E: piirtäjiä ja värittäjiä (€/lyhyet tekstit)

• Tarinaheppailijat

Heissulivei pitkästä aikaa Keskusta! Ilmeisesti vuoden vaihde toi minulle inspiraatiota palata virtuaalihevosten pariin vähintään vuoden hiatuksen ja inspiraatio kadon jälkeen. Olen päättänyt tehdä muutoksia piirrosprojektieni suhteen, suurinosa projekteista tosin on ollut pöytälaatikkoprojekteja, joten mun ei tarvitse juurikaan ottaa stressiä muutosten aiheuttamasta sekasotkusta 😆 Muutosten takia sitten onkin haussa piirtäjä(t) kolmen hevosen kuville ja värittäjä(t) kolmen koiran lineille sekä tekijä (hevos)ulkoasulle 😄

Ekana tietysti on ihan hyvä mainita mitä sinä hyödyt piirtämisestä/värittämisestä tai ulkoasun tekemisestä! Mieluiten maksan euroja, mutta lyhyet tekstitkin onnistuvat eli valkat, päikkymerkinnät ja tuontisukuisille voi irrota yhden tai kahden polven sukuselvitys. Sukuselvityksiä en kuitenkaan kirjoita kuin yhden per henkilö ja kirjoita vain mikäli hevonen/suku on inspiroiva. Laita samaan viestiin, jossa laitat näyttöjä niin palkkatoiveen, eli kuinka paljon tulisit piirroksista/värityksestä/ulkoasusta veloittamaan. Valitsen kuville piirtäjän jonka tyyli miellyttää eniten, mikäli sinulla on eri tyylejä joilla piirrät laitathan kaikista näyttöä. Voit myös näyttöjä ja palkkatoiveen laittaa chatin kautta, mikäli et kaikkien nähtäville halua niitä laittaa. Voin myös maksaa piirrokset/ulkoasun osaksi euroilla ja osaksi teksteillä.

Otathan huomioon että haluan että yksi henkilö piirtää yhden hevosen kuvat eli älä tarjoudu piirtämään jos et jaksa piirtää kaikkia kolmea kuvaa! Syy tälle on mun lievä OCD ja stressaannun ja ahdistun todella paljon siitä jos hevosen aikuiskuvat ovat eri tyylillä piirrettyjä XD

Tähän on kasattu pääpiirteet hevosista, joten saat lisäohjeita chatin/sähköpostin kautta. Tarkentaviin ohjeisiin kuuluu mallikuvat hevosten kuville ja hevosten värimallit ynnä muut mitä saattaakaan tarvita. Koirien väritykseen ei olekaan lisättävää, niille voin etsiä tarvittaessa lisää mallikuvia värille.

HEVOSET
    1. sf-tamma Silakka

• Punaruunikko tobiano, iso läsi, jouhet kahta väriä (musta-valkoinen)
    • Kaunis siro tamma, pienehkö, säkä 162cm
    • Värille on kunnolliset mallit jokaisesta mahdollisesta kulmasta mitä löysin
    • Haussa rakenne- ja pääkuva + liikekuva rennosta maastolenkistä tms.
    1. Hannoverori Hippo
    • Musta, ei merkkejä
    • Todella lihaksikas sekä massiivinen muutenkin, säkäkorkeus 186cm
    • Haussa rakenne- ja pääkuva + liikekuva esteiltä
    1. Suomenhevosori Huugo
    • Vaaleanpunarautias sabino, iso läsi, korkeat sukat, keskikoinen revolverin** muotoinen laikku kyljessä
    • Sellainen tukkajumala josta jokainen on pikkutyttönä haaveillut
    • Haussa rakenne- ja pää-/seisomiskuva + rento piehtarointi-/möllöttely-/riehumiskuva
      ** hevosen virallinen nimi on Leikkikalugangsteri jonka nimi johtuu juurikin tästä laikusta (oli pakko mainita ettei kukaan ihmettele että mitä hittoa XD)

KOIRAT

1. Pitbull-uros Luukas - red merle (värimalli)
    2. Kuvasz-uros Leo - norsunluunvärinen (värimalli)
    3. Dobermann-narttu Linera - isabella/lilac/fawn/ (värimalli)

ULKOASU (tekijä löytynyt)
    Oikeastaan mulla ei ole mitään käryä millasta ulkoasua olen hakemassa, asettelultaan jne, ainoastaan osaan sanoa että mitä erikoisempi/persoonallisempi sitä parempi. Voit myös näyttää vanhoja ulkoasuja tai jos sinulla on joku idea voit tehdä siitä (kämäisen) mallin tai laittaa esimerkki ulkoasuja jotka ovat samantyyppisiä kuin suunnittelemasi ulkoasu, jotta et tee turhaa työtä mikäli ulkoasu ei sitten miellyttäkkään.

