Mitä kuuluu?

• Bwah täällä on vähän kanssa jo havaittavissa, että ollaan siinä iässä kun kaikki alkaa kasaamaan perheitä 😄 Tulevaisuuteni crazy guinea pig ladyna vain lähestyy lähestymistään.

Tänään tuli hilpaistua vaihtelun nimissä lenkki uutta reittiä ja samalla todettua, että talvikengillä ei jatkossa kyllä mitään kymmenen kilsan kiekkoja kipitetä, maistuu kun kaikkien lihasten lisäksi kantapäätkin tekee kuolemaa 😄 Piti tässä illan aikana hoitaa edes osa kaikista tuomarointirästeistä pois, mutta sujuu hyvin kun melkein kaikilla on kuvat Photobucketissa… Argh! Ei ehkä kehtaa hylätäkään 4/6 osallistujaa sen takia, että kuvadomain on pistänyt itsensä solmuun. Pitänee koittaa kehitellä jotain muuta hyödyllistä touhua ja seurailla koska nuo mahtavat elpyä…

• TGIF!!! ❤ On ollu kyllä niin jäätävä viikko töissä että ei ois voinu tulla viikonloppu parempaan väliin. Tänään oli iltapäivä kyllä sellasta hampaidenkiristelyä jo että ei tosikaan. Oli ihan pakko jättää muutama rästihomma ens viikolle vaikka yleensä tykkään hoitaa ne perjantaina loppuun kaikki, ku ei vaan jaksanu.

Kämppä on sotkussa, kaikki on sekasin ja pitäs oikeesti siivotakin välillä. Ehkä nyt sit tän viikonlopun aikana yrittäs vähä panostaa siihenki. Käytännössä kaikki työkaveritkin on viikonlopun jossain menossa/töissä muualla ni ei kukaan nii houkuttele rinteeseenkään tai lähtemään jonneki 😄

Ja voi apua, edellisellä sivuilla puhuttiin wanhoista ja aloin sit laskea kauan omista on ja tajusin et nyt helmikuussa tulee 10v. Kyllä tää aika vaan näyttää kuluvan. 😄

• Takana on niin pitkä kouluviikko, että en ihan heti muistakaan. Vielä riittäis hommia enempi ku tarpeeksi, mutta josko ens viikon jälkeen helpottais neki. Välillä mietin, että miks oon ikinä hankkinu itteni korkeekoulun puolelle. Amis ois voinu olla ihan kiva. 😰 Päivän ehoton piristys oli kunnon lenkki. Innostuttiin juokseen mäkireeniä siinä sivussa. Nyt jos kattois vähän telkkaria ja nakkelis taas parit sivut kopuille niin huomenna voi jatkaa taas asiallisempaa osastoa :D. Ja onnea @Catia ja @wishmaster kasvavista perheistä. : ) ja @taffel tässä ku kaverit alkaa yks toisensa jälkeen perustella perheitä niin mietin, että villakoirat sängyn alla on ihan hyvää seuraa 😄

• @Nenna2377 Kiitos kovasti! Me ollaan täällä kaveriporukalla naureskeltu, että kaikki tuntuu lisääntyvän just nyt. Meitä on nyt neljä samasta porukasta, joilla laskettu aika tammikuussa 2017! 😄 Tosi kiva kyllä, on ainakin vertaistukea sitten, kun lapsettomat kaverit ovat tupanneet mystisesti katoamaan tässä viime kuukausina.

Onko täällä yliopistossa opiskelijoita? Itse oon miettinyt, josko vielä kerran kouluttautuisin, vaikka kaksi ammattinimikettä jo löytyy. Mulla ei vaan ole minkäänlaista käsitystä mitä yliopistolla opiskelu on. Kertokaa mulle jotain; mitä opiskelette, mihin tahtiin, paljonko läsnäolopakkoa, onko ollut hankala löytää (kesä)töitä omalta alalta,…? Mitä nyt mieleen tulee.

• Suomenhevoskasvattajat

Hirveä hinku päivittää tallia (ulkoasua ja sisältöä), mutta samalla haluan lähteä anoppilaan kun sää on noin kaunis ja koiraa olis mukava kokeilla kuvata lumessa. 🙂 Ehkä huomenna ehdin keskittyä omiin hommiin kun mies lähtee kaverilleen. Hirveän kivaa olis hengailla koko ajan yhdessä, mutta nyt alkaa huomata että kaipaan omaa aikaa välillä ladatakseni akkuja. Vilkuilen jatkuvasti vuokra-asuntoja ja haaveilen siitä yhteisestä kodista. Tosin kolmion vuokra saattais olla pikkuisen liikaa, mut työhuone olis aika must have kun molemmat tekee kotoa töitä. Äidin asunto on myynnissä ja se yrittää saada meitä vuokralaisiksi siihen. 😄 Olis ihan unelma-asunto, mut en tiedä nousisko vuokra mahdottomaksi putkiremontin jälkeen… Jos raha ei vaan olis näin iso ongelma.

Onneks läheisimmät kaverit ei vielä lisäänny. Tosin toisen kanssa voi pian olla niin kun menivät kihloihin ja hankkivat omakotitalonkin. Ei sitä tiedä. Vauvoja näkyy silti facebookin feedissä vähän väliä. Omalla kohdalla perheen hankkiminen ei taida olla vielä pitkään aikaan ajankohtaista vaikka sukulaiset toki siihen painostaa. Ennen vastasin vaan, että mites hankit ilman miestä. 😄 Nyt kun on toi miesystävä niin en voi siihen vedota. Silti haluan pitää miehen kokonaan itselläni vielä muutaman vuoden ja tietysti saada oman yrityksen kunnolla vauhtiin, että olis sitten joskus mahdollista oikeasti hankkia perhettä siinä töiden ohella.

• Kenttäratsastajat

@wishmaster Onnea (ja jaksamista) ihan hirmuisesti! ❤ Tule taas joskus hölisemään Skypessä (tai vaikka Keskustan chatissa) viimeisimmät juorut ja ties mitkä o/

• Esteratsastajat

@wishmaster Tosiaan aika paljon on tammikuulle laskettua aikaa, talliporukasta yksi ja kaveripiiristäkin kaksi xD meillä ei nyt ole enempää suunnitteilla, 4-vuotiaat kaksoset riittää tällä hetkellä mainiosti ponien lisäksi :_D

• Kiitos tirppa ja beeko! ❤

@Jannica Huhtikuu ollut näköjään romanttisesti aktiivista aikaa monella :rofl: Voin vaan kuvitella, että teillä touhua riittää kaksosten kanssa! Mua kauhistuttaa hieman jo yhdenkin maailmaan tulo ja miten paljon se muuttaa aivan kaikkea!

• Esteratsastajat

@wishmaster No joo varmasti! Meillä on onneksi kaikki mennyt hyvin, vaikka kyllähän se kahden kanssa vauva-aikana olo oli aika raskasta, etenkin kun pojalla refluksitauti 😕 Onneksi nyt isompana pätee kyllä sanonta, että siinä missä menee yksi menee kaksikin. Vauva-aikana ei kyl xD

• Esteratsastajat

Onkos muille iskenyt influenssavirus? Sitä on nyt tosi paljon liikkeellä ja valitettavasti sairaaloista kyllä tulee mukana ihan kaikki taudit 😛 Meillä selvittiin hädin tuskin vatsataudista (isää myöden) kun saivat jo raukat influenssaviruksen perään 😄 Mie taidan olla joku luonnonlaki (tai tarpeeks hyvät lääkkeet) ettei kumpikaan tarttunu 😄

• hopsan pitkästä aikaa! 🙂 Miten on muiden alkuviikko lähtenyt käyntiin?

