Ravivaruste
-
"Ravivaruste on virtuaalinen varusteliike, josta löydät varusteet hevosellesi treeniin ja kilpailuihin. Valikoimastamme löydät tarvikkeet niin kärryajoon kuin monteenkin sekä hevosen perushoitoon ja ruokintaan. Ravivaruste perustettiin ensimmäisen kerran jo vuonna 2010 ja se ehtikin olla toiminnassa muutamia vuosia. Nyt sama varusteliike on vihdoin palannut takaisin vanhoin ja uusin varustein.
Kaikki Ravivarusteen tuotteet on Elisan (VRL-06066) piirtämiä. Mukana on vanhoja sekä täysin uusia tuotteita. Tavaramerkit ovat myös Elisan kehittämiä, mutta näistä osa saattavat olla käytössä muillakin varustekaupoilla (esimerkiksi Cassiel Equus Sport, Bridleman, WEGA, CoolRider, Sir Classic).
Varusteiden ostoa ja käyttöä varten on lisätty muutama ohje/sääntö, joita tulee noudattaa."
Tarkoituksena oli tehdä kaupalle sivut, ja aloittelin tätä projektia uudelleen jo toissavuonna. Hitaasti on edennyt, enkä nyt ennätä sen enempää sivuja pykätä pystyyn. Siispä olen lisännyt varusteita kuvat.fi tunnukselle ja niitä saa sieltä käydä kopsaamassa, kunhan noudattaa copyja.
Lisään varusteita hiljalleen, satunnaisesti.
-
Aivan mielettömän ihania! Erityisplussaa koppakärryistä
-
Tuskin haittanee että lisään tämänkin OddPixelin listoille?
-
Noissa muuten osassa (esim. loimista) lukee 'Luvatta kopioitu osoitteesta elisan.nn.fi' tmv.
-
@knipse joo näemmä kansioasetuksiin jäänyt toi korjataan
-
@Pölhö ei haittaa
-
Ihanaa saada toinenkin kunnon ravivaruste kauppa, tulee mulle ehdottomasti käyttöön
-
Löysin yks päivä jostain tiedostojen uumenista tämmösen hackamoren, joka on muistaakseni sun tekemä jos kiinnostaa lisäillä valikoimiin, kun en ainakaan nähnyt enää
-
@inna ei taida olla mun tekemä
-
@inna equestrian pro:lta on tuo
Ihania varusteita! En ollut käynytkään ennen kurkkaamassa, kun nimen perusteella luulin vain ravurimestaksi. Mutta olihan siellä ratsuillekin vaikka mitä shoppailtavaa!
-
@jassu-l joo on kiitos.
EQP:ssa osa varusteista on mun piirtämiä, kun aikanaan sen nican kanssa perustin. Mutta tuo ei tosiaan mun ollut. -
@Inna toi hackamore on mun piirtämä
-
@annel Saa siirtää ravivarusteeseen, ollut useammaskin värissä
-
@annel said in Ravivaruste:
@annel Saa siirtää ravivarusteeseen, ollut useammaskin värissä
Kiitos tarjouksesta Mutta mää pidän tuolla vaan itse tehdyt varusteet, niin ei tarvii copyjen kanssa säätää sen enempää