Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    131
    4738
    84463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • HM
      HM @Serena last edited by

@serena Mulla kävi taas niin et läppäristä hajos näyttö joten piti kytkeä se telkkaan. Kaikki näyttää hassulta ja mahdotonta tehdä sivuja kun mittasuhteet heittää häränpyllyä. Sain sit käyttööni vanhan HP:n (kakan) läppärin jossa meni monta operaatiota et sain sen toimiin ees välttävästi (piti asentaa winukka uusiksi, ajaa kaikki ohjelmat läpi, päivittää ajurit, säätää kaikki hiton asetuksen suorituskyvyn optimoimiseksi). Ja mikä on tulos, käytän edellee tätä läppäriä jossa ei ole näyttöä, ei toimi ees näppäimistö (onneksi on irrallinen) ja osa komponenteista rikki, näkyy suorituskyvyssä mut paremmin tää jaksaa pyörittää mitää kuin tuo HP joka ei jaksa edes Netflixiä ilman pätkimistä 🙄

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Serena
        Serena @HM last edited by

@hm No joo tää resoluutio on kans yks.... 😄 Jossain vaihees vielä viitin enempi katella noita tekemiä sivuja eri resoilla, mutta sitte olin vaa et ihan sama, kunhan omalla näytöllä näyttää hyvälle. Nyt sitten itken verta.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
        and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • HM

@serena Yksi vaihtoehto on määrittää mitat prosentteina, ei pikseleinä niin se korjaa ainakin osan ongelmista. Jos on mitat laitettu pikseleinä niin tietysti sillon kaikki näyttää erilaiselta eri näytöiltä mut jos on prosentteina niin ne skaalautuu näytön mukaan.

• Serena

@hm Joo siis se on toki yks vaihtoehto, pitäis vaa jaksaa väännellä sit nii paljo kaikkee uusiks 😄

and that price is hell.”

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • HM

Asiasta kukkaruukkuun, jos jotakuta kiinnostaa tuotantoeläimet niin YLE:ssä on hyvä sarja missä on kerrottu mm. tuotantoeläinten historiasta nykypäivään seka vertailuna suurtilat vs pientilat.

Sarjassa ei tosiaan kritikoida mitään, eli esitetään rehellisesti molemmat osapuolet ja historiasta miten nykytilanteeseen on päädytty. Musta hyvinkin valaiseva sarja joka kertoo hyvin nykypäiväisestä tuotannosta ja siihen miten siihen on päädytty kysynnän nousemisen myötä.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Serena
                Serena last edited by

Täytyypä yrittää tässä joku päivä muistaa kahtoo. Mulla on ollu parin viikon Supernatural putki päällä ku alotin alusta. 😄

Täytyis nyt muokata ja siirrellä muidenki tallin sivut uudelle sivutilalle. Ei vaan oo oikein motia tehä mitään. Exä vei multa eilen koiran enkä tiiä saanko sitä enää ikinä takasi.. sen kamatki on täälä ja nyt on vaan vittuuntunu ja tyhjä olo.

and that price is hell.”

• HM

@serena Oliko se koira sun eksän nimellä? Aika kurjalta kuulostaa 😞

• Serena

@hm Joo on. Sovittiin, että mie saan sen kun se on enempi "mun" ja toinen koira jäi sit sille. Mut nyt kun kävin eilen siellä kahvilla niin kerroin sille, että seurustelen yhden mun kaverin kanssa ja sattui se koira olemaan mukana niin tää tuumas, että koira jää sinne ja ei enää ikinä tarvii olla missään yhteyksissä.

and that price is hell.”

• HM

@serena No just. Tosi kurja tilanne.

• Serena

@hm No joo.. tälleen muutenki tämän masennuspaskan keskellä vähä semmone fiilis, että miten tässä nyt eteenpäin. Jotenki osasin kyllä aavistella, että se saattais ruveta kostamaan mulle sen koiran kautta, mutta en ees silleen suunnitellu sitä kertomista sille, se vaan vähän niinku tuli ja ajattelin, että parempi ku kuulee multa kuin jostain kyliltä missä about kaikki jo asiasta tuntuu tietävän...
                        Vaan tehty mikä tehty.

and that price is hell.”

