M. paljon ic varsoja
-
Dyanthassa myynnissä iso lauma tämän vuoden irlannincob kasvatteja.
Varsoista lisätietoa täällä.Tarjouksia voi laittaa tähän alle tai yksityisviestillä
-
-
-
-
-
Ihastuin kovasti Dyanthan varsa 1 seen
! Voisin tarjota hänelle kotia Myrskysaareen jos vain sopii. Ainakin pari varsaa tulisi saamaan, sen enempää en voi luvata, jos innostun saatan kisatakin hepalla. Vähintään yhden kuvan ajattelin myös jokaiselle Myrskysaarelaiselle joskus piirtää. Ja jos varsa 1 kaveriksi voisi lähteä myös varsa 12?
-
Oon nyt muutaman päivän tuota suokkia ihastellut, joten eiköhän nyt riitä
Lähtisikö se tammana Pöystilään, kisattaisiin täydet sijat esteillä ja koulussa, vietäisiin kantakirjaan ja saisi ainakin yhden varsan. Nimeksi haaveilin Riimilän Lelunaa vai pitääkö alkaa N-kirjaimella?
-
@valooooo / Laitetaan näin alkuun varsa 1 teille
-
Sain sivut jo tekaistua, jos ei ole mitään muokattavaa niin rekisteröin sitten vrl!
-
@valooooo / Kiitos sivuista, kaikki ok. Eli nakkaa vaan rekisteriin
-
Myynnissä kasvattajalle palautunut hieno sh tamma!
-
Mä tsekkaan illalla kotona mun kuvatilanteen ja tuun tekee tarjousta joko 20 tai 25 varsasta!
️
-
-
En ihan kerennytkään “illalla” katsomaan
Mulla on useammastakin rodun edustajasta kuvia, mutta yksikään ei näyttänyt kummaltakaan näistä varsoista joita harkitsin
AK:lta onneksi löytyi asiaan ratkaisu.
Eli t. Dyantha’s Qenja olisi tervetullut Pyökkipolkuun kisaamaan vähän lajissa kuin lajissa (vähintään KRJ&VVJ) ja jalostuskäyttöön (väh. 1 varsa). Pääsisi käymään ainakin RHLA ja RMP. Kisa- ja sivunäyttönä Riku.
Meillä ikääntyminen menee 2kk IRL = 1v URL, joten kisaikäinen ei hän vielä hetkeen olisi, mutta tällä välin kerettäisiin katsoa tekstejä kuntoon ja ehkä KV&VV arvioinneissa
-
@veerar / Teille lähtee enemmän kuin mielellään
-
-
-
-
Voi että, just päätin pitää taukoa suokkiostoksista ja keskittyä niihin jotka mulla jo on, mutta en voi vastustaa
Helmiahon Sudentaika olisi enemmän kuin tervetullut asumaan Taistokallioon (sivut on vielä kesken ja oon muuttamassa tallia altervistaan, mutta en vielä viitsi sitä osoitetta jakaa ainakaan näin julkisesti). Porrastetut kisat on mulle vieraita, mutta kiinnostaa oppia kyllä lisää! Tarjolla siis olisi koti loppuelämäksi, kilpailureissuja ja ainakin yksi varsa myöhemmin
-
@rachin / Sudentaika teille!
En minäkään noista porrastetuista tiedä mitään, eli ihan hyvin voit siirtyä kisaamaan perinteisiä sijoja tammalle jos haluat