Kysyntää laajennetuille sukutauluille?

• ♞ Puoliveriharrastajat

Heippa! Mä tässä oon nyt noin 6h tehnyt yhdelle ponilleni laajennettua sukutaulua ja saanut jotenkuten valmiiksi isänisän suvun, vielä pitää katsoa sukutaulun ulkopuolelle jäävät nimet. Tää on mulle sen verran mielekästä hommaa niin oon tässä miettinyt että onko tällaisille kysyntää? Itse en osaa esimerkiksi kirjottaa mitään niin tekstit kävisivät vastapalkaksi ja ihan sukutaulun pituuden mukaan. En osaa sanoa miten tähän kyseiseen sukutauluun menee aikaa kokonaisuudessaan. Veikkaisin yli 18h.

Sukutaulut ovat suvun pituudesta riippuen about tämän näköisiä. Yritän koluta siis suvun jokaisen nimen läpi, toimi linkki tai ei. Max 6 polven sukutauluihin voisin vielä lisätä sukulaisten rodun, sään ja värin.

Ja tämähän on mulle kivaa sillon kun suurinosa sivuista löytyy edes jotain kautta. En oikein usko että into riittää tekemään +15 polven sukutaulua, jossa yli puolet on kateissa.

Onko näille siis kysyntää?(Saa siirtää topicin jos on väärässä kategoriassa)

6

934
Users

12.4k
Topics

230.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.