Shetlanninponit
-
Yritin ettiä tämmöstä topaa enkä löytänyt, joten voitteko kuvitella että minä alotan sellaisen Mähän en siis pidä shettiksistä, ne on lihavia ja tylsiä, mutta jotenkin niitä aina kerääntyy nurkkiin?? Skellingtonin Ranskan osasto nyt vissiin jopa kasvattaa näitä
Anyway, tervetuloa esittelemään näitä karvapalloja, ja saa niitä jopa ihastella jos haluaa Shettiskasvattajat voi ilmoittaa olemassaolostaan täällä ja shettiksiä saa kaupata edes ja takaisin. All things shettis.
Mä voisin aloittaa syyllä miksi loin tän topan, eli mun uudet tuonnit ja parhaat kaverit Bonnie ja Winnie. Mulla oli ennestään jo yksi shettisori (Bonkkis my baby), ja sitten @Juulia kauppas mulle Micen eli Maissin, joten pitihän näille morsiotkin tuoda Lisäksi mä siirsin vihdoin Jyrkin Sotiksen raunioista Skelliin
-
Kuunokan ponit Joita tosin olen ainakin vuoden ajan yrittänyt vähentää kun ne tuntuu loppujen lopuksi istuvan kovin huonosti tuonne puoliveritalliin noin isona laumana. Sekalainen seurakunta oloponeista raviponeihin.
Shettikset on mulle vähän vaikeita kun tykkään isoista suunnitelmista ja tavoitteista, mutta näiden kanssa ne on vähä meh. Olen muutamia käyttänyt vvj-laatiksissa, mutta en oikein näe shettiksiä laatisponeinakaan, niin vähemmän. Rotulaatis oli kiva, mutta kukas sitä ylläpitäis. Näyttelyt ois best, vaan todella vähän oon nähny shettiksille nykyään niitäkään.
Niin roikkukoot nyt vaan mukana.Mut hei. Ostakaa varsoja!
-
@Serena Apua, Glitter & Glam ja Kisses, Bowie on kumpikin ihan törkeen herkkuja... t. Glitter Leather Rebel on mun tilaama varsa joskus aikoinaa ja well, Härdellin Jyrki 69 nyt vaan on yks mun parhaita shettiksiä Lisäks Rumpelstiltskin, Wolf of Dwarf Street ja What's Left of Marilyn (oon taas puolueellinen...) Että jos tarvii vähentää... Bury Me In Pinkistä mun täytyy saada A Study In Pink tho. Vaikka en tykkää shettiksistä.
Ps. Nyt kun oot siinä niin tosiaan Jyrkin uus osote
-
@nikki No siis meinasin jo tuossa edellisessä viestissä sanoo et Glitter & Glam on ihan sulle tehty. Rumpelstiltskin on luultavasti lähdössä ihan pian hautaan kunhan saan itselleni siitä ensin varsan. Tai pari. Nii et vielä kerkee.
-
@Serena No onhan sulla siitä jo Bury Me In Pink? Voisin Pinkistä ja Deaconista ottaa (Kuunokan?) A Study In Pinkin, jos sopii. Ja öö kai mä sit otan Glitter & Glaminkin (Kuunokan Glam Rock?) ja jos annat hamstrata niin voin mä Kisses, Bowienkin ottaa mukaan Kaikille ois siis Skellin Ranskan osastolla koti, kisataan VVJ ja tehään varsoja, KTK mikäli sattuu sopivat rakennekuvat nenän eteen, mutta en lupaa.
-
@nikki Joo ota vuan kaikki.
Ja joo, on siitä se, mutta kun mielellään otan nuista rakkaimmista useamman jälkeläisen nii. Ja haluaisin Rumpesta ori varsan, ei vaan oo sattunu tuleen.
-
Mitämitämitä kasvattaako Nikki nykyään myös shettiksiä Päivän paras uutinen!
Minun sekalainen shettislauma elää Käpälämäen ponitallilla. Lauma voisi mun puolesta vähän kasvaakin, ainakin 2-polvisia tammoja mulla on iiiihan liian vähän. Ja evm-sukuisia on ihan liikaa, kaikki ei mahdu edes ponilistaukseen (lue: en ole jaksanut lisätä niitä sinne).
Jään tähän seuraavaksi vaan ihastelemaan muiden shettiksiä. Shettikset on best. Ei mulla muuta.
-
@Juulia Pää kii, ei kasvata. Ehkä vähän, mut ei sitä lasketa.
-
Multa löytyy tällä hetkellä vain Juulian tuoma Töhö. Hän on aloitellut uraansa laukkojen parissa, mutta sen jälkeen varmaan vaihtaa valjakkoponiksi.
