Kevätvauvoja Vinhakulmasta (wm)
-
@miltsu joo, ota matkaasi vain! kisailulla ei oo mun puolesta mikään kiirus, kun vanhemmat ei sillä tavalla ole laatistavotteisia. Katotaan jos rotulaatiksiin joskus nämä tuuppaan
-
Hiphei kerrankin olin nopea sivujen kanssa Flint esittäytyy, tykkäänkin hänestä ehkä vielä enemmän kuin odotin Kiitos ponista!
-
@miltsu Kiitos sivuista
-
@elli-l Vinhan Sapphire
Ostaisin mielelläni uuden ponitamman, tulisi Ratsu ja ravikäyttöön, kisoihin saatettais kans mennä, saatan hakea hoitajaa vuokraajaa tai ylläpitäjää. [laukkaniitty.webnode.fi] -
Vaikka Moonazo ehti tehdä tarjouksen, niin minäkin haluan kokeilla...
Vinhan Sapphire
Tönnilän Tila on aloitteleva ponikasvattaja, jonka leaderi Aurora rakastaa ja arvostaa welsh verta. Pelkästään welsh kasvattaja Aurora ei ole, vaan hänen pääkasvatit ovat ratsuponit, joiden suvussa hän arvostaa erityisesti welsh verta."Hilma" pääsisi siis rauhaisaan suvun jatkoon. En ole koskaan stressannut ponien kilpailuttamisesta, mutta siittolan ponit kilpailee rauhakseen ja ne jotka päätyy näyttelyihin tai laattiksiin, niin päätyy sinne. Pääpaino tallillamme on tarinointi
-
-
Hupsan! Yksi shettisvauva vielä kotia vailla.
-
Jee olen niin onnellinen, sivut saan tehtyä varmaan tässä parin viikon sisään. En oo ihan varma kuinka mun läppäri kestää, jos kestää niin saan maanantaina tai sunnuntai iltana siirrettyä sivut nettiin
Tässä on nyt "vähän" työ kiireitä.
-
Uunituoreita pienokaisia kotia vailla! Suvultaan varsin tuntemattomia, kaikilla emän puolella räjähtävää laukkataustaa.
--
@SissiP en muista saaneeni Sapphiren sivuja, haluakko sen vielä vai laitetaanko takaisin myyntiin? -
Voihan Pepe! Lähtiskö hän meille Bryniin kisaamaan ainakin esteille sekä näyttelyissä? Myös kantakirjaus ja arvonimet tavoitteenna + jalostus.
http://turjake.altervista.org/welsh/index.htm -
@turjake joo nappaa Pepe matkaasi!
-
-
Vinhan Coco Pommel Pencoediin näyttelyhin, siitokseen ja varmaan johonkin pikkukisailuun?
-
-
@elli-l Herttinen, kaikkea sitä unohtuukin ;D
-
@sissip joo näitä sattuu