M: Este- ja koulupainotteisia puoliverisiä
-
Chowter Sporthorsesin viimeisimmästä virallisesta kasvattimyynnistä on vierähtänyt tovi aikaa, joten nyt markkinoille astelee joukko ihania puoliverisiä. Vuoden 2020 viimeisessä kasvattimyynnissä on tarjolla neljä varsaa ja lisäksi kaksi vanhempaa kasvattia, jotka ovat kilpailleet kasvattajan kätösissä estesijansa täyteen. Varsat lähtevät kotiin, jossa ne pääsevät tekemään jotain, oli kyseessä sitten tarinointi, kisaaminen tai ratsastuskoulu-ura. Ensimmäistä kertaa näillä varsoilla kasvattiliite on vapaaehtoinen. Myynnissä on hannoverilaisten lisäksi myös yksi suomalainen puoliverinen, sillä kasvattajatädin suomalaisten sukujuurten takia talliin on eksynyt suomipuokkeja vuosien varrella muutamia. Myyntiehdot lukaistaan läpi ennen ostamista ja tarjouksen voi jättää alle tai yvllä.
Huom! Kasvattajaliitteeni muuttuu, jatkossa toimitaan liitteellä CE. Liite näissä myynneissä vapaaehtoinen.
Myynnissä:
Varsa nro. 1 (HANN)Myyty @Kida
o. Get Your Guns / Grown up by the Devil (CE)
t. Destination Anywhere / Chupacabra (CE)
Estepainotteinen, KTK-kelpoinen
s. 02.10.2020, 1-polvinen
i. Gamble and Risk, e. Crashin’ DestinyVarsa nro. 2 (HANN)Myyty @leahiiii
o. Docksider / Defector (CE)
t. Double Lover / Danaskaya (CE)
Koulupainotteinen, KTK-kelpoinen
s. 13.10.2020, 1-polvinen
i. Deportation, e. Double KissesVarsa nro. 3 (HANN)Myyty @Nikki
o. High Hopes / Haades (CE)
t. Hendrina / Heavenstone (CE)
Koulupainotteinen
s. 31.10.2020, 3-polvinen
i. Hartwig WSH, e. Cranberry v. HelmwaldVarsa nro. 4 (FWB)Myyty @VeeraR
o. 4th Achroite / Blaze of Glory (CE)
t. Tinogloria / Shenora (CE)
Koulupainotteinen
s. 04.11.2020, 4-polvinen
i. Thrill Gedicht CW, e. 6th Empress FKilpailleet kasvatit:
hann-o. Werwhelming CW
s. 07.11.2020, 2-polvinen
i. Windwheels CW, e. Acapella Aries CW
40 ERJ-sijoitusta, KTK-kelpoinenhann-t. Fallacy CWMyyty
s. 23.05.2019, 2-polvinen
i. Helbram CW, e. Flameblade CW
40 ERJ-sijoitusta, KTK-kelpoinen
-
uu uu kakkonen mulle Lioniin ?
kilpailut ja jalostus ja kantakirja, hyvin suurena ehkänä krj-laatis
-
Lähtiskö Heavenstone CW meille Sierraan jatkamaan sukuaan?
Pyörähtää myös kantakirjassa jos löytyy sopivat kuvat, mutta en lupaa varmaksi
-
nro 2 varsalle tarjoan kotia Lobredesta (allekirjoituksessa). Kisaamista näin alkuun, myöhemmin jalostuskäyttöön ainakin parin varsan verran ja sitten suuntauksena laatuarvostelut
-
@leahiiii Laitetaan kakkonen sulle!
@Nikki Varaan Heavenstonen sulle!
@Oona Kakkonen lähtee tällä kertaa ensimmäisenä kotia tarjonneen matkaan, kiitos kuitenkin tarjouksesta!Huom! Sain juuri tietooni, että mulla käytössä oleva kasvattajaliite on jo toisaalla käytössä ja ollut jo pitkään ennen mun toiminnan alkua. Ei ole tullut mieleen tarkistaa asiaa aiemmin VRL:sta.
Tämän vuoksi liite mun puokkikasvateille muuttuu ja tulevien kasvattien nimen perään lisätään jatkossa liite CE, ei CW! Jo olemassa olevien ja rekisteröityjen kasvattien kohdalla asiaan ei oikein enää pysty vaikuttamaan, mutta korjataan tilannetta jatkossa.
-
Etusivulle
-
Etusivulle
-
Hopsista etusivulle
-
Nostellaan
-
Chupacabra Barnbyyn kisa- ja siitostammaksi?
-
@kida hän lähtee teille!
-
Nostellaan pitkästä aikaa
-
Oon käyny varmaa kymmenen kertaa jo kattomassa tuota varsaa, mut nyt ku talli on todella laajentumassa niin tarjoan kotia varsalle numero 4 - t. Shenora CE. Hän olisi tervetullut Pyökkipolkuun, johon kaivataan vaativampien luokkien koulutaituria. Käydään ainakin RMP & RHLA, kisataan väh. 20 sijaa KRJ (tulee kisaamaaan myös muissa lajeissa, kuten meidän kaikki hevoset) ja hankitaan vähän päiväkirjan täytettä.
Meillä menee ikääntyminen 2kk IRL = 1v URL, joten meidän ikääntymisellä hän olisi kisaikäinen (4v) vasta heinäkuussa, joten skippaa suoriltaan, jos tarviit pian kisanäytöt…
Sivu- ja kisanäyttönä Vili, joka on kisalistoille päässyt tuossa tämän kuun alussa.
-
@veerar nelosvarsa teille! Ei ole mikään kuolemankiire jälkeläisnäyttöjen suhteen, joten ikääntyminen ihan oman maun mukaan
-
Sheena, kaikki ok?
Heitän rekisteriin asap, sen jälkeen RMP ja sen pohjalta luonteen
Ja kukaan ei sit huomaa, et sil on saman hepan kuvat ku iie:llä…
-
@veerar kaikki kunnossa, tulipa hieno
-
@viixi Oon ihan rakastunut häneen
Mul oli kuvien kans kyl kriisi ku löysin kivan rakennekuvan, mut ei mitää muita kuvia samasta hepasta. No sit löysin nää kivat ratsastuskuvat ransulta, mut ei rakennekuvaa tai muuta missää kaverista!
Mut sil mennää mitä on tarjolla