Rupattelutopic kaikille tylsistyneille
-
@jens Kokeile myöhemmin uudelleen vaikka Jenni Virtasena ? En tiedä herjaako se Gmailia, (todennäköisesti ei kun pikaisella googlauksella tuli vastaan kyllä parikin gmail/Altervista tallia) mutta mistä noita tietää. Voi olla, että se ei tykkää nimestä jonka annoit sivustolle... Niillä on nämä tutkat välillä vähän eh? Ehkä se on sana virtuaalinen. Hmm.
-
@anarchy pitää testata, annan sille hetken aikaa hengähtää Muttahei kiitos joka tapauksessa, laitan kyllä sit jakoon onnistuko vaiko eikö tulevia sukupolvia varten.
Valitin tästä epäreilusta kohtelusta myös suoraan heidän antamaan palautelinkkiin jossa sanottiin jotain että ei mahdollisuutta proxy/vpn yhteyksille, mutta ei mulla mun tietääkseni oo mitään sellasta edes
-
@jens Niiden asiakaspalvelu on vähän hassu... Väänsin rautalangasta niille, että foorumini on suljettu koska botit. Nyt en pääse sinne uudelleen, koska salasanat unohtunut eikä anna resetoida.
Sain kehotuksen laittaa botti estoja tulille. Ei mitään apuja siihe saliksen resetointiin...
-
Onko tällä VRL tukipyyntöjä käsitteleviä linjoilla? Jätin tukipyynnön pari viikkoa sitten(?) kun en pääse kirjautumaan. T. kärsimätön
-
Taas yksi poni saatu kiitosivutettua. Pakko vaan myöntää, että tämä koneella oleminen on tuskaa kun hiki valuu pisaroina jatkuvaan. Onneksi kohta töihin viilentymään.
Olipahan yöllä tuon hiessä pyörimisen ohella vallan mahtava unihalvaus taas, pitkästä aikaa sen verran hyvät hallut etten edes heti tajunnut olevan unihalvaus eikä se kohtaus meinannu ees loppua millään. Luulin että joku oli tullu mun asuntoon ja jotenkin huumannu mut kun en pystyny liikkuu ja muka näinkin jonkun hahmon seisovan mun sängyn päässä odottamassa ja pohdin vaan et onko mun fiksumpi esittää nukkuvaa vai yrittää taistella. Sit mie muka jossai vaiheessa kuulin ulkoa kuin joku kaivaisi jotain, eli hautaa tietenkin. Meni yllättävän pitkä tovi ennen kuin tajusin että äh unihalvaus ja senkin jälkeen tosi pitkältä tuntuva aika ennen ku sain itteni liikkeelle.
Mä kuulin myös kun mun puhelin ihan oikeasti piippas viestiä, outoo ettei sillonkaan päässy siitä tilasta vaikka yleensä kroppa herää kun kuuluu joku ääni.
/ No ohan tuo viestien mukaan kestäny jonku 10-15min tuo toinen halvaus (havahduin siis siinä välillä ja laitoin kaverille viestin, kun vastas olin taas halvaantunu lol). Jännä jos tuntu vähä pitkältä aika.
-
@Jens Altervista on kyllä hankala noiden sääntöjensä kanssa Mä kokeilin kwpn-yhdistyksen sivujen kanssa varmaan 5 kertaa niin, että nimenä oli yhdistystä ja Amya ja Maija Meikäläistä, sivujen osoitteena kwpn tai vhpy. Lopulta sain sen läpi osoitteella kwpnyhdistys ja nimi tais olla joku hatusta vedetty ”oikea” nimi Kannattaa tosiaan kokeilla kaikkea mahollista, siinä niiden systeemissä ei oo päätä eikä häntää mun kokemuksella. En usko että se on sähköpostista kiinni, mutta sitä en tiedä että oisko sillä merkitystä jos sähköposti ja sivujen osoite on sama Mulla oli sposti nimittäin kwpn.yhdistys ja samantapaisella osoitteella sain vihdoin sivut.
-
@amy Jees kiitos vinkistä, pitää siis tänään vaan yrittää vielä Katotaan kuin kauan kestää mutta aion näillä kannustuksilla voittaa tämän leikin
-
Aaaaaiiee miten voi olla taas näin tylsää ja aivot rallattaa tuhattasataa. 🥴
Selannu kaiken maailman facet, instat, jodelit, tinderit, redditit, murhainfon ja hötönetin läpi, nyt loppu ideat. -
@serena Kenties kaipaatkin jotain rauhoittavaa? Venyttely, jooga, lukeminen?
-
@jenna Oon mä tässä venytellykki, töissä viiti lukemiseen keskittyä vaikka käyny kyl mielessä sekin.
-
Hei suurkiitokset kaikille, jotka auttoivat tässä asiassa ja erityiskiitos @Anarchy sillä Jenni Virtanen ei ole epäilyttävä yksilö vaan täysin altervistan arvoinen kansalainen
Edit. viimeksi kun loin altervistan sain vaihdettua sen hosting tyylin blogista pois ilman puhelinnumeroo, mutta onko se nykyään oikeesti pakollinen? -
@jens Taitaapi olla pakollinen, osa tätä hilpeää bottien estoa.
Minulle ei ole tullut sinne rekisteröitymisen jälkeen yhtään sen enempää epäilyttäviä puheluita kuin ennenkään.
-
@anarchy ei varmaan näy puhelinlaskussakaan mitenkään hirveen hämäränä summana, kun en sitä itse maksa (bäst iskä ) enkä sille halua todellakaan selittää, että mitäsmitäs.
Lupaan joku hetki ottaa itteeni niskasta kiinni ettei tarvi aina teitä häiritä näillä typerillä kysymyksillä, jotka ei ees oo siellä kysymystopassa
-
@jens Ei ainakaan tietääkseni, ei ainakaan minun omassani herättänyt suurilla summilla kysymyksiä Nah, kysele vaan, onpahan info sitten muillekin saman asian kanssa painiville esillä jossain! Eikä se paikkalaan ole kiveen hakattu. Täällä ne voi hukkua, mutta niin hukkuu kysymystopassakin.
-
@anarchy Sitten mun puhelinnumero eksyy jonnekkin jossain tietovuodossa ja elämä päättyy jajajaja... hirvee stressi tästä Tosi moni taitaa altervistaa kyllä käyttää niin ehkä mä uskallan
-
Pakko antaa nyt tällänen update että en mä kyllä ainakaan vielä uskaltanut Kotona vissiin pienenä peloteltu tarpeeks hyvin netin pahoista möröistä
-
@jens siinä on sitten aikaraja, jonka sisällä tämä muutos pitää tehdä. Oliko kolme päivää. Sen jälkeen sen kyllä ehkä saa asiakaspalvelun kautta muutettua
-
Yks elää parasta elämäänsä täällä
-
@anarchy Joo, ehdin harkitteen viel tän päivän hittolainen kun se suoraan hosting muotoon rekisteröityminen ei onnistu
-
@jens Ei ole meikäläisellekään tullut mitään ylimääräisiä puheluita tai maksuja.