M: suomenhevosia ja shettiksiä (uusia 04.02.)
-
Nyt se on virallista: Pöystilästä saa myös shettiskasvatteja! Okei, onhan noita muutama syntynyt viime vuonna, mutta yksi oli tilausvarsa ja loput jäi itselle, joten ei niitä oikeastaan lasketa
Myynti-sivulta (Huom! sivun avaaminen vain omalla vastuulla) voit lukea lisää varsavalikoimasta. Kaikki nimet ja sukupuolet on muutettavissa ja uusia nimivaihtoehtojakin saa pyytää, jos nykyinen ei natsaa eikä oma nimipää toimi
Vaatimuksena on ainoastaan sivujen ilmoitus ja rekisteröinti VRL:oon. Ei siis tarvitse hakea Saturnuksen renkaita ja vaikka se olisi kiva nähdä, että varsan kanssa jotain tehdään, niin en silti tule niskan taakse kyyläämään. Kisauksessa autan enemmän kuin mielelläni, jos sellaista tukea haluaa
-
Tuo ykkösvarsa
-
Ostakaa nyt suokit pois, vaikka kyllähän mä voin noi kaikki itselläkin pitää.
-
Aamullinen nosto, josko aamuvirkkujen joukossa oli varsoille uusia omistajien.
-
Mulle näemmä jää aika monta omaa kasvattia tallia täyttämään
-
Mä en kykene. Mä en pysty mä en kykene mulla on talli 140% täynnä. Mut Haamuvelho. Tarvitsen. Sotis, kisat erj-krj-kerj, varsat, turinointia. Hitto vie.
-
@nikki Ymmärrän niin täysin ton fiiliksen! Siksi haluaisinkin, että nää lähtis pois mun käsistä, että saisin mahutettua muiden varsoja omaan talliin. Joten Haamuvelho lähtee oikein mieluusti Sotikseen. Just sain kaikki kisatkin päivitettyä, joten orin sivut on ajantasalla. Sivut kun saisin mieluiten mailiin, niin homma ois bueno!
-
Vielä olisi neljä yksilöä vapaana.
-
Tuo Vilihuiskis on niin symppis, että haluan tarjota sille kotia Mandelbackesta. Ensisijaisesti kaavailen tästä itselleni kenttäratsua, mutta varmasti silloin tällöin tulisi starttailtua myös koulu- ja estekisoissa. Oon kuitenkin haeskellut tässä jo jonkin aikaa nimen omaan kenttäruunaa, joten jos Huiskis meille muuttaisi, niin ruunaus olisi luvassa ihan ensimmäisenä. Luvassa jotain tämän tyylistä rentoa menoa.
-
@milja kenttäpainotteisuus passaa oikein hyvin, joten Huiskis lähtee mieluusti Mandelbackeen! Sivun kun saisi mieluiten mailiin jahka sellaisen saapi, niin olen iloinen
-
Viikon aluksi ylöspäin.
-
Vielä olisi vastasyntyneet orit ja vähän vanhempi tamma vailla omaa kotiaan.
-
Edelleen orivarsat kaipaisi omaa kotiaan.
-
Topikki sai uuden otsikon, koska nyt niitä saa, pöystiläläisiä shettiksiä! On muuten niin hölmö sanamuoto, etten voinut sitä tuonne myyntisivulle edes laittaa, mutta kyllä tuo vissiin ihan virallisesti noin menee
-
@tuire VOI EI TUO PORUNPILKKA!!
kun mä joskus tältä Cyberpunkin hakkaamiseltani eksyn koneelle ja tarkistan et isän- ja emänlinjat on passelit, ja mikäli on, niin lähtiskö tää Haltiasaloon?
-
@alaera se on alustavasti sulle varattu, infoile otatko vai not jahka joudat
-
Pari uutta suokkivarsaa listalle.
-
Sunnuntai-illaksi ylöspäin, shettikset on kaikki vielä ilman uutta kotia ja useampi suokkivarsa myös kaipaisi Sitä Omaa Ihmistä.
-
Iltavirkuille söpöläisiä näytille.
-
Onko Kuparikettu mahdollisesti vielä vapaana?