Nikkin kuvat (uusia 19.5)
-
Mä olen virallisesti ottanut kameran kauniiseen käteen ja nyt tarjolla on vapaasti kopioitavia esteponikuvia. Nämä ei todellakaan ole mitään huisia laatua - kuten näette -, mutta jos jollakulla on käyttöä näille, niin kiva
- Kuvan tekijänoikeuksiksi merkitään Nikki, mielellään linkitettynä tähän topiikkiin
- Kuvia saa muokata haluamallaan tavalla, kunhan muokkaus ei ole loukkaava/vihamielinen/tms.
- Kuvia saa käyttää kaupallisesti, mikäli niitä on muokattu
→ Kuvia saa käyttää mallina piirroksiin, mutta ei suoraan jäljentää
Vapaasti kopioitaviin, salasana Pumpernikkeli
-
Oispa pumpernikkelii
Kivoja vauhdikkaita kuvia! Näistä siis saa tehdä esim. vapaasti kopioitavia /tai myytäviä linejä? (/ käyttää mallina) -
@Elisa Saa käyttää mallina, kunhan ei ihan pikseli pikseliltä seuraa
-
@nikki kiva! joo en mä läpi piirrä Ruudukolla joskus, mutta ei sekään mikään milli x milli piperrystä ole
-
Ihanaa! Kiitos todella paljon näistä!
-
-
Lisätty sekalaisia koristekuvia
-
Lisätty koristekuvia ja kokonaan uusi kansio, muut eläimet (eli toistaiseksi vaan lemmuja)
-
Toin Ainosta vähän tuliaisia
-
Jokunen vapaastikopioitava kuva + myyntikuvia Sipoosta
-
-
-
Uppausta, huomenna tullee lisää myyntikuvia. Nykyisistä Doyher Gilly Gold 1 myyty. Ps. Jos jollakulla on vapaasti kopioitavia käytössä, koristeina tai mitenkää muuten, ni näyttäkää ihmeessä
-
Kuvat.fi käyttöaika on kohta loppumassa. Käyttääkö kukaan näitä kuvia? Jos ei, niin laitan todennäköisesti kiinni.
-
-
Täällä ainakin tulee selattua sunkin vapaasti kopioitavat kun kuvia etsin. Ainakin Perlalle on sulta löytynyt täydellisesti kuvat ️
-
Kiitos teille Eihän nää mitään laatukuvia ole, mutta jos niille on vähänkin käyttöä niin jatketaan kuvasivun pitämistä
-
Väliaikatietoja vaan, että sivusto on ollut alhaalla toukokuun alusta ihan siitä syystä ettei maksu oo vielä sopinut budjettiin, mutta heinäkuussa toivottavasti saadaan ensinnäkin sivusto takaisin ja toiseksi lisää kuvia
-
Woohoo, viikonloppuna menee toinen vuosi maksuun
-
Nyt niitä taas saa!! Katotaan onko rahaa käydä kuvaamassa viikonloppuisin missään kisoissa, mutta ainakin kuviin on nyt lisätty Balbosta pari shottia @Nimetön