E: ylläpitäjää/ylläpitäjiä Näyttelyiden Kermaa (LV & KV)
-
Elämäni on mennyt sellaiseen suuntaan, että on aika vähentää vastuuhommia, jotta voin rauhassa pitää pidempiäkin taukoja ilman, että kanssaharrastajat kärsivät siitä. En kuitenkaan ole lopettamassa, en todellakaan!
Nyt on siis etsinnässä ylläpitäjät Näyttelyiden Kerman Lämminverisille ja Kylmäverisille. Molemmille voidaan hakea oma ylläpitäjä (tai useampi) tai joku voi ottaa samantien molemmat itselleen. Viimeisin päivitys oli lokakuun 9. päivä ja sen jälkeen anomuksia on tullut kolme kipaletta kumpaankin (päivitän ne tänään!), joten anomuksia ei todellakaan tule paljon ja niiden hoitaminen on hyvin helppoa ja nopeaa.
Asialla ei ole kiirettä, joten haluan varmistua siitä, että tuleva ylläpitäjä varmasti ymmärtää arvonimien myöntämisen säännöt (niitä kun ei ole kovinkaan montaa) sekä sen, ettei hän lopeta kahden kuukauden jälkeen. Vapaamuotoisia hakemuksia voi laittaa alas tai sähköpostiin n.tuire@gmail.com.
01.12.2016: Lisättäköön vielä, että hakemukseen olisi hyvä laittaa itsestään sen verran, että mitä kaikkea on touhunnut/touhuaa tällä hetkellä, jotta tiedän edes hieman, minkälainen ihminen paikkaa hakee.
17.12.2016: @Hilde valittu molempien paikkojen ylläpitäjäksi.
-
Mua kyl vähän kiinnostais
-
@Hilde Sitten vain pähkimään, että kiinnostaako niin paljon, että jaksaa myös tehdä hommaa
-
Mua kiinnostais.
-
Ylläpitäjä/t olisi edelleen hakusessa.
-
Noniii! Elikkäs mua kiinnostais lähtee ylläpitämään vaikka molempia laitoksia!
Mä oon Hilde IRL 15v, datanomikaksariopiskelija, jota kiinnostaisi molempien laitosten ylläpito.
Oma virtuaalihistoria ulottuu muutaman vuoden taakse, ja nyt multa löytyy allekirjoituksesta löytyvät tallit. Meikäläisen vastuutehtäviin kuuluu myös KVn sukupistetuomarina toimiminen, YLAn jalostustuomarina olo, ERLJn lisäpistetuomarina toiminen, SHLAn luonnetuomarina toimiminen sekä avustan satunnaisesti VVn tilaisuuksissa.
Jos jotai kysymyksiä tulee, niin vastaan mielelläni!
-
@Hilde Vaikutat oikein lupaavalta ehdokkaalta ja vain pari kysymystä tulee mieleen, laitan ne chatissa sinulle
-
@Tuire Laita vaan : )
-
Nostellaas taas.
-
Kerta tunkua ei todellakaan ollut ja Hilde vaikuttaa sen verta hyvältä ehdokkaalta laitosten ylläpitäjäksi, niin hänelle laitettu chatissa viestiä, että pestit ovat hänen.