuin löysin suojakuoren.

/ Aahaha esimiehel on korona ja ilmoitti et pienellä kynnyksellä nyt työterveyteen testeihin. Me täällä kolmestaa yskitään ja räitään ku viimestä päivää 😂

and that price is hell.”

• Kioja
                                          Kioja Piirrosharrastajat last edited by

Voi, ihan turhaan vetkuttelin taas koulutehtävän alottamista, kun sain sen kirjotettua kahdessakymmenessä minuutissa 😅 Ärsyttää kun alottamisen kynnys on aina kauheen korkea, mut sit kun saa sen tehtävän auki ja ekan sanan kirjotettua, ni sit yhtäkkiä oksennan ihan jäätävästi tekstiä ulos ja koko tehtävä tulee tehtyä nopeesti 😂

Mut jos jotain hyvää, niin ainakin oon saanu tehtyä tässä välissä pari karjalan käkeä ja himmelin sekä kohta on jouluverhot ommeltu valmiiksi 🤶 🎄 Sisään tuodut kävytkin on kohta tarpeeks auki, et saan alotettua käpytonttujen tekemisen ❤

Rósgarður - Ruusupihan varustepuoti - Myrksvík

J 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • J
                                            Jens @Kioja last edited by

@kioja siiis niin fiilaan tuon kouluhommien osalta. Hirveä kynnys aloittaa kertaaminen, vaikka tentti on ens ti ja mä en osaa mitään 🤣

1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 217 / 237
                                            • First post