Mitä rotuja virtuaalimaailma kaipaisi ja kuinka tukea kaikkien rotujen kasvatusta?

• Sekalaisen sakin omistaja

Tuli tuosta tarkkailusta mieleen, toimisiko joku Google Sheet (tai CryptPad sheet, ei tarvitse liittä Google käyttäjää), johon merkitään yhteen sarakkeeseen jalostukseen tarjotut, ja siihen viereen tammat/ori, joihin se on yhdistetty. Jokainen saa itse käydä sörkkimässä sitä, jos haluaa, joitakin lukkoja siihen tietääkseni saa “pääkäyttäjä” asetettua, ettei joku ota ja pyyhkäise koko höskää tyhjäksi.

Ja Google Sheetissä ainakin saa värikoodeilla härkkiä, jos joku nimi alkaa esiintyä monesti. En tiedä toimiiko se Cryptissä. Google Sheetissäkin sain sen toimimaan vähän kirottuani. 😂

• @emmy Joo 🙂 mä voin myös sit ottaa ne omistukseen meille, jos tuoda haluat (jos kun tämä tästä lähtee kasvaan ajatusta pidemmälle)

@Anarchy Hyvä idea varmasti, jos tekisi niin että kaikki olisi vapaasti käytettävissä et ton avulla vois tarkastella ettei liikaa samoja yhdistelmiä tulisi. Mä en osaa valitettavasti kyllä käyttää noita sovelluksia 🙂 Toki jos joku tietävämpi tuosta vois ylläpitää tuota niin silloin voisi hyvinkin käydä toteen.

Mullon siis tarkoituksena kumminkin pitää tää suhteellisen keveänä, ettei tästä tulis “liikaa rasitetta” omaan harrastukseen ja sellaisena hyvän mielen juttuna, sekä kevyenä lisänä tukemassa rotujen kasvatusta 🙂 Jonka takia yritän toteuttaa tän mahdolliseman yksinkertaisesti kumminki loppu peleis et ois mahdollisimman vähän juurikin ns. tekemistä. Et tekeminen jäis just siihen et tuon hevosen, sivutan sen, tarjoan sen topiikkiin kaikille käytettäväksi, kisailen hissukseen ja jätän jälkeläisen talliin itselleni myös. Toki jos saan jonkun kaverin tätä toimintaa tukeen nii sitten voi miettiä tuota tarkkailua ja kaikkea 🙂

• Yksi ideanpoikanen olisi niinkin yksinkertainen, että ostat niitä muiden kasvatteja. Monellehan riittää jo se, että varsa pääsee edes jonnekin ja jos kuitenkin meinasit näillä tuonneillakin kisata, niin siinähän ne suvullisetkin kisautuu ja kasvattaja on vain iloinen, jos varsalla jotain tehdään. Moni kuitenkin sanoo, ettei voi/viitsi ostaa uusia hevosia, kun omatkin kasvatit jää käteen. Itse viime vuonna tein topikin, jossa ostin kaikenlaisia suvullisia hevosia, joille kisasin painotuslajin sijat täyteen ja that’s it. Ihan hyvä sekalainen sakki siitä kertyi ja uskoisin, että siitä on kasvattajille jotain hyötyä ollut.

• @tuire Tää on musta kans hyvä idea 🙂 mutta tässä on myös se, että haluaisin ostaa hevosia myös joista on suvullisesti hyötyä minulle (jos hevosella paljon samaa sukua niin en tee sillä juurikaan itse mitään). Ja jos puhutaan massa ostamisesta niin tässä vaiheessa en ehkä uskaltaisi lähteä lupaamaan jokaiselle hevoselle sijoja välttämättä, vaikka mitä luultavimmin ne tulen kisailemaan ennemmin tai myöhemmin. Mä itse muutenkin koen aina tykänneeni tuoda itse hevosia ja luoda uusia sukulinjoja 🙂 mutta yhtä tärkeää olisi myös pitää yllä vanhoja sekä muidenkin sukulinjoja. Mulla tässä vasta olikin ostotopiikkia pystyssä, mutta rajatuilla roduilla.

• @sarqquu Hohoo, nää kaverit menee kyllä seurantaan 😄

@Chao 👀

10

1.1k
Users

14.3k
Topics

276.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.