Arvotaan sh-tamman rakenneline

• Piirrosharrastajat

🎁 Lahjoitetaan suomen(pien)hevostamman rakenneline ilahtuvaan kotiin 🎁

Inspiroiduin täältä löytämästäni megasöpöstä Vilman Hallasta ja tein nopsan törröharjaisemman lineartin siitä saadakseni piirtovaihteen käyntiin muita töitä varten. Nyt kun en itse aktiivisesti suokkeja harrasta, päätin pistää tämän lahjoituksena uuteen kotiin.

Kuvan saaja arvotaan halukkaiden keskuudesta torstaina klo 16.00 jälkeen. Kuvan saajalle laitan linkin alkuperäiskokoiseen linetiedostoon. Linen saa värittää itse tai värityttää jollakulla muulla, sitä saa vähän muokkailla (esim. värjätä lopulliseen työhön paremmin sopivaksi, piilottaa tarpeettomia apuviivoja jne.), mutta tekijänoikeusmerkintää ei saa poistaa.

Osallistu arvontaan jättämällä tähän topaan viesti, jossa kerrot, mikä on viime aikoina ilahduttanut/innostanut virtuaalihevosharrastuksessa. Pienet ja suuret jutut, kaikki on arvonnassa samalla viivalla. 🙂 Viestejä saa pistää siihen asti kunnes arvonta on suoritettu (siltä varalta etten torstaina kerkeäkään koneen ääreen).

https://i.snipboard.io/uQ9KLT.jpg

• (Kiusallisesti heti ekana jonossa)

Lähiaikojen paras juttu on ehdottomasti ollut yhteisöllisyys! Usean vuoden tauolta palatessa oli vähän hukassa se “oma paikka” virtuaalimaailmassa, mutta täällä kaikki on todella mukavia ja yhteisöön on ollut superhelppoa ja ihanaa palata.

• Piirrosharrastajat

Oman piirtotaidon kehittyminen on nostanut taas motivaatiota piirrellä virtuaalihepoillekkin ja ylipäätään näiden kautta uuden oppiminen. Myös edellä mainittu ihana yhteisöllisyys tuo oman lusikkansa soppaan 😄 Pakko myös kommentoida, ihana, että jaksat tälläisen tehdä ❤

• Miun mielestä ainakin yhteisöllisyys on nyt ja aina. Porukan pienentyessä vuosien mittaan on se etenkin tiivistynyt ja mitä ht-netti aikana oli aikanaan kärhämiä, niin en muista keskustassa niitä nähneeni.

Tähän lisäyksenä vielä just luin vanhoja ketjuja ht-netistä mitä oltiin kaverin kanssa juteltu ja siellä oli aikamoiset kivetysbileet ollut pystyssä jotain harrastajaa kohtaa, joka oli kopioinut jotain kuvia tms toiselta luvatta kun ei ollut tiennyt näistä yksinoikeudella ostettu jutuista,. Onneksi sellaisia ei enää ole tai ei ole mun silmään, koska ne on aikanaan varmasti porukkaa ajanut pois. Nykyään ennemmin ohjeistetaan ja autetaan eteenpäin ja hyvä niin 🙂

• Mäkin sanon, että yhteisöllisyys ilahduttaa, musta on myös kiva miten uudempia nuorempiakin harrastajia otetaan huomioon. Myös nätit heppa kuvat ja piirrokset on ihania, tykkään tuijotella niitä aika paljon!😹

• Mahtavat uudet tallit sekä yllättävät kehut omasta tekemisestä joka on nostanut omaa motivaatiota tällaisen kaikesta stressaamaan taipuvaisen tapauksen kohdalla.

• Piirrosharrastajat

Ilahduttanut se, että näyttäisi tuo tarinapainotteinen harrastaminen nostavan päätään yhä ylemmäs (ja sen myötä myös piirrospollet) ! Ruokkii samalla omaa motivaatiota. 🙂

• Suomenhevoskasvattajat

Onpa kaunis! 😍 Mua on ilahduttanut nähdä itselleni uusia harrastajia täällä keskustassa, uusia talleja ja paljon kauniita piirroksia piirrostopassa. ❤

• Tarinaheppailijat

Ihana 😍
    Viime aikoina mua on ilahduttanut harrastuksen rento kiirettömyys sekä tarinointi 😊

• Työhevoset

Innostanut/ilahduttanut virtuaaliharrastuksessa on se, että kaikki täällä on kavereita jotenkin. Jos vaikka koulussa kiusataan niin tää paikka on pakopaikka. Toinen asia on, että monet ihmiset saavat täältä inspistä talleihin ja kenneleihin Jne.

• Tää on niin kaunis tamma 😍

Mua on viime aikoina innostanut oman harrastamisen kanssa monikin asia - sain hahmoni ja hevoseni yksityistallille Norjaan, mikä toi ihan uutta inspistä tekemiseen, ja olen saanut myös hiljalleen siirrettyä talleja uusiin ulkoasuihin. Ilmeen uudistus jaksaa aina inspiroida, ja tulee ihan uudenlaista buustia tekemiseen! Paljon on tullut uusia hevosia, niin tuonteja kuin suvullisiakin, ja monella tallilla olen saanut kasvatustyön pyörimään, mikä puolestaan tallikohtaisesti innostaa 😊

Ilahduttanut on myös muiden tavoin erityisesti yhteisöllisyys. Toisinaan itsellä on ollut hieman hiljaisempia kausia, mutta tän harrastuksen pariin on aivan ihana palata, kun on tuttuja naamoja, uusia harrastajia ja tuntuu, että voi jatkaa kaikkien kanssa just siitä, mihin viimeksi jäi ❤

• mukaan!

mua on ilahduttanut se, kuinka tätä harrastusta voi pelata on/offina ja palata takaisin, kun tekee mieli - ei ole pakkopullaa, kun voi pitää taukoja kun oma pää tuntuu lahoavan. Kunhan pitää sovituista jutuista kiinni, oon voinut ottaa taukoa koska ei löydy inspistä, mutta pikkuhiljaa koen että pystyisin palaamaan takaisin taas 🙂

• Suomenhevoskasvattajat

Omassa harrastuksessani mua ilahduttaa tällä hetkellä eniten se, että olen oppinut antamaan itselleni enemmän armoa harrastamisen suhteen tauolta palattuani 😄 Ei haittaa, vaikken ehdi joka päivä tai edes joka viikko paneutua pikseliponeihin tai että ehdin tehdä vain yhden pienen asian kerrallaan - asiat kyllä etenee, vaikkei kaikki tapahdu hetinyt. Motivaatio harrastusta kohtaan ja oma mielenterveys kiittää, kun on opetellut vähän hidastamaan ☮

• Piirrosharrastajat

@Avery-Stables Hei, kaikkein kiusallisinta olisi järjestää arvonta ilman yhtään osallistujaa 😂 Jonkun vaan täytyy olla eka ja kaikki osallistujat on toivottuja. Kiva kuulla, että on ollut positiivinen paluukokemus 🙂
    @Alva Samaistun myös tuohon: piirtotaidon kehittäminen on munkin jatkuva innostuksenaihe tässä harrastuksessa (ja harrastus alunalkaen iso syy siihen että kehitystä ylipäänsä tapahtunut; ilman sitä en varmasti olisi jaksanut piirtää näin paljon). Vanhana kunnon Utelias-Ullana tykkään salaa stalkata myös muiden piirtämistä instassa ja heppojen & tallien sivuilla. Sun töistä mulle on erityisesti jääneet mieleen Lidian aivan ihana profiilikuva ja söpö vauhti-Masa-Marketta 😍
    @Oona Joo huh, kohtelias puuttuminen epäsuotuisiin toimintatapoihin ja eteenpäin auttaminen on kyllä paljon hedelmällisempää kuin kunnon kärhämöinti. Toivotaan, että tämä suuntaus pysyy 🤞
    @Valooooo Hei, ihan samaan ihasteluklubiin siis kuulutaan, ja kauniit ulkoasut on myös musta kiva juttu. Hyvä kuulla, että nuorempienkin on kiva tulla mukaan juttuihin 😊
    @Minni Kehuja ei kyllä varmasti kukaan saa liikaa, ne on tärkeitä! