Tuonteja sulle, tekstejä mulle!
-
Keskusta v. 1.0:n aikaan tein tämmöisiä monen monta kertaa ja eilen tämä palasi mieleen, kun tuskailin puuttuvien tekstien kanssa.
Anna minulle simppelit speksit millaisen tuonnin haluat (rotu, sukupuoli, millä kielellä nimi) ja tuon sinulle haluamasi humman kaksipolvisen suvun kera.
Palkaksi mittatilaustuonnista kirjoitat minulle min. 100 sanan koulu-/estevalmennuksia (HeB-A, 80-120 cm) tai päiväkirjamerkintöjä poneilleni.
Palkkavalmennukset toimitetaan sähköpostitse (elencobs@gmail.com) viikon sisällä tuonnin saamisesta, ei Keskustan chattiin!
Tuonti on sinun, kun valmennukset on toimitettu. Sivuja saa ilmoitella, mutta ei ole pakollista. Maahantuojaksi elen.
1 tuonti / 100 sanan valmennus.
1 tuonti 3. polvisella suvulla / 2x 100 sanan valmennusTuon mieluiten (saksalaisia) puoliverisiä, täysiverisiä ja poneja (ei welsh C/D). Harvinaisemmatkin voivat onnistua. Suokkien kanssa minulla on valitettavasti surkea nimipää.
Tuontinäyttöjä löydät selaamalla tätä topikkia
-
Kolme hannoveria kiitos 2 tammaa, yksi ori. Kouluheppoja, ja nimeäminen aina isän alkukirjaimen mukaan. Nimen kielellä ei väliä, mieluiten englanti tai saksa. Tai jotain siansaksaa
Jos tarviit teksinäyttöjä niin esim täällä muutama viimeisimmäksi kirjoitettu
-
@maura Helppo B-A Tirion Brenin Ddu, 3 kouluvalmennusta
Sizouze/Sizouza
hann-t., 166 cmi. Sanzibar
ii. Solouse
ie. Taranz
e. Karaela
ei. Kardinal R
ee. YardaAmphitrite/Amphitrine
hann-t., 164 cmi. Aengus
ii. Archold
ie. Marena
e. Lodra
ei. Leeway
ee. SahraAdemaro
hann-o., 170 cmi. Adelfried
ii. Alaric
ie. Idonia
e. Orlantha
ei. Orlaq
ee. Essire -
-
-
Mua vois kiinnostella kaksi arabitäykkäriä, tamma ja ori Nimien kielellä ei sinänsä väliä, voi olla englantia, arabiaa tai jotain siltä väliltä!
-
@kettu Helppo B-A Tirion Brenin Ddu, 2 kouluvalmennusta
Miksi eka mieleen tullut nimi oli Desert Dessert
Ocethia/Aerah/Calynia
ox-t., 152 cmi. Corothei
ii. Faizan
ie. Coralina
e. Laosa
ei. Aeciane
ee. EchisaZiyadah/Ashwah
ox-o., 155 cmi. Altair
ii. Sai'd
ie. Widad
e. Eirebel
ei. Essam
ee. Callisa -
Tekstit nakattu sähköpostiin Haluutko sivuja tietoosi, kun saan ne tehtyä? Ja merkataanko tuojaksi vain elen?
-
@maura voi heitellä sivuja tähän topaan, jos haluat tuojaksi joo elen
-
-
-
Mulle voisit tuoda nyt alkuun kaksi Saksalaista ratsuponi tammaa. Sen erikoisemmin en annan ohjeita, mutta voisiko tammat olla samalta "kasvattajalta", eli keksisit jonkun kasvattaja liitteen tapaisen siihen
Saako toivoa Kouluvalmennuksia (haluun treenata niitä) Helppo B ja Helppo A tasolla löytyykö sopivia poneja?
-
@SissiP Kaksi kouluvalmennusta (HeB-A) Tirion Dwndwr
Kinnards Paloma
DRP-t., 139 cmi. Pellegro
ii. Pantymarwen Falcon
ie. Bremdris Danja
e. Kinnards Bonnie
ei. Poyshofen Beau
ee. Kinnards RomanziKinnards Ombra
DRP-t., 144 cmi. Eisenstein Nonstop
ii. Eisenstein Nardo
ie. Clanne Eibhlin
e. Kinnards Vixen
ei. Moscan v. Ardenert
ee. Ballinsale Ballerina -
Jeps kiitos. Viitsitkö lukaista kelpaako ensimmäinen valmennus? Olipas vaikeeta valmentaa vain 100 sanalla xD Lähetin ekan valmennuksen sähköpostiisi
-
@sissip vastailin
-
@elen said in Tuonteja sulle, valmennuksia mulle!:
@sissip vastailin
Haittaako jos vaihdan roduksi Vesländer rp? Kuvien takia, mä en kyl ees tiedä mikä se on suomeksi virallisesti
-
@sissip Ihan vapaasti!
-
Mulle voisi tuoda ranskanpuoliveritamman, nimet mielellään ranskaksi mutta jos se ei onnistu, niin myös belgianpv kelpaa englanninkielisillä nimillä Valmennuksen lajilla ei väliä.
-
@Amy Valmentele He B-A Tirion Dwndwr
Bisquette Du Orcourt
sf-t., 164 cmi. Bisquit Du Orcourt
ii. Vivaldio
ie. Idelle Du Pagny
e. Gemina Du Villeurçon
ei. Matthieu
ee. Vita Du Villeurçon -