O. (mini)shetlanninponeja
-
Ostetaan muuttohärdellin keskelle Pihlaveden hevostilalle tarinointiin ja mahdolliseen muuhun häppeninkiin muutamia shetlanninponeja. Ehkä 2-3 kipaletta, ehkä ainakin yksi kimo ja yksi ruunikko? En ole ihan varma mitä etsin
Ostan kuitenkin vain tammoja ja ruunia(/ruunattavia oreja)!
Saa näyttää niin isä- ja emäehdokkaita, valmiita yhdistelmiä kuin jo vanhojakin kasvatteja. Toiveena, että varsa syntyisi Suomessa, vanhemmat eivät välttämättä olisi mitään huipputason suorittajia tai varsa valtavan siittolan kasvatteja, mutta joustovaraa on.
-
Vuonisori Riku tarjoutuu isä ehdokkaaksi
️
-
Sierrasta ois tämmöset nvh-yhdistelmät tarjolla. Näitä saa myös käyttää muiden hevosille. Irkkuja on tarjolla jalostukseen Breandan Sugar Pink ja Breandan Pinkie Pie.
Cairbre/Oliver/Seraphim x Kalinka
Cairbre/Oliver/Sigurd x Shadow Magician
-
Nostellaas
-
Meiltä Dyanthasta vois saada irkkutilarin, sekä hepat ovat myös tarjolla vain isä- ja emäehdokkaiksikin.
Voisin ehdotella jotain yhdistelmiä, jos ois väriä tai suvunpituutta esim mielessä?Winmourista taasen vois saada vuonotilarin + nämä myös tarjolla vain isä- ja emäehdokkaiksi.
-
@meea olisiko mahdollista saada varsaa yhdistelmästä Norman Dax x Newbliss Jaslynn?
Vuonoponeja saa vielä näyttää, tää olikin vaikeampi valinta kuin ajattelin
-
Vuonisherran paikalle valmis paketti A.D. Tigger x Derian Bianka, minkä lisäksi molemmat tietysti yhdistettävissä myös muiden hevosten kanssa.
-
Sopii oikein hyvin!
Tarvitko nimiehdotuksia?
-
@meea ihanaa ja kyllä kiitos!
-
Norman Dax x Newbliss Jaslynn
s. 2020 tai 2021
Taisi olla tammavarsa tulossa, joten sellaiselle nimiehdotuksia:
Dyantha’s Jaclina
Dyantha’s Jaelle
Dyantha’s Jelly
Dyantha’s Jeslie
Dyantha’s Jewel
Dyantha’s Jodie
Dyantha’s Jocasta
Dyantha’s Jolanthe
Dyantha’s Jowanna
Dyantha’s Judith
-
Nostellaan
-
Hitsi kun löysit jo irkun
Meillä olisi ollut isiksi tarjolla minikoot Kingi (joka on nimetty kuvissa olevan ponin mukaan omistajan toiveesta jos ihmettelet) & Prince. Olisi saanut vaikka minikokoa näistä ja ihan puhtaana!
Valkyrie EC on about kiviaikaikäinen vuonotamma joka on myynnissä. En muista mitä kaikkea se on tehnyt saati löytyykö sen vanhemmille sivuja. Kielet solmuun menevän Imøtekommende kotia vailla myös. Orejahan ne ei nyt ole.
Got isiksi tarjolla, se on sitten aika pappa että varmaan aika yleinen nimi pidemmissä suvuissa. Tammaa sillä ei itselläni ole.
-
@hm Eikääh, mä olen erityisesti Kingiä ihaillut siitä saakka kun nää minikokoiset ekan kerran esittelit jossakin Keskustan topassa
Mun pitää kattoo jos törmään jossakin tarpeeks pienen irkun kuviin niin tuun nykii suo hihasta myöhemmin
Vuonotammat eivät ikävä kyllä tällä kertaa iskeneet, mutta pidän Gotin myös yhtenä isävaihtoehtona!
-
Nostellaas vielä tähän päivään
-
Nostoa
-
Unelmien norjanponi löydetty, joten eikös etsitä heti vähän lisää kopukoita karsinoiden täytteeksi! Etsinnässä nyt siis fwb-r ja wD-o, lisätietoa aloituksessa.
-
Isäehdokkaiksi heitän Velmun ja Chrysaorin
-
Mantsussa olisi myynnissä 10-vuotias FWB M.B. Chivan. Tällä hetkellä ori, mutta saa ruunata. Se on asunut nyt vajaat kolme vuotta Saksassa ja kisannut siellä. Olen oikeastaan jo tässä vähän aikaa mietiskellyt, että kävisin hakemassa sen kotiin, sillä ei tuo sen kisaura mikään huippuhyvä ole toistaiseksi ollut. Mutta varmasti siitä saisi oikein kivan harrastuskaverin ja miksei sen kanssa voisi sitten kokeilla kisaamista Suomessa kun meininki on ehkä vähän erilainen täällä. Hyppää ratana 130 cm, mutta kisoissa ei ole vielä sillä tasolla pärjännyt. Luonteeltaan Chivan on sellainen ns. oman tiensä kulkija.
-
-
@milja Nyt kun pääsin koneella katselemaan, niin olen ihan myyty!
Mä nappaan tän ehdottomasti matkaani!