EE: Heppageneraattori (beta)
-
@avery-stables
Mitä tähän sanoa. Jenkit. Aina suheeraamassa.
Toki “perl” ja pearl. Tavallaan loogista, mutta… Ei näin
-
Ei kai ne perkeleet nyt käytä sekaisin termejä pearl ja perlino? IHAN ERI ASIA, RUOJAT!!
Tässä on homman perusgenetiikka selvitettynä, vanhahko teksti mutta ilmeisesti ainakaan suurin muutoksia ei ole tullut.
-
Kiitos selvennyksistä! Sen verran vielä, että olisiko antaa mielipidettä, mihinkäs kohtaan nimeä se pearl pitäisi lätkäistä?
Otetaan hirveimmillään vaikka tällainen esimerkki:
samppanjanhopeanruunivoikonhallakonpäistärikönkimonkirjavaMihin väliin pearl-sana?
-
@jassu-l perään vaan muotoon “XXX ja pearl”
-
Juu mäkin laittaisin vaa perään
-
Juurikin kuten Tuire sanoi. Tälle ei ole vakiintunutta käyttöämuotoa suomenkielessä.
-
Kiitokset pikaisista vastauksista! Kyhäsin nyt jonkinlaiset logiikat pearlille, kehtaisiko joku kuitata näkyykö äkkiseltään epäloogisuuksia?
-
Nostoa taas, Splashed white lisätty arvontakoneeseen
-
Mä pistin sulle spostia
Pitäisi löytyä kaikki tarvittava tieto luonteenpiirregeneraattoria varten, kuten alkulähteet jne.
-
Frame overokin lisätty koneeseen
-
Huvikseni testailin, ja törmäsin tällaiseen:
-
@avery-stables onko tossa siis jotain väärin?
-
@jassu-l Tuo lisätietoboksi näkyy tyhjänä, vai pitäisikö näin ollakin?
-
@avery-stables Aaaa aivan! Joo on ihan tarkoituksella tyhjä, en oo jaksanut jaaritella perusväreille mitään lisätietoja jos niiden genetiikassa ei ole ollut mitään mainitsemisen arvoista.
Pitäis varmaan kirjoitella niillekin edes englanninkieliset nimet tai muuta nippelinappelia, niin ei näyttäisi niin tyhjältä
-
@jassu-l Voisikohan laittaa jonkun ei lisätietoja saatavilla tms noihin missä ei ole lisätietoa, selkeyden vuoksi?
Tosin jos kaipaat apua näiden näpyttelyssä ym, olen vapaaehtoinen!
-
@avery-stables Hyvä idea, lisäsin heti rimpsun sille!
Lähdekoodi on avoimesti luettavissa, sinne vaan kirjoittelemaan ja vaikka pastebin-linkkiä tähän topiciin jos joku intoutuu apuna käännöstyötä vapaaehtoisesti pakertamaan
-
@jassu-l
Framesta sellainen huomautus, että realismin takia ei ehkä kannata vanhempien genotyypin vaihtoehtona olla OO, koska tällaisia hevosia ei vain ole. Ne kuolevat viimeistään kai viikon sisällä syntymästään, joten omia jälkeläisiä ne eivät voi saada. Varsa kyllä voi olla OO, mutta sen kohdalle voisi sitten kirjoittaa huomautuksen, että sorry mutta tämä kuolee.
-
@sirpa Hyvä huomio, selkeyden vuoksi koko vaihtoehdon voisi poistaa sen kohdalta, samoin kuin ”ei tiedossa”-vaihtoehdon. Nyt oon vaan estänyt niiden valitsemisen mut ei niiden näkyvilläolosta mitään hyötyäkään ole
-
@jassu-l
Aa, okei! Mä tunnustan etten käynyt katsomassa ja kokeilemassa tuota itse, pisti vain silmään tuosta Averyn screenshotista. Ja siis joo, eihän tuossa saa valittua noita lainkaan nyt, joten homma on sinänsä kunnossa, ei siinä mitään varsinaista korjattavaa ole edes.
-
Ja Averyn kuvakaappaukseen viitaten, miksi vanhempien värinä lukee ruunikon-/rautiaankirjava frame overo?! Eli siis se on kirjava kirjava, mua ainakin häiritsee tällaiset, kun näitä silloin tällöin tulee hevosten sivuilla vastaan
Saatan toki olla ainoa tämän ongelman kanssa, jolloin asiaa ei ole pakko korjata.