Ulkoasu tulee pääasiassa olemaan hevosten ulkoasu, MUTTA tulee myös toimimaan hevosen omistajien sivun ulkoasuna ja yhden hahmon vuokratallin sivuna, kaikki sivut pysyvät yksisivuisina joten linkkejä/tabeja ei tarvitset. Tämän takia ulkoasun pitäisi olla grafiikoiltaan ja väreiltään helposti muokattavissa, sillä haluan jokaiselle hahmolle erilaisen taustan, otsikon sekä värimaailman. Tulen tekemään hevosille ja hahmoille otsikot itse Photoshopilla, joten ulkoasuun voi laittaa otsikon kuvana jossa lukee vain “Otsikko” tai sitten tekstillä, kunhan tekstin tilalle on helppo muokata kuva. Ulkoasu ei missään nimessä saa olla liian kapea, se on aikalailla ainoa asia mikä aiheuttaa “ei todellakaan”-reaktion alle sekunnissa 😄

Ulkoasussa olisi hyvä olla tabi-lajittelun taikka linkit, en pidä jos hevosen kaikki tiedot ova yhdellä sivulla koska sivu tuntuu silloin sekavalta. Pidän valokuvaprojektin hevosulkan asettelusta tabien suhteen (eli vain sivun alaosa muuttuu ja perustiedot + luonne näkyvät kokoajan), mutta vihaan sitä että se on sivupalkillinen joten tästä jonkinlainen muutelma olisi mieluisa joissain määrin mutta kuitenkin haluaisin jotain täysin erilaista piirroshevosille hevosille ja heidän omistajilleen 😆 Jos ulkoasuun tulee linkit, tulisi ne olla helposti otettavissa pois jotta ulkoasu sopii myös omistajille yksisivuikseksi ulkoasuksi.

Mikäli tabit tai mikään muukaan mun toive/aloittamasi projekti ei ota onnistuakseen niin luovuttaminen on sallittua jos ei vaan onnistu, se ei mua haittaa sillä tiedän itsekin turhan hyvin kun jokin ei vain ota onnistuakseen 😄

TABIT/LINKIT ULKOASUUN

1. Perustiedot ja luonne, ulkoasuun tarvitsee perustiedoille taulukon tms.

2. Sukutiedot/sukutaulu sis. sukutaulu, tuontisukuisilla sukuselvitys ja jälkeläiset. Plussaa olisi mikäli ulkoasun mukana tulisi sukutaulu!

3. Kilpailut: osa hevosista kisaa vain porrastettuja ja osa kisaa kolmea lajia, joten niille tarvitsisi taulukot. Voit tehdä erilaisen taulukon porrastettuja kisaaville ja sitten kolmea lajia kisaaville omat taulukkonsa. Näitä taulukkoja ei ole pakko tehdä, voin ne itse sitten väkertää itkun ja hammasten kiristyksen kanssa 😆

4. Hoito-ohjeet: ei tarvitse mitään erikoista, teen tänne sitten asettelun hoito-ohjeille itse.

5. Varustekaappi: tänne ei tarvitse mitää erikoista, sivulle tulee vain kuvakollaasi varusteista ja sen yläpuolelle tekstillä mistä varusteet hankittu.

6. Päiväkirja/valmennukset: tännekään ei tarvitse mitään erikoista, tänne tulee vain tekstiä jota ei tarvitse asetella sen kummemmin kunhan vain tekstien asettelu ei poikkea normaalista ulkoasusta

• mulla on tälläinen ulkoasu vapaana ja myynnissä (hevosensivun alkua). screenshotit nyt on otettu pöytäkoneella, mutta tehty niin että ylägrafiikka mukautuu näytön kokoon 😄

myös tälläinen on myynnissä. siitä on vain tuon verran tehtynä, eli ei hevosensivua yms. vielä valmiina, kun aloitettu silloin joskus tilaustyönä. ylägrafiikan kuvat siis vaihtoon ja otsikko tietenkin myös 😊

• Hei mie voin piirtää koirille kuvat. Millaiset kuvat haluaisit niille?

