EE: Tammilehto & O: Poneja (EJ: 1p ratsu russ-tamma)
-
Koska ihan kuin mulla ei olisi projekteja jo ihan riittävästi, päätin vielä perustaa ponitallin, Tammilehdon Ponit.
Tammilehdon ponien kanssa kilpaillaan porrastetuissa kilpailuissa ponin painotuslajissa sekä kasvatetaan varsoja toinen silloin, toinen tällöin. Varsinaisia laatuarvostelutavoitteita poneilla ei ole, mutta mielekkyyttä ponien kasvatukseen haetaan varsojen sukupuolen arpomisella, värien kanssa puljataan alleeli tasolla ja säkäänkin vaikuttaa sattuma.
Koska ponitalli ei ole mitään ilman poneja, voisinkin teiltä nyt katsastella myytäviä yksilöitä, niin varsoja kuin aikuisiakin.
Poneille lupaan:- realistisen värin vanhempien perusteella (jos on alleelit merkitty, niin myös ne huomioidaan)
- kilpailemista porrastetuissa
- RMP ensiarvostelun
- vähintään 1 varsan
Ponit tulevat saamaan tälläiset sivut - jos lotossa osunut väri on hankalampi, voi kuvien/kuvan kanssa mennä aikaa - älä siis huolestu jos heti ei kuvaa ole sivuilla.
(Otsikko ja linkit pissii mobiilissa, korjataan kun joskus opin ymmärtämään koodia vähän enemmän..)
-
Hei, nyt kyllä pisteet kotiin siitä, miten aidontuntuinen henkilökattaus Tammilehdosta löytyy! Ihanan sellaisia "tavallisia" ihmisiä. Usein hahmoilla näkee mallikuvia ja viimeisen päälle vahvasti meikattuja täydellisyyksiä, mutta nämä olivat erittäin katu-uskottavia tuttavuuksia!
Ja muutenkin ihan huippukattava esittely!
-
@alexiina-c Kiitokset.
Kyllä mä aikaa käytinkin noiden kuvien etsimiseen, joten kiva että ne on sellaiset muitakin miellyttävät.
-
Oikeen nätti kokonaisuus, mutta mua jäi ärsyttämään että Jessillä ei oo syntymävuos heti nimen peräs vaik muilla on
Mä tuun tarjoomaan poneja sitten aikanaa ku saan oman ponitallin sivut vaikka valmiiksi
-
@nikki said in EE: Tammilehto & O: Poneja:
jäi ärsyttämään että Jessillä ei oo syntymävuos heti nimen peräs
Voin päivittää tämän.
Poneja odotellessa..
-
@Jenna Mä voin katella potentiaalisia yhdistelmiä nyt jo viikonloppuna, jos sua ei haittaa että ponien vanhat sivut voi olla aika sekasin
-
@nikki Ei mun maailma kovinkaan suurella todennäköisyydellä sellaiseen kaadu. Jos katuu, niin sit en ehkä enää löydä tietäni keskustaan.
-
@Jenna No mä vähän kattelen jahka huomenna kotiudun
Onko jotai rotuu mikä kiinnostais eniten vai laitetaanko kaikkea tiskii?
-
@nikki Ei, ei ole rotu rajoituksia.. Enemmän yksilö kysymys.
-
@Jenna Alright, I'll be back
-
Jos ei kerran roturajoituksia ole, niin:
- täältä löytyy vielä muutama myytävä suomalainen ratsuponi
- shetlanninponeista voisin myydä esim. diademin, jos se pääsee kantakirjaan, ja/tai sitten eucalyptuksen
- myös täällä on suunniteltuja myytäviä shettisvarsoja, joita en koskaan jaksanutkaan pistää myyntiin...
- rhedynistä saa welshtilareita
- knockturnista saa brp-tilareita
- ja sitten on vielä nyffiorit moscan ja monet, jotka ovat tarjolla jalostukseen ponitammoille
-
-
Muutamia tuontiponeja vielä kaupan, lisäksi meiltä saa vapaasti katsella tilareita takautuvastikin ^^
-
@indy No et helppoa tästä tehnyt..
Mutta jos Hollymoss Diadem (lupaan sen KTK kerta on vanhempien puolesta kelpoinen.) ja Mossbank Blueberry (voisin tämänkin yrittää työntää samaan aikaan, kerta kelpoinen on..) lähtisi valjakkoponeiksi.
Sitten pari mountti yhdistelmää:
Lystar Fíli x Brynderwyn Pibydd Du = esteponi, mustanvoikko ori (aa / Ee / nCr / gg)
Greenhow Cnaitho Arthwr x Penparc Afanen = esteponi, ruunikko SB tamma (Aa / Ee / nn / gg / nSB1)Jos yhdistelmät sopii, niin
-
@jenna juu kyllä nuo kaikki sopii! Saatko itse keksittyä welsheille nimet, vai laitanko vaik chattiin jotain ehdotuksia?
-
@indy Jos kehtaat laittaa jotain nimi ehdotelmia. Ja jos syntymäajalla on jotain merkitystä niin myös siitä voisi mainita.
-
@jenna jees, mä katon noita huomenna!
-
koulupainotteisia ratsuponeja vielä kolme myynnissä
ja saa myös tilareita Sycamoresta
-
@sonya Mäpäs katselen noita sun poneja joko nyt yövuorossa tai huomenissa.
Ehti näköjään tässä yövuorossa katsella.. Valmiista yhdistelmistä ei napannut mikään mutta onnistuisiko koulu connu varsa yhdistelmästä Griffith LAC x Sycamore Cloudberry Kiss?
-
Mulla ei valmiita yhdistelmiä oo, mutta tässä muutama poni joita saa käyttää vanhempina jos löytyy sopivat parit
1-polvinen conn-t. Berryard Essie (KTK-II, KV-II)
2-polvinen conn-o. Ruaidhri O'Mór (KTK-II, KV-II)
1-polvinen russ-o. Da Capo Stoffel (VIR MVA Ch, KTK-I, RV-III)
2-polvinen she-t. Mairoth Calliantha (KTK-III, VV-II)
3-polvinen she-o. Whixall Moss (KTK-I)