Virtuaalinen KIMPPA hevonen?

• Sunnuntai illan mietintöjä. IRL on kimppavarsoja(lähinnä ravi puolella). Mutta mua kiinnostaisi oikeasti vaikka 5-> ihmisen kimppa jostain virtuaalihevosesta mille kaikki vaikka tekisi yhdessä pk merkintöjä? Toki näin piirrosharrastajana ois plussaa jos piirrettäis myös 🙈 Ja kimpassa oleville vois olla vaikka oma keskustelu alusta mistä höpötellään hevoseen liittyvää ja miksei muutakin.
    Semmoista yhteisöllisyyttä ja aktiivista porukkaa! Itsestä ei varmaan oo ees “kimpan vetäjäksi” mut kunhan heitän ilmoille. Onhan nytkin esim 2 pitäjän talleja niin . 😅
    Sana on vapaa ♥

• Tarinaheppailijat

Kuulostaa mielenkiintoiselta ja mä voisin ainakin olla kiinostunut osakkuudesta

• @Minni eikö! Mulla on näistä IRL kokemusta mut miksei täälläkin! Ois niin kiva touhuta yhdessä muiden harrastajien kanssa 👌

• Hauska idea!
    Voisin olla yhtenä osallisena. Tykkään mahdollisimman realistisesta harrastustavasta ja tää vois olla mielenkiintoinen tapa lähtee sitä toteuttamaan.

• @sisla hienoa että kiinnostusta löytyy! Mielenkiinnolla jään itsekin odottamaan millainen konsepti tähän saadaan. 😁

• Hei tää kyl kuulostaa miustakin tosi kivalta, ehottomasti semmoselta mihin voisin nähdä ittenikin osallistuvan jos kohalle vaan sattuu kiva motivoiva hevonen 😄 Mitenhän voiko vrl:ssä olla useempi omistaja yhdellä hepalla 🤔 Sit pitäis myös miettii et miten kilpaileminen onnistaa. Tämmönen ois varmaan myös tosi rentoa hommaa jossai tarinatallilla jos riittää et joku kirjottaa jotai kerran kuussa. Vaan saako tästä nyt sit muuta “palkkaa” kun sitä yhteisöllisyyden tunnetta ja touhuumista muiden harrastajien kanssa, riittääköhän se muille harrastelijoille

• @mr-january Mä ajattelisin et niinkuin IRL on kimpan vetäjä niin se voisi olla vaikka vrl hevosen omistaja. Ja kilpailun ajattelin ihan silleen miten kukin haluaa, et jos on joku innokas kilpailija se kilpailee yms. 😁 Mä en itse koe et ois niin nuukaa jos joku haluaa olla aktiivisempi kuin toinen. Tai silleen et höpötellään just siellä jossain keskustelu alustalla ja ei luotaisi liikaa paineita mistään varsinaisesti, kun ja jos sais tarpeeksi porukkaa niin jos joku on mukana vain koska haluaa ja kuitenkin juttelee aktiivisesti hevoseen liittyen niin so what kunhan saadaan harrastaa kaikki yhdessä 🥰

Edit // ymmärrän et se ei kaikille passaa, et saa heittää ehdotuksia ilmoille vaikka et pitää tehdä asia x kuukaudessa tai jotain. Ja Edit 2 jos se ei riitä muille harrastajille niin tavallaan se idea kuolee tässä et pidetään kivaa yhdessä 🤷♀

Mut kyl mä aattelen et hommataan joku hieno hevo ja viedään se yhdessä laatiksiin yms Mut se jää sit tulevaisuuden nähtäväksi 😂

• @mr-january Miusta voi olla monta omistajaa tai osaomistajaa yhdellä hepolla vlr:ssäkin. Ja eikös kilpailuissa ratsastaja voi olla kuka vain, ei tartte olla edes hepan omistaja. Ilmoittelee vaan muille, ettei tuu tupla osallistumisia samoihin kisoihin.

• Tarinaheppailijat

Tuli mieleen että jos jollain on kiinostusta niin mulla olis ns. myyntivälityksessä 3v:ksi kääntynyt am-lv.o Colour me perfect jonka ympärille voisi kasata ravikimppaa.

• WESTERNRIDERS

Hei, onpa kiinnostava ja kiva idea. Sytytti ihan itsenikin, joten minäkin voisin olla kiinnostunut olemaan osallisena - tietysti vähän riippuu hevosesta, että se on tarpeeksi inspiroiva.

Mitä kisaamiseen tulee, jos valitsee hevosen, joka kykenee kisaamaan montaa lajia (kenttäpainotteinen tai yleispainotteinen), voihan lajit esimerkiksi jakaa eri halukkaiden “omistajien” kesken: yksi kisaa esteet, toinen koulun jne.

• Tarinaheppailijat

Tämä on kyllä erittäin hyvä idea! 😍 Muakin kiinnostais kovasti lähteä mukaan. Eli jos kimppaan vielä mahtuu niin olen ehdottomasti messissä. Mua kiinnostais itseäni eniten varmaan tarinointi/valmentautuminen/päikkymerkintöjen rustailu ja mielelläni olisin myös lisäkäsinä kilpailevan kaksikon matkassa 🙂

• Tarinaheppailijat

Mäkin oon tosi kiinnostunut tästä, ihana idea! 🙂 Oon kiinnostunut, jos vielä mahtuu mukaan (tai jos näyttää täydeltä, toki voi olla vaikka kaksi kimppaporukkaa?). Mua kiinnostaa sekä yleinen masinointi (mahd. tallipaikan tarjoaminen riippuen aikataulusta ja karsinapaikkatilanteesta?) ja sitten myös ihan käytännön tarinointi, hahmojen välisten suhteiden rakentaminen ja kisaaminen. Hevosella ei mulle oikeestaan oo niin väliä, tärkeintä olis päästä kirjoitteleen yhdessä

• Tarinaheppailijat

Jos jotain tosiaan kiinostaa muodostella jotain kimppaa tuon Colour me perfect niin mä voin kyllä pitää huolen sivujen päivittelystä ja auttaa kiinostuneita matkaan.

Orihan aloittaa nyt 3v kilpailukauden ja sillä on ihan kiva ennätys ja muutama tonni jo voittorahoja takanakin joten ihan nollasta ei tämän kanssa tarvi lähteä, mutta kisauraa on edelleen edessä.

16

1.1k
Users

14.3k
Topics

276.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.