Itsellä miljoona erilaista koulutehtävää, jotka pitäisi palauttaa perjantaina kun maanantaina alkaa koeviikko. Stressiä ei helpota yhtään se että edisonissa on käyttökatkos, enkä pääse tekemään bilsan tehtäviä tai raporttia :rolling_eyes:

• Mulla taas pari äikän hommaa huomiseks, mut eiköhän ne tästä joskus valmistu (eli ei varmaan koskaan kun samalla tässä pikseliponeilee 😄 ) Toki löytyy muitakin kouluhommia ja läksyjä vielä + sitten se koeviikko lähestyy mullakin D; Joululomaa ootellessa 😛

• @Laa onneks en oo ainoa kenellä on tehtäviä ja läksyjä tekemättä ja silti istuu koneella XD vitsit että mä odotan kanssa joululomaa!! Jos sen jälkeen jaksaisi sitten panostaa koulunkäyntiin enemmän…

• @Juulia Mulla onneks noi äikän jutut on koneella tehtävii ;D Mua vähän kammottaa hiljallee hiipivät kevään kirjotukset ja jännittää nyt perjantaina tulevat tän syksyn kirjotusten tulokset :upside_down:

• @Laa @Juulia olis myös kiva jos tuo mantsan kurssityö kirjottais itse itsensä … 😄 ugh, koeviikko ja kaikki se lukeminen, en tahdo. en kyllä odota ens jaksoa, kun wanhojen harkat alkaa = lisää stressiä … siitä tulee kyllä varmaan ihan kivaa, mutta ne tanssit on sit pakko osata hyvin 😧 joululoma, tule äkkiä !

• @Laa joo mullakin olisi koneella tehtäviä bilsasta ja uskonnosta mutta ne on netissä eikä sivusto atm toimi :< no ei auta kun poneilla odotellessa 😉
    @leahiiii haha 😄 koeviikko ja deadlinet stressaa liikaa!

• Jonkinlainen virtuaalilamaannus itselläkin menossa, töiden jälkeen aika ei tunnu riittävän mihinkään, varsinkaan nyt kun ukko ryhtyi yrittäjäksi jokin aika sitten. Ja sitten kun intoa olisi tehdä noille kaakeille jotain, niin istun koneelle ja totean, ettei yksikään niistä tunnu ollenkaan inspiroivalta.
    Ja sitten pitäisi alkaa taas suunnittelemaan meille perinteeksi muodostunutta joulupäivällistä, jolla saadaan molempien perheet edes kerran vuodessa kohtaamaan toisensa. Vaikka tähän mennessä kaikki on aina mennyt ihan hyvin, niin ajatus kahestakymmenestä ihmisestä pienessä kaksiossa ahdistaa :'D

• Mua kyseltiin huomiselle tai tälle päivälle liikuttelemaan sellaista maailman suloisinta ja seurallisinta (ja osaamattominta…) suokkioria ❤ Vähän harmittaa, että en pääse, sen verran osaamaton tapaus että ei muuta kuin maastoilla (välillä käydään kentällä vaihtelun vuoksi vähän kokeilemassa), joten olisi tänään mennyt ihan liian pimeäksi kun en vieläkään ole kotona ja huomenna on ratsastustunti. Mutta lauantaina sitten lähdetään valoisalla maastoon ihmettelemään, mitä reittejä sieltä löytyykään, sen verran uusi tuttavuus on vielä herra, että tiedän paikalta kokonaiset kolme lenkkiä, vaikka onkin ihan jumalattoman hyvien mastojen ääressä 🙂

Mutta no, ennen kun saan kyydin kotiin pitäisi käydä hakemassa aasialaisesta safkaa. Voin sanoa vaan että nam, nyt istuskelen porukoiden yrityksen tilojen takahuoneessa ja tuijotan kelloa - 20 minuuttia vielä ennen kuin lähden hakemaan aasialaista.

Olisinhan mä voinut lähteä bussillakin kotiin niin olisi jopa saattanut ehtiä ratsastamaan, mutta näh - sen verran pitkä matka bussipysäkiltä kotiin, että ihan yhtä mielelläni istun kuuntelemassa frontierin huminaa mintunvihreässä takahuoneessa 😄

• Suomenhevoskasvattajat

@miivi otsalamppu! Just tulin ratsastamasta omalla maastosta, otsalamppu kypärään niin hyvin näki 😄

• Kouluratsastajat

Eipä mitään ihmeempää. Oon opiskellut kokeeseen… Eipä muuta.

18

977
Users

12.9k
Topics

240.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.