TJ: 1-polvinen sph-ori (KTK-II)
-
Tarjolla jalostukseen
- 1-polvinen suku
- Yleispainotteinen
- KTK-II, KEV-I, SV-II, EV-II, KV-II
Orilla on täydet sijoitukset KRJ:n, ERJ:n ja KERJ:n alaisista kisoista, ja lisäksi kilpailee myös MEJ:n parissa. Amppa on kilpaillut normi kisojen lisäksi myös porrastetuissa, joten varsat perivät myös ominaisuuspisteitä. Orin tavoitteena on käydä lajilaatiksissa, YLA:ssa sekä SLA:ssa.
Tammoilta toivotaan samanmittaista sukua, mutta muita vaatimuksia ei ole.
-
Mulla ei ole omasta takaa tammaa, mutta koitan metsästää jonkun MEJ kisanneen tamman, jos löytyisi sopiva!
Käynyt oria kurkkimassa aina, kun ootte MEJ kisoihin osallistuneet
-
@veerar Mulla on Räiskyvässä 1-polvisia tammoja, jotka on kisannu porrastetuissa kenttää ja lisäks MEJ sijotuksia. On vaan sijat päivittämättä sivuille. Jos joku tamma kiinnostaa niin voin päivittää sijat näkyviin.
-
@veerar Joo, mulla ei omasta takaa hälle oo tammaa, mutta toivotaan että jostain löytyisi
!
-
-
-
Sotamaalauksen Anarkisti olisi juuri sopiva ori tammalleni Moon Lentotähti. Kiinnostaisi siis varsa tästä yhdistelmästä.
Olen itse vanha takaisin palaileva harrastaja. Moon Lentotähden kanssa tarkoituksena kilpailla 40 sijoitusta ERJ, KRJ ja KERJ. Esimerkkinä toimii tämä.
-
@tiikeri Astutus passaa hyvin! Ilmoittele varsan sivuja kun sellaiset on
-
-
Sankarin Luola esittäytyy
-
@tiikeri Kiitos sivuista! Hänestä tuli oikein söpö
-
-
-
edit. Jostain syystä kuvittelin, että mulla oli jo Ampan isä mun hevosten suvuissa, mutta ei ollutkaan! Eli varsa Räiskyvän Saagan kanssa menisi alustavasti myyntiin, mutta jos kotia ei löydy (halutessasi voidaan sopia joku takaraja), niin varsa jäisi Pöystilään kisaamaan ainakin kolmessa lajissa.
-
@tuire Astutus passaa hyvin
! Mun puolesta ei oo tarvetta sopia takarajaa myynnille
-
-
-
-
-
@tuire Saan ne tästä napattua, kiitos