Ilmoita lännentallisi!
-
Onko sinulla toiminnassa oleva western ranch, karjatila tai muu lännenvaikutteinen virtuaalitalli, jossa on pysyvästi vähintään 5 westernpainotteista hevosta, tai se järjestää suhteellisen säännöllisesti WRJ:n alaisia kilpailuja? WRJ kerää jaoksen sivuille tallilistaa helposti myös muiden lännenharrastajien löydettäväksi esimerkiksi jalostusmateriaalia, yhteistyökumppania tai kisapaikkaa hakeville!
Ilmoittaudu ja esittele tallisi tähän topaan tai sähköpostitse westernriders@protonmail.com otsikolla ’Tallilistalle’. Ilmoita tallin nimi, osoite, miten westernhenkisyys tallilla näkyy (esim. toiminnassa) sekä maa ja osavaltio, jossa virtuaalisesti sijaitsee. Mikäli tarkkaa sijaintia ei ole, mainitse siitäkin.
Bonuksena toistaiseksi voimassa olevana on mahdollista saada tallista lyhyt sanallinen palaute / lämminhenkinen arvostelu, mikäli niin haluaa (mainitse erikseen) ja, mikäli talliasi ei ole ennestään arvosteltu täällä.
-
Delmenhorst on suurtalli, jossa lännenratsastus on yksi lajeistamme. Suurin lännenhevosrotumme on ehdottomasti tällä hetkellä quarter, joita syntykiin vuosittain useampi kappale
Delmenhorst on tällä hetkellä rempassa, joten kaikkia rotuja ei löydy vielä hevoslistauskesta valitettavasti. Quartereide lisäksi meillä kilpailee myös mm. criolloja, appaloosia, paintteja sekä australianhevosia lännenratsastuksessa.
Suurin osa lännenhevosistamme kasvatetaan Yhdysvaltojen toimipisteissämme.Meidän rempatusta, aavistukse keskeneräisestäkin olemuksesta saa toki antaa risuja ja ruusuja ,jos siltä tuntuu
-
@sarqquu Delmenhorst listalle!
Onko Yhdysvaltojen toimipisteelle tarkempaa osavaltiosijaintia?
Delmenhorstin tämä ulkoasu (muistan sen hyvin myös edelliseltä ulkonäöltään) on yksi hienoimmista, mihin on vähään aikaan tullut törmättyä. Enkä siis mitenkään nyt liioittele. Värimaailma, vaihtuva koristekuva ja sen "leikkaus", kokonaisuus...Pidä tästä leiskasta kiinni! Esittelyssä lovetan tuota alatallijakoa lipuittain!
Teet hienoa työtä, kun tuet niin monia harvinaisiakin rotuja.
-
Hidden Hills myös listalle!
Talliltamme löydät oleellisimmat amerikkalaiset, karuihin olosuhteisiin sopeutuneet rodut. Näitä ovat muun muassa appaloosat, mustangit, paintit, quarterit sekä rangerit. Suurin osa hevosistamme kisaavat matkaratsastuksen ja westernlajien parissa, sekä ovat tarjolla jalostukseen.
Talli pyörii pääosin kilpailuiden ja omien tarinoiden ympärillä. Tervetuloa siis seuraamaan tallimme toimintaa. Epäaktiivisen aktiivisesti pyörivä harrastetalli sai alkunsa kesällä 2021.
Ranchimme sijaitsee Yhdysvaltojen Coloradossa.
-
@frango Hidden Hills listalle!
-
Newa Road Ranchin voi kans lisätä tallilistalle!
Newa Road Ranch ei ole kauhean aktiivinen talli, mutta kaikki orit ovat tarjolla jalostukseen, vaikka niillä ei olisi kisattukaan!
Oon kyl niin luvattoman laiska noiden länkkäreiden kanssa. Oon neljässä vuodessa saanut yhden hevosen ilmoitettua WRJ-laatuarvosteluun, vaikka alussa piti kaikki saada laatiskuntoon
Onneksi tämä toimii myös tällaisena hyvän mielen rentoilutallinakin.
-
@sylvi Newa listalle!
Ja mitäs tuosta (sanoo, mutta samalla hutkii lassoköydellä heti aktivoitumaan länkkärien kanssa
) Hiljaa hyvä tulloo. Olen kyllä itsekin etana saamaan hevosia nimenomaan laatiskuntoon...
-
Mä innostuin eilen länkkärihepoista ja oli sitten pakko tehä oma pieni tila
Little Lake Ranch on vielä hiukan kesken (esim tammojen sivut ei toimi..), mutta sijaitsemme Etelä-Carolinassa ja kasvatamme aqh
Osaako joku sanoa että voiko aqh olla kirjavia?
-
@turjake Ihana uusi tuttavuus! Little Lake (ihana nimikin
) listalle!
Tervetuloa westernin maailmaan!
Quarterit ei periaatteessa ole kirjavia (en ole varma kuinka tiukkoja ovat nykyään IRL asiasta, esim. jos molemmat vanhemmat on kantakirjattu quarteriksi, voiko kirjava varsa silloin myös päästä), vaan silloin ne menee painttien kirjaan. Noin muuten quartereilla on kyllä hyväksyttyjä värejä periaatteessa liki kaikki.
-
@turjake W20 "sabino" ja oikea sabino esiintyy quarterilla, tobiano, splash ja overo ei
-
@alexiina-c Ei ole määrritelty tarkemmin. Ajatuksenaha on, että meillä ois Yhdysvalloissa useampia toimipisteitä
Selkeämpi varmaan, että nakkaa vain Yhdysvallat!
Olin jo suunnittellu ostavani pitkän aikaa uutta ulkoasua Delmiin ja olen kans tähän tosi tyytyväinenKivasti sai Cery, jopa väsättyä vanhasta heppaulkastakin uuteen ulkoasuun sopivan ilman, että minun tarvi tehdä mitään hevossivuille! Mä tykkään tost lippujutust kans! Ja ylipäätään et MINÄ sain jonkinsortin esittelyä kirjoteltua niin oon ylpee itsestä ha
Kiitos taas paljon ihanasta palautteesta