Tirion Welsh Ponies (M: wD)
-
TIRION WELSH PONIES
Tästä topikista löydät Tirion Welsh Poniesin uutiset sekä myytävät ponit
Tirion Welsh Ponies avasi ovensa ensimmäistä kertaa vuonna 2018 ja heräsi uuteen kukoistukseen loppuvuodesta 2021. Suunnitelmia ja unelmia on vaikka mille eikä intoakaan puutu. Kasvatamme pääasiassa D-sektion welsh cobeja, mutta nummilaitumilla tallaa myös kaikkien muidenkin sektioiden edustajia.
Päätavoitteena Tirionissa on tuoda uutta verta varsinkin pidempisukuisten ponien pariin ja kasvatuksellisena tavoitteena ja haaveena meillä on saavuttaa welshponien rotuyhdistyksen korkein kasvattajapalkinto ja se ajaa meitä eteenpäin jokaisen ponimme kanssa. Voit lukea lisää tilasta ja tallistamme esittelystä.
Poniterveisin,
Elen
Myytävät ponit
Lue lisää myyntiehdoista ja kasvattiemme omistajaeduista
Sivuille tekoaikaa kolme (3) viikkoa kaupoista ja toivomme, että poni saisi suoraan suht valmiit sivut jonkinlaisen luonnetekstin ja kuvan/kuvien kera.
Ilmoita sivut sähköpostitse elencobs@gmail.com!
Tarjoukset näyttöineen alle tai chattiin.
MYYTÄVÄNÄ
wD-o. Tirion Morys (3p.)
*08.10.2023, koulupainotteinen
i. Rhos Medrawd
e. Tirion AwelaMYYDYT
wB-o. Tirion Owen / Oryn (2p.) 27.9.
*02.10.2023, yleis-/estepainotteinen
i. Anfarwol Owynn
e. Tirion MaisiewB-t. Tirion Billie / Bevanne / Bethan (2p.) 02.10
*05.10.2023, yleis-/estepainotteinen
i. Tirion Merlion
e. Tirion Blanche
Tapahtumat
Tirionissa järjestetään epäsäännöllisen säännöllisesti welsheille rotu- ja käyttöluokkanäyttelyitä (NJ/VSN) sekä myös satunnaisesti porrastettuja kilpailuja pääosin este- ja kouluratsastuksessa.
-
This post is deleted! -
Kolme kivaa 2p. welshvarsaa myyntiin!
-
Tirion Legacy mulle rakenteilla olevalle ponitallille? Pääsisi kisailemaan rauhalliseen tahtiin esteillä ja koulussa. Tulevaisuudessa kierrettäisiin laatuarvostelut sekä kantakirja ja tietysti jalostuskäyttöä olisi luvassa. Näyttönä vaikka vielä hieman keskeneräinen Ruby
-
@perho Mulla on useiden aiempien huonojen kokemusten jälkeen periaatteena etten myy keskeneräisiin projekteihin. Kiitos kovasti tarjouksesta, mutta ei tällä kertaa.
-
Mä voisin Tirion Legacyn ottaa Cloudfieldiin jalostuskäyttöön (wB+wpb varsoja) ja rauhalliseen kilpailemiseen porrastetuissa. Mikään hurjan nopea mun harrastustahti ei tällä hetkellä ole (Cloudfield myöskin tekemässä muuttoa tässä syksyllä), joten mitään ihmeitä en lupaa, mutta luonnetekstin ja kuvat saa kyllä heti + nakkaan porrastettujen kisalistoille (jahka ehdin oppia porrastettujen systeemin)
-
@sonja Legacy teille!
-
Kaksi uutta mounttivarsaa myyntiin!
-
Willa mulle Almondiin kisaan ja jalostukseen?
-
@liia Willa matkaa Almondiin vieroituksen jälkeen
-
Vielä ihanat A- ja D-varsat ilman kotia
-
Saisinkos käyttää Ceiriosen Rhanaeria Dellalle? Varsa jäisi Hiraethiin kilpailemaan porrastetuissa, kiertämään näyttelyjä ja aikanaan laatiksiin sekä jalostuskäyttöön.
-
@katariina-a sopii!
-
Tirion Dialydd "Lyyli"
oi miten ihanat kuvatkin jo löysin tälle kaunottarelle tai siis ihan vain vilkaisin olisko sopivia ja onhan niitä vaikka kuinka. Ponisiitokseen ja rentoon tarinointiin sekä kilpailemiseen oman mielen mukaan.Lupaan ainakin 1 wA jälkeläisen, mutta tarkoitus olisi saada vähintään yksi ratsuponi myös. Rakastan welsh verta ratsuponien sukutaulussa. Pitkäluonteiseen siittola projektiin olisi hyvää verta. Enkä halua kuulostaaa brutaalilta, meillä Lyyli saa kyllä rakastavan kodin, sitä ei pidetä pelkästään varsa-automaattina.
-
@sissip onko sulla mitään talli- tai sivunäyttöjä? Kyseessä on myös orivarsa
-
@elen
Hirmu näppärästi unohdin oleelliset eli:
Tönnilän Tila on majoitus yksikkö
Ongelma ei ole vaikka varsa olisikin ori harkitaan lempinimen vaihtoaVarsinaista sivunäyttöä no joo on:
Siistit sivut, Foorumille päiväkirja ja osallistumista myös muuhun tallin ja hevoskeskuksen toimintaan. Tupelan kylässä, (hevoskeskuksella ei ole kuin discord tällä hetkellä), mutta Rata-alueella on esittely jo olemassa -
@sissip otappa ori mukaasi
-
Cobivarsa vielä kodittomana!
-
@elen said in Tirion Welsh Ponies - (M: wD):
Marmynydd Pixie
Tino on asettunut talliin. Kuvat on sivuston mukaan wA:n, mutta musta tuo näyttää hyvin paljon B:ltä. Mielipiteitä meneekö kuvat vaihtoon?
-
@sissip Menee musta A:sta, varsinkin, jos nostat säkäkorkeuden ihan maksimiin. Laitathan sivut mulle mailitse vielä!