• Nikki
                          Nikki last edited by

Alan ihan kohta vittu itkemään. Oon täs vaihees jo puol tuntii myöhäs töistä koska nukuin pommiin, lähin bussille ja unohdin mun maskin, ja missasin bussin silti. Katoin että sieltä tulee joku bussi, mut totesin että se on bussi a, jonka piti mennä just sillon eikä bussi b, joka oli mun bussi eikä sen pitäny vielä tulla. Oli se sitte se b, vähän ajoissa.

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
                          harakkasyndrooma.net

• Serena
                            Serena last edited by

Sain viimein sängyn, jee! Nyt vaan pitäis jaksaa kasata se 😂

and that price is hell.”

• Jesse
                              Jesse last edited by

Onkohan ratsastuksen ohjaajille/opettajille olemassa jotain keskustelupaikkaa, esim facebook ryhmä tms? Olis kiva kuulla mitä muut opet on ammatissaan/ammatistaan hoksanneet ja jakaa omia ajatuksia ja kokemuksia. 😄

VRL-12637 WRJ PKK
                              Ranch O'Hara - elämystalli Australiassa / Hiisivaara - mystinen hevoslauma Venäjän rajalla / Hopealinna - ravureita Suomessa / Lindsay Estate - kenttähevosia Hollannissa

• Nikki
                                Nikki last edited by

höhöhöhöö työkaveri sai vihdoi aikaseks pyytää mua kahville 😎

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
                                harakkasyndrooma.net

• Eedla S.
                                  Eedla S. last edited by

Voi nyt vigkjfkjgnrdkgnbgfjk. Kävin viikonloppuna läpi melko pinon kisakutsuja, laatiksia, kantakirjaustilaisuuksia jne ja pistin niistä kaikki tulokset oikeeseen muotoon muistioon. En sit tajunnu tallentaa sitä ja mun kone oli yöllä sammunut ja ne on nyt mennyttä kalua.. Totta kai oon poistanu ne kutsut kirjanmerkeistä samaa tahtia, ku oon ne muotoonlaitellut... Nyt ehkä kenties vähän ottaa päähän.....

"Nyt minä olen syönyt ja ajatellut ja nyt minusta alkaa tuntua, että asiat rupeavat selviämään." - Muumipeikko

Viljalehto

maura 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Serena
                                    Serena last edited by

Koeponnistimpa tuossa uuden sängyn kun ei tältä ahistukselta jaksa oikein olla hereilläkään. Jos ny kuitenki illan ratoks muutaman kahvikupillisen verran järjestelis noita talleja kuntoon.

and that price is hell.”

• maura
                                      maura @Eedla S. last edited by

@eedla-s notepad ++ ❤ ei haittaa, vaikka läppäri menis pois päältä, vaikka painais koko höskän pois tallentamatta…. sieltä ne vaan on aina löytyny kun on uudelleen käynnistäny.

Heidseck Sporthorses - laadukkaita koulupainotteisia hannovereja vuodesta 2017 alkaen
                                      Savoir Showjumpers - saksalaisia estehevosia ja poneja
                                      VRL-04116

Eedla S. 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Eedla S.
                                        Eedla S. @maura last edited by

@maura joo ja eihän tuo ois ku ois tallentanut tai siirtänyt suoraa kopujen sivuille. Kävin nuo palkinnot läpi ja sijat meni nyt hyväntekeväisyyteen. En jaksa yrittää kaivaa niitä enää uusiksi

"Nyt minä olen syönyt ja ajatellut ja nyt minusta alkaa tuntua, että asiat rupeavat selviämään." - Muumipeikko

Viljalehto

• Serena
                                          Serena last edited by Serena

Sohvadatausongelmat no. 2 mun ranne ei tykkää tästä asennosta, kun hiiri on perseen tasolla sohvalla. Ja ei, en oo ikinä opetellu kunnolla käyttämään läppärin hiiripadia muuta ku pakosta ja vihaan sitä, varsinkin kun tässä ei oo semmosta vieritysominaisuutta.

/ Itse asiassa tää mun hiirikin alkaa vissiin sanoa sopimustaan irti, välillä aukaisee ikkunoita itsekseen ja välillä jumii vieritys päälle..

and that price is hell.”

Eedla S. 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Eedla S.
                                            Eedla S. @Serena last edited by

@serena joku kova levy hiiren alle niin sen saa mm. reiden päälle missä toimii ihan moitteetta 😂

Viljalehto

• 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 5 / 237
                                            • First post
                                              Last post