• Tarinaheppailijat

@leahiiii ensimmäinen ulkoasu on hieman liian näyttävä, jotenkaan en tuota osaa kuvitella alter-egon hahmosivuna mitenkään 😄 Ulkoasu on kuitenkin aivan tajuttoman ihana ulkka muuten ja jos mun pv-projektilla ei ois jo ulkkaa niin tuo ois sinne oikein ihana ❤

Tuosta tokasta kuitenkin saisi varmasti muokkailtua mun käyttöön sopivan ulkoasun! 🙂 Olisko sulla tuohon jotain ideaa, kun tosiaan pitäisi sopia kolmelle alter-egolle, useammalle ja yhdelle “tallille” myös eli aika paljon pitäisi pystyä muokkailemaan että on alter-egon tyyliin sopiva ja itsellä ei ainakaan nyt heti irtoa tähän mitään ratkaisua 😆

Nuo alter-egot joille tää ulkoasu on tulossa on niin laidasta laitaan tyyliltään että se tuottaa ehkä hieman ongelmaa. Yhdelle tulossa todella synkkä ulkoasu, toiselle sitten vähän pirteämpi mutta silti synkkää ja kolmannelle sitten maanläheisiä värejä ja tyyli mahdollisimman hempeä. Alter-egon hevosilla on sitten omistajansa ulkoasun grafiikat eli hevosulkoasun pohjan voi tehdä oikeastaan mihin tahansa “pohjaan” länttään hevosulkan koodit sit alter-egon ulkoasuun 😄

Toivottavasti tästä mun sepustuksesta sai jotain selvää, mulla on operaatio korjaa unirytmi ja takana on uneton yö joten järki ei juokse kovin nopeasti 😄

• Tarinaheppailijat

@vrEdna koirille on jo linet ja ne kaipaavat vain värittäjää 😄 Linet on linkattu koiran nimeen, jos sua kiinnostaa ne värittää niin laittele ihmeessä näyttöä aiemmista värityksistä/piirroksista niin näen onko jälki sellaista mitä haluan 🙂

• @eepu uskon että tuosta saisi kehiteltyä jotain 🤔 ehkäpä niin, että navigaatiossa on vaikka alter-egojen ja hevosten nimet, joista pääsee sivuille (tai dropdown-menussa alter-egojen kohdalla niihin liittyvien eläinten linkit ? tähän mun täytyy kattoa jotain ohjetta että saisin toimimaan).

tuohon voi kehittää joko jonkun yhtenäisen ylägrafiikan, ja tehdä ulkoasusta vaan kolme eri värimallia 😄 tietenkin on mahdollista tehdä myös kokonaan uusi ulkoasu (mikä voisi ehkä tähän tarkoitukseen olla helpompaa) yksinkertaisemmalla layoutilla johon helpompi integroida useampi asia.

katson vähän miten mun menot asettuu koulun ympärille tällä viikolla, voi olla että ehdin vasta viikonloppuna tätä kunnolla tsekkailemaan ja jotain koodailemaan 🙂 hyödyllistä voisi olla, jos sulla on mielessä jotain ulkoasuja mistä tykkäät joko kokonaisuudessaan tai tiettyjen elementtien suhteen, niin voisit lykätä mulle yksityisviestillä kun ehdit !

• Tarinaheppailijat

@leahiiii uusi ulkoasu on ehkä tosiaan tähän paras ratkaisu kun tosiaan haluan jokaiselle omat sivut joissa ei ole muihin alter-egoihin liittyvää ollenkaan. Lähinnä haussa tosiaan sellainen ulkka josta olisi helppo muuttaa tausta, värimaailma ja otsikko sekä olisi helppo muuttaa hevosen ulkoasuksi. Etsiskelen miellyttäviä ulkoasuja, joista voisi jotain ideaa saada, itse kun en vieläkään tiedä mitä haluan 😆 Mitään monimutkaista tosiaan ei ole haussa, yksinkertainen parempi tässä tilanteessa kun haluaa saman ulkoasun useampaan tarkoitukseen 😄

• Tarinaheppailijat

Piirtäjät ja värittäjä(t) edelleen hakusessa!

• Tarinaheppailijat

Uppia 🙂

• Tarinaheppailijat

Etusivulle 🙂 Silakan kuville on tällä hetkellä yksi joka yrittää, muut edelleen kaipaavat piirtäjää ja kaikki koirat kaipaavat värittäjää!

• Piirrosharrastajat

Laitoin viestiä 🙂

19

1.1k
Users

14.1k
Topics

270.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.