EE: Ashton Ranch

• Piirrosharrastajat

Ashton Ranch on ollut olemassa virallisesti elokuusta 2013 ja käytännössä pidempäänkin, mutta vasta nyt sain aikaiseksi laittaa esittelyketjun (ja tallirekisterihakemuksen) pystyyn ja aikaiseksi. Hyvä minä!

Hevos- ja karjatila Ashton Ranch sijaitsee Yhdysvalloissa, Montanan osavaltiossa. Tilan pääasialliset tulot tulevat karjankasvatuksesta, mutta ranchin arki ei silti pyöri pelkkien nautojen ympärillä, vaan tallin ehdottomia päätähtiä ovat tallillinen erilaisia amerikkalaisia hevos- ja ponirotuja edustavia kaviokkaita. Meillä on syntynyt vuosien saatossa jo jokunen kasvattikin, ja tällä hetkellä meiltä löytyy myös yksi uutta kotia etsivä ashtonilainen: missourinfoxtrotter-ori Ashton Moonwalker. Oriin ja myyntiehtoihin voi tutustua tarkemmin täällä.

Tervetuloa tutustumaan! 🙂 Kaikenlaisia kommentteja otetaan mielellään vastaan.

• aivan ihana ulkoasu. pakko sanoa 😄 kateellisekshan tässä tulee ! 😄 onnea ja menestystä tuleville vuosille :slight_smile:

• Joskus aikaisemminkin olen Ashtoniin puolivahingossa törmännyt mutta kiva tutustua siihen nyt paremminkin! 😄 Sivut ja tekstit ovat todella selkeät ja koska kyseessä on westerntila, niin tottakai tykkään kovasti. ^.^ Ja kivoja hevosia on kyllä, pitää tulla joskus kyselemään astutuksia! Harmi että nyt myytävän missourinfoxtrotterin isästä meillä on jo varsa, muuten olisin sille jo kotia heti tarjonnutkin.

Ps. Meillä olisi pari qh-varsaa kotia vailla, jos uudet westernhevoset kiinnostaa (ja toki aussivarsakin sopii westernkäyttöön!) 😉 Paint on jo myyty.

• ♞ Puoliveriharrastajat

Wau tykkään tosta periytymisjärjestelmästä tosi paljon! Pitääpä tutkailla sitä tarkemmin jos jollekkin omalle hevoselle tekisi samanlaisen. Ja tallikin näyttää siltä että siihen on oikeasti panostettu.

• Piirrosharrastajat

Rakastuin tuohon teidän Rambling Roseen ❤ Kiva on tallikin!

• Ihana, yksinkertainen ulkoasu teillä ja hepatkin on kyllä upeita ❤

• Piirrosharrastajat

Kiitokset kommenteista kaikille! 🙂

@Break Olenkin aika monta kertaa katsellut kuola valuen Ravenwoodin myytäviä kasvatteja, mutta toistaiseksi olen onnistunut pitämään näppini niistä erossa. Joku päivä kuitenkin varmasti sorrun!

• Oikein kivannäköinen talli :slight_smile:

Mä innostuin kanssa tosta periytymisjärjestelmästä ja otin sen nyt koekäyttöön yhdelle tammalle. Ei tiedä yhtään hyvää, jos päätän ton kaikille reilulle 300 hevoselle toteuttaa 😄

1

935
Users

12.4k
Topics

230.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.