EJ: Evm qh- tai colr-ori
-
Wyoming Wildcat etsii evm-sukuista quarter- tai colorado ranger -oria. Piirretty + WRJ-sijat plussaa, mutta kaikkea saa näyttää
Hitaassa tahdissa kisausta ja jalostuskäyttöä, ei laatiksia.
-
Multa löytyisi Silmulehden Saraheinä, hyvin raaka mutta itselle ehdottomasti tärkeä tamma, johon panostan hitaalla tahdilla. Tamma kisaa kaikissa kolmessa lajissa hiljaiseen tahtiin.
-
Hiienkerkkä
Ketunkielo
HattarasadeKaks ekaa jo kisanneet, molemmilla ainaki KERJL vielä edessä. Hattis luultavimmin käy kyl KERJL myös, mutta KRJ ja ERJ kilpailee vaan 20 sijaa, tai kattoo ny. Ei ainakaan näiden jälkeläisissä sun hevosia, mutta noilta vanhemmilta tammoilta taitaa löytyä seuraaviakin sukupolvia jo, että löytyykö sieltä sitten.
-
-
Meiltä löytyisi Heljäke, Hytisevä Hilla ja Meripihkaroihu. Kantakirjattuja kaikki. Kisaavat sijoitukset täyteen kolmessa lajissa ja tähtäävät sen jälkeen laatiksiin
-
@nikki Väriasioista en mitään ymmärrä ja pienikin tämä on, mutta tarjoan silti. Marenki on VIR MVA Ch ja SLA-I palkittu kantakirjattu tamma, jonka seuraava suunta on lajilaatikset koulussa, esteissä ja kentässä. Tamma itse on muutamaa päiväkirjamerkintää vaille valmis niihin kemuihin, kunhan varsat ehtivät myös kisakentille. Marengista on saatavissa enää koskaanikinä 1 varsa ennen kuin jalostusura päättyy.
-
Multa löytyis punarautiaat Siiri ja Kauno. Kaunolle vielä ERJ- ja KRJ-sijat muotoonlaittamatta, niitäkin on jo yli 20 molemmissa lajeissa
-
Tässä on ollut muutama kiva tapaus, mutta nostellaan vielä
-
Tää vähän unohtunut, mutta vielä saa siis näyttää!
-
-
Jos mun talleista löytyy morsmaikkuja, niin saa penkoa.
Linkit ak:ssa.
-
@Viixi Mä luulen että Kapakkaruusu vois olla Se Oikea meidän teräsmiehelle
-
@nikki sitä saa käyttää!
-
@Viixi Jes, mä heittelen sua sivuilla vielä tän viikon aikana!
-
-
Mulla ois kimo old-t. Fifty Four Seasons
-
-
@Frida Mä makustelen Maravillosaa tässä huomenissa, jos siitä vaikka tulisi Unruhen varsan emä
-
Topan uusiokäyttöä!
-