M: vrl-tunnuksen siivoilua (sh, fwb, poneja)
-
VRL-tunnukselle on taas kertynyt palautuneita kasvatteja sekä muuten vaan pölykerroksen alle jääneitä hevosia. Katsotaan jos näistä joku saisi uuden ja aktiivisemman elämän! Mitään hirmuisia vaatimuksia uudelle kodille ei tietenkään ole, siistit sivut ja mahdollisesti jalostuskäyttö.
brp t. Eveningvale Lilypad
evm-sukuinen, kuvat mukaanknab t. Dunway Melanie
evm-sukuinen, kuvat AK ohjeiden mukaantil r. Kuinkas Sitten Kävikään
kaksipolvinen suku, sivuilta kaikki mukaanfwb t. Delicate Snow White
kolmepolvinen suku, kenttäpainotussh t. Tuiskulan Aamu-Usva
kolmepolvinen suku, koulupainotussh t. Tuiskulan Himmeli
nelipolvinen suku, koulupainotussh t. Tuiskulan Lorulilja
pitkäsukuinen, koulupainotussh o. Tuiskulan Kaneliässä
pitkäsukuinen, kenttäpainotus, maastoestekuvat mukaan
-
Mua kiinnostaisi Eveningvale Lilypad, Dunway Melanie ja Delicate Snow White Sierraan jalostuskäyttöön
Sivunäyttönä vaikka mun aiemmin ostama Hedgehawk Casper
-
Lilypad ois tervetullut lisä Elvensbyyn, jossa pääsisi jalostuskäyttöön ja kilpailemaan.
-
Laitetaan Eveningvale Lilypad @serena n matkaan ja Dunway Melanie ja Delicate Snow White @Nikki lle!
Sivuja jos sais sillai about kahden viikon sisällä niin ois jees
Ei kiirettä mut ettei unohdu!
-
Lisätty palautunut sh-tamma Aamu-Usva
-
@felissa said in M: vrl-tunnuksen siivoilua (sh, fwb, poneja):
Laitetaan Eveningvale Lilypad @serena n matkaan
Kiitti! Onko noissa kuvissa muuten kuka poni?
-
-
Voi Aamu-Usva! Hänhän on meidän Unnan emä. Pohdin josko voisin pelastaa tamman meille ikuisuus-projekti Mäkiojaan harrastehevoseksi? Mulla oli tiedossa nykyisen osoitteen sijaan nämä sivut josta löytyy materiaalia hevoselle reilummin. En voi taata tammalle lisää jälkeläisiä, mutta haluaisin tarjota pysyvän kodin seuraheppana tarinoiden äärellä
-
@uppe Tämä meni nyt mielenkiintoiseksi
Mun täytyy nyt vähän selvittää tätä mysteeriä kun heppa siirrettiin mun vrl-tunnukselle eilen et mitä sen kanssa oikeen on tapahtunut ja kenelle se on myyty ja koska