Annetaan sh-t kuvapaketti

• Kun mun harrastaminen on ollut lähinnä VRL:n ihmettelyä ja olen ollut tuuliajolla kaaaauan, tuntuu etten saa enää mistään otetta. Haluan inspiroitua teistä - kerro tallistasi, hevosestasi tai mistä tahansa virtuaalimaailman metkusta ja olet askeleen lähempänä tyrkyllä olevaa kuvapakettia. 🙂

Lykkään suokkitamman pääkuva ratsastaen, laukka ratsastaen ja rakennekuvan maailmalle viimeistään kuukauden vaihteessa. 😎

• Mua inspiroi tällä hetkellä kaikkein eniten suokit, joiden kanssa aloittelin vuonna 2019. Niitä on kertynyt talliin nyt puolivahingossa lähemmäs 60, vaikka alunperin Syyn Kartanon piti olla pieni max 10 hevosen ”kotitalli”. Vanhempi talli Chowter on jäänyt nyt harrastuksessa jotenkin kakkossijalle, en enää millään jaksaisi inspiroitua sen maisemista ja tekstien tekeminen tökkii, mutta puurretaan silti senkin kanssa eteenpäin. Toisaalta vähän tylsää, ettei puoliveriset enää oikein tunnu siltä jutulta, mutta elän siinä toivossa, että vielä jonain päivänä sekin puoli nostaa taas päätään entiseen tapaan!

Syyn miljöö (tallialuekarttaa pitäisi päivittää, en ole vielä saanut aikaan) innostaa mua kirjoittamaan ja viimeaikaiset uudet suokkiostokset on tuoneet piristystä päiviin, uusia heppoja kertyikin tässä kuussa kahdeksan, kuusi tammaa ja kaksi oria 😁😊 Nyt arki taittuu lähinnä kisaillessa, näyttelyihin osallistuessa ja tekstejä kirjoitellessa, toki mulla pyörii melkein joka kuukausi heppoja laatiksissakin ainakin tällä hetkellä, joten niistä jännäillään kans aina tuloksia. 😄

Hevosista voisin tässä nostella esille kaksi uudempaa hankintaa ja yhden vähän vanhemman veijarin. Kaikkein uusin asukas tallissa on Sulevi, tallin ensimmäinen ravisukuinen varsa, josta kaavaillaan kuitenkin ihan kelvollista yleisratsua. Sitten on haltiasalolainen Pipsa, joka sai ihan ennätysasjassa itselleen estesijat täyteen, eihän heppa oo ollu mulla kun vasta viikon verran 😂 Viimeisenä silmäterä Rosvo, joka on jo viime vuonna ostettu ja josta on tullut erityisen kiva hevonen. Tästä kaavailenkin jättäväni myös ensi kuussa varsan kotiin! 😍

• Mulla on kultavuosi meneillään, nimittäin siitä tulee hurjat 10 vuotta tämän vuoden puolella kun Poniniemen perustin. Nyffien kanssa mulla menee inspiraatio vähän vaihdellen, mutta toivottavasti saisin juhlavuoden kunniaksi jotain kehiteltyä.

Vastapainona Poniniemen siittolameiningille, jossa ponit kuitenkin muistuttavat paljon toisiaan ja eivät ole niin persoonallisia, olen päässyt Felkun avulla vähän kiinni tarinameininkiin. Ostan tuonne itseäni inspiroivia hevosia ja poneja rotuun katsomassa, mistä hyvänä esimerkkinä on Simba. En mä mitään mounttioria tarvinnut, mutta nyt päiväkirja vain täyttyy täyttymistään 😄 Suokit tuntuu nyt inspiroivan tarinallisesti paljon, joten niitä varmaan tulisi talliin enemmän. Lyyli on tästä erinomainen esimerkki, rakastan kyseistä neitiä ❤

0

1.1k
Users

14.3k
Topics

276.3k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.