Sh-kuvia (€, myyty.)
-
Vähän tarvitsee tämä persaukinen IRL hevosen omistaja sairaskassaan rahaa (vanhuksella hampaat putoilee), joten muutama suomenhevoskuva"paketti" myyntiin euroilla. Kuvat lähtee tarjousten perusteella tämän viikon aikana, veikkaan perjantaita.
Lähtöhintoja ei ole, korostussummia ei ole, eli saattavat lähteä muutamalla sentilläkin viikon lopussa, jos olet ainoa kiinnostunut.
-
Tilisiirrolla hoituu kuvien maksu, viikko on aikaa maksaa, jotta saa merkittömät kuvat käyttöönsä (ja jos tahtoo, niin myös alkuperäiset kuvat). Paketit sisältävät myös ratsastuskuvat jokaisesta hevosesta.
-
Maksetuilla, käyttöön annetuilla kuvilla on ostajalla käyttöoikeus (saa muokata, saa käyttää millä tahansa hevosilla, saa käyttää ulkoasuissa [ei myytävissä], etc.), kunhan copyt säilyvät (
VRL-02415) . Muokatulla yksinoikeudella, ts. itselläni on oikeus käyttää myytyjä kuvia omissa ulkoasuissani / koristekuvina. Jälleenmyyntioikeutta ei ole.
Ja melkoisen kuvavaraston olen saanut vuosien aikana kartutettua, eli jos joku rotu kiinnostaa josta tahtoisit ostaa kuvia, niin heittele mulle kysymystä asiasta, niin katsotaan, että löytyiskö multa semmoisia.
Paketti 1 sh-o. (50snt, Tuulia T.)
Paketti 2 sh-o. (1,5€, Tuulia T.)
Paketti 3 sh-o. (3€, Manaaja)
Paketti 4 sh-o. (50snt, Tuulia T.)
Paketti 5 sh-t. (1,5€, Jannica)
Tarjoukset ajan tasalla, laitan jokaiselle ostajalle erikseen vielä viestiä asiasta. Kiitoksia kaupan teosta. Jos kaipaatte kuvia (€), niin ottakaapa yhteyttä!
-
-
Onko sulla näistä mahd myös pääkuvat?
-
Voin jotain yrittää ostajalle kaivaa, mutta virallisesti ei ole, koska olen laiska kuvaamaan pääkuvia.
-
Viikon yli-puolenvälin-mennään-nosto.
-
mä voisin kustakin paketista tarjota 50snt mikäli eivät vielä ole menneet.
-
Huuto huomioitu! (Ei ole vielä tarjottu mitään. :D)
-
Korotan huimasti kakkospaketin euroon!
-
Tämähän menee aivan villiksi!
Huuto huomioitu. ;D
-
Paketti 3 ja 5 yht 2e
-
paketti 3 nosto 1,5€
-
Mites toi paketti 5… mikä “yksilöhinta” tällä hetkellä
-
Minäpä tarjoan 3 paketista 3€
-
Pakettien tarjoustilanne päivitetty (tai ainakin yritetty päivittää) aloitukseen!
-
Paketti 5 - 1.5€
-
paketti 2 1,5€
-
This post is deleted!
-
Taas päivitetty tilanne aloituksessa.
-
Tunnin verran jaksan pitää tarjouksia vielä auki, sanotaan että 22.55 pistän kuvien uusille omistajille viestiä tulemaan.