M: 4p. wB-ori
-
MYYTÄVÄNÄ
Lisää tulossa, kun käyn listoja läpi... Pysyviin koteihin, joissa pääsevät jatkamaan sukujaan.
Ponien sivut sähköpostitse 2 viikon sisällä elencobs@gmail.com
wB-o. Cedion Lladd Y Brenin (4p.)
-
Mä voisin huolia Strattonin Rook Acresiin, ei mikään kovin kummonen koti, mutta pääsisi kilpailemaan kouluratsastuksessa (merkitty estepainoitteiseksi, mutta vanhemmat ilmeisesti yleispelejä?) ja tekemään pikku-Strattoneita
Ja Saskia Mischa ois tervetullut tänne samoilla spekseillä + näyttelyura
-
NF-t. Nerywick Magic Trick (3-6p.) Tarjolla piirretty koti, joko Hiekka-Ahosta tai Seppeleestä, ehkä varsa tai pari joskus. Mutta enemmän tarinaelämää ja kisausta PKK:ssa luvassa
-
Apua!
Nerywick Strattonille tarjoan kotia Síofrachista + Saskia Melchertille sekä Saskia Noahille Elitehofista (et tiiäkään kuinka kauan oon kuolannut noita saskialaisia!) Kaikki kolme pääsisivät kisailemaan porrastetuissa, hankkimaan jälkikasvua aikanaan ja kuvien mukaan myös NJ/KTK. Melchert ja Noah ehdottomasti pääsisivät vaikuttamaan NWR-jalostukseen, olen siitä tosi kiinnostunut.
Realistiset tulevaisuudennäkymät olisi Starttonille samanlaiset kuin Charmerilla ja part bredeillä kuin esim. Elmolla. Ehdottomasti internetin loppuun asti säilyvät kodit tarjolla sekä aktiivinen omistaja.
-
-
Nerywick Prince Potter olisi tervetullut Pyökkipolkuun hankkimaan muutaman varsan ja kisaamaan
️
-
@veerar Ota mukaas!
-
Cedion Sior Aneurin kiinnostaa!
-
@vibaja Aneurin sulle!
-
Nerywick Gingerbread Delight mulle Bäckeboon (ak)? Pääsisi kisaamaan ja jatkamaan sukuaan ainakin parin varsan verran
-
@ellida ota mukaas!
-
@elen Kiitos!
Mä lähetin sivut maililla äsken. Laitanko VRL:n tukeen pyynnön että poni siirretään mulle vai ootko ite jo ehtinyt laittamaan viestiä?
-
Uusi pidempisukuinen PB-tamma myyntiin!
@JP Vastailin sulle mailitse
-
Vielä viisi ponia kodittomana!
-
-
Vielä PB-tammat ja B-ori ilman uutta kotia!
-
-
-
-
Mä voisin nää PB-tammat ehkä ottaa Cloudfieldiin jalostukseen, mutta mun pitää vielä vilkasta niitten suvut ajatuksella läpi ja kattoa onko mulla sopivat kuvat varastossa
Palaan asiaan jahka ehdin koneelle!