TJ: erj, krj, kerj & vvj kilpaillut tuontisukuinen sh-o
-
Tarjotaan jalostukseen tuontisukuinen sh-o Hulivein Kontrolloija. Kilpaillut ERJ 45-sijoitusta, KRJ 64-sijoitusta, VVJ 37-sijoitusta ja KERJ 36-sijoitusta. Tähtää nyt ERJ ja KRJ laatuarvosteluihin, mutta tarvitsee ensin jälkeläisiä.
Tamman tulee olla rekisteröity ja varsa tulee rekisteröidä. Jälkeläisellä olisi hyvä kilpailla 20 sijoitusta ERJ tai KRJ.
-
Divisioonan tammoista tarjoaisin…
… koulupainotteista Salmaa, joka kilpailee muutamat puuttuvat KRJ sijoitukset sekä saa puuttuvat tekstit. Meillä tähtäimessä KRJL ja mahd. YLA.
… yleispainotteista Tinnaa, jolta puuttuu enää parit valmennukset käymättä. Tähdätään ERJL sekä KRJL vähintään. Mahdollisesti myös KERJL, VVJL ja YLA.
… koulupainotteista Nataa, jonka tavoitteena on KRJL, näyttelyt + KTK ja mahdollisesti YLA.
Tammoille kaipailisin siis myös jälkeläisnäyttöä, jotta laatiksiin päästäisiin
-
@Tiikeri @Reprobate Mä voisin napana Syyn kartanoon (ak) Tinnasta ja Konstasta varsan, jos teille sopii! Tarkoituksena kisailla hitaanpuoleiseen tahtiin kaikissa neljässä lajissa täydet sijoitukset
Myöhemmin pääsisi varmasti myös jalostuskäyttöön ja jos saa varsanäytöt kuntoon, niin joidenkin lajien laatiksiin.
-
@Reprobate @Viixi Minulle sopii ainakin
Varsa on mahdollista tehdä uuden tallini kasvattajanimen alle. Olen siis vanha harrastaja, joka palailee takaisin. Kasvatusliitteeksi suomenhevosille Luola eteen tai taakse, tälle esimerksi nimiehdotuksena Kontrolloitu Luola, Luola Velho tai Tinasoturin Luola. Voit myös itse päättää nimen.
-
@Tiikeri @Viixi sopii minullekin, että varsa lähtee sinulle. Olin varsan ajatellut oman kasvattinimen alle, mutta voin tämän kerran liisatakin. ^^
Ja Viixi, voin auttaa varsan kisaamisessa, jos haluat.
-
@reprobate @Viixi Tottakai käy Reprobaten kasvattajanimen alle, ehkä jopa mielummin siihen, koska oman talli kasvatus vielä niin alkutekijöissä. Olen ollut yli 5 vuotta poissa näistä piireistä, niin en heti muistanut, että ilmeisesti oria tarjotessa varsat tulee yleensä tamman kasvattajanimen alle. Se sopii minulle siis hyvin
-
@tiikeri ihan mulle käy kummin vain.
-
Mahtavaa! Voisin ottaa tän @Reprobate n kasvatiksi, kun tamma häneltä. Onko sulla jotain nimiehdotuksia heittää, ajattelin tästä tammaa?
-
@viixi pistän sulle vaikka viestillä ehdotuksia, mitä tuli mieleen
-
Ylöspäin
-
Ylöspäin2
-
Ylöspäin3
-
Pian on 40 sijoitusta täynnä myös vvj ja kerj!