Kevätvauvoja Vinhakulmasta (wm)
-
Se on kevät nyt. Vaikka lunta sataa, niin että tämä sisarusparvi tahtoo hankeen välillä hävitä. Jotteivat kokonaan häviäisi niin heille olisi nyt etsiskeltävänä arvoisensa kodit.
Vinhakulmalaiset lähtevät käyttöön ja näyttöön taikka ihan vain pitämään pihanurmikon ruodussa. Pääasia on, että kasvatti saa siistit ja pysyvät sivut itselleen kahden viikon kuluessa ostotapahtumasta. Lisäaikaa saa pyydettäessä, mutta muutoin tulkitsen ponin palautuvan takaisin myyntiin, mikäli sivuja ei kuulu.
--
wm t. Vinhan Galaxy
s. maalis-huhtikuu 2023 FI
jokin rautias (sabino), n. 118cm korkeaGalaxy ei jää vauhdissa velipuolelleen juurikaan, itseasiassa se on alkanut kiriä velipoikaa kiinni. Voitontahtoinen ja itsepäinen tamma, joka ilmoittaa mielipiteensä hermostuessaan hyvin selvästi. Kuitenkin kiiltti käsitellä ja muutoin pyöritellä, ei uhmaile ihmistä juurikaan. Kavereitaan sitten senkin edestä.
isä. Topsham Huckleberry KTK-III
emä. Gwawl Gittings KTK-III--
wm t. Vinhan Coco Pommelvarattu
s. maalis-huhtikuu 2023 FI
rautias/musta (km, sb), n. 115cm korkea
yleispainotus KRJ + ERJ
sukua 1 polviSisarusparven prinsessa, mikä ei toisaalta tullut yllätyksenä kun Cocon emäkin on varsinainen prinsessa. Nyrpistää nenäänsä mutapainille, mutta lähtee laidunralliin kyllä vauhdilla mukaan. Luovuttaa tosin nopeammin kuin muut ja kipittää takaisin mamman helmoihin. Vaatii varmasti tulevaisuudessakin paljon rohkaisua.
isä. Topsham Huckleberry KTK-III
emä. Pritchett Llanelid KTK-II -
Voi ei, unohduin kaivelemaan liian kauaksi aikaa kuvia ja olin tulossa tarjoamaan juhannusvarsasta, mutta se näköjään kerkesi mennä.
-
@milja no voi himputti, se tosiaan ehti mennä! noille muillekin nimet on vain ehdotuksia, jos nimet ei napostele mut suvullisesti kiinnostaa.
-
myynnissä myös pari mountainponia ja shettistä
-
Witcher Dango olisi tervetullut Kernfieldiin kisa- ja siitosponiksi!
-
@kida Witcher lähtee mielellään Kernfieldiin!
-
Nyt myynnissä myös Vinhakulman vanhempi kasvatti, kultainen poju Vinhan Roi Soleil!
-
Uppaillaan etusivulle, koska Vappulan Helle taputtaa kolisevia kavioitaan mammalleen. Se kun kävi hakemassa SLA-II-palkinnon!
P.s. kaikkien nimet ovat vain ehdotuksia
-
@elli-l toi ratsuponi mulle Kukkikseen? Kisa (väh 20 sij) ja siitoskäyttöön.
-
@turjake nappaa mukaasi vain!
-
nf o. DANGOS CUBA LIBRE
s. kesä-heinäkuussa 2021
rautias/ruunikko, n. 145cm korkea
ERJ, 2-polvinen sukuLähtiskö tämä ori mun tekeillä olevaan talliprokkikseen? Tulossa siis talli minne kerään kaiken rotuisia, inspiroivia hevosia. Luvassa olisi kilpailemista, kantakirjaus, jälkeläiset, laatikset sekä myös tarinointia - whole shabang siis Sivuja voin laittaa kahden viikon sisään kun saan tallin julkaistua, jos kaipailee jotain sivumallia/hevosmallia katsottavaksi niin tästä vaikkapa
-
Okei pitääks jokaisessa tallissa olla yks ponitamma? Pitää! Joten Dangos Bunny Partylle tarjoan kotia Kulmalasta Muutamia erilaisia inspiroivia yksilöitä etsiskelen talliin, jotta löytyis vähän joka käyttöön jotakin, mutta täysin omistajan silmäteräksi kaikki tulossa ja niin myös tämäkin Pääasiallinen käyttö olisi tarinointi, mutta pikkuhiljaa alkaa palailevalla virtuaaliharrastajalla jo sormet syyhytä kisaosallistumisissa, joten pääsis kyllä kisaamaan Ja hei mulla ei vielä tammaa löydy, joten ainakin pieneen jalostuskäyttöön varmasti jatkossa, pitäishän nyt ekasta omasta tammasta sitten varsa saada Loppuelämän koti ainakin, jos ei muuta!
-
Lähtiskö Vinhan Tazzamint Helmwaldiin? Luvassa olisi kilpailuja ainakin valjakossa ja näyttelyissä, sekä tietysti varsoja.
-
-
Mä olen jo monta viikkoa hillinny itteäni et ei, nyt ei ostella mitään hevosia. Ja olen onnistunu pysymään kannassani. Mut nyt Vappulan Helle on vaan niin ihastuttava että pakko heittää tarjousta. Lähtiskö tämä tamma Vainioon kisaamaan esteitä ja koulua? Sen lisäksi tavoitteena olis myös kantakirjaus, mahdollisesti myös muut laatuarvostelut kunhan siihen pisteeseen päästään.
-
@vix nappaa vain Helle mukaasi
-
uusiokäyttöä
-
she o. Vinhan Dark Choco
Josko nyt tämä Dark Choco Helmwaldiin kisaamaan ja jalostukseen? Toi Tyfoon on vaan niin kiva!
-
@sonya jooo Dark Choco lähtee mielellään sulle ja Tyfoon on
-
Vinhan Sir Fflint
Voisikohan tää ori lähteä Breawaan? Yritettäisi kantakirjata ori ja kisoihinkin pääsisi melko nopeallakin aikataululla näillä näkymin.