Shettikset on mulla ollu aina semmosia että tekis mieli hankkia lauma, mut sitten kyllästyn, hankkiudun niistä eroon ja hetken päästä hankin taas jonkun uuden shettiksen. Ehkä Bråvallaan eksyy muutama muukin shettis aikojen saatossa, mutta nyt Töhö saa hetken olla ainoa shettis.
-
@Serena Mä laitan tähän että saan samalla esiteltyä nää tässä Vaikka en shettiksistä tykkääkää. Ghost of Bowie, Glam Rock ja A Study In Pink
-
@nikki Somia ️
-
Mun
liian isoshettislauma elää nyt jossain limbossa, kun inspiraatio on syöksynyt jonnekin pohjamutiin. Tekis mieli vähän lopettaa molemmat tallit, mutta toisaalta siellä on niin kivoja poneja, että en halua luopua mistään. Varmaan joku voi samaistua tähän. Mistäköhän löytäis motivaatiota? -
Mulla on enää pari shettistä täällä. Tällähetkellä en tiedä mitä teen näillä ja minne laittaisin ne mutta saa varsoja jos joku haluaa
-
Jotenkin ihana etten ole ainoa kellä on hankala suhde shettiksiin Niissä vaan on sitä jotain! Mutta tällaisena vannoutuneena ratsulaji-ihmisenä ja vieläpä porrastettuja kisaavana, huomaan pähkäileväni harva se päivä mitä kekkulia näiden kanssa tekee? No, tietenkin, ostaa uusia! Mulla piti olla vain yksi, ehkä korkeintaan kaksi, nyt niitä on 15. Hups. Meidän sivut on ihan rempassa, mutta pakko silti esitellä uusimmat heräteostokset: saksalaista alkuperää olevat oripojat PS Keep The Onion Rings & PS Rollo. (kt user/ss arabians)
-
@indy Mulla moti tulee ja menee omia aikojaan, mutta sen takia kitkutanki jotain talleja kauan pölyyntymässä ku sit joskus taas innostaaki
@turjake syvä huokaus no mä voisin ottaa vielä Mossbank Monte Carlo x Blackton Biancan VVJ + varsoja
@InkkuR Mullakin piti olla vaan yks, nimittäin suokkitallilla hevosia paimentava Jyrki, mutta nyt mun ponitallilla on 56 ponia ja niistä 18 on shettiksiä
-
Määkin tuun tänne paukuttelemaan henkseleitä kolmen shetlanninponin omistajana x) Runoratsuissa asuu Pinksu (jonka varsa on muuten myynnissä), Bambi ja Thor Thorille mun täytyykin etsiä uudet kuvat kun Hippoksen kuvat on mennyt tässä välissä käyttökieltoon.. Olisko jollain myydä kuvat söpölle voikolle orille?
Poneja saa liisata tai lainata jalostukseen, jos joku haluaapi
-
@indy Vahva samaistuminen Mun shettismoti viimesen vuoden aikana syöksynyt laskuun ikävien IRL-sattumusten takia. Mun on jo pitkän aikaa tehnyt mieli kuopata/eläköidyttää melkeen jokanen Fellburyn poni ja alottaa puhtaalta pöydältä hitaalla temmolla muutaman uuden ostoksen kanssa. Tuntuu, että mun jokaisella muulla tallilla on joku suunnitelma ja selvät sävelet, mutta Fellbury on vaan sellanen sekasoppa mun mielessä. En haluais lopettaa tallia enkä suurinta osaa sen poneistakaan, mutta jotain pitäis tehdä, koska nyt koko talli vaan ärsyttää. Oon kans nähny paljon vaivaa muutaman 4-5-polvisen kasvattamiseen, joten ajatus niiden heittämisestä roskiin ei houkuta, mutta toisaalta haluisin myös uuden alun shettisten kanssa. Aargh! Ehdotuksia otetaan vastaan.
-
@jp Siis ihan samoja ajatuksia. Muilla talleilla/roduilla joku pointti, nää maahiset vaa pyörii jaloissa.
Näyttelyt ois mulle semmone the juttu ehkä noitten kanssa mutta en tykkää ite järjestää.
-
@Melina En tiiä onko @Wevuli lla vielä vapaana voikon shettisorin kuvia, mutta on ainakin ollut / Pikspoksissa on kanssa yhden voikon she-orin kuvat
@JP @Serena Lmao täällä kolmas. Toisaalta musta tuntuu tältä ihan kaikkien tallien kanssa, että pitäis päästä eroon vanhoista hevosista ja osaa vaan niitä, mitkä oikeasti inspaa heti alusta alkaen, mutta vaikka purgeen kuinka usein, niin aina päädyn ostaa niitäkin hevosia, mitkä ei inspaa niin paljoa
-
@nikki sopiihan se Emä menossa kantakirjaan joten varsasta tulee (hope so) ktk kelpoinen ja silloin kantakirjaus on pakollinen. Jos ei löydy sopivaa kuvaa niin voin antaa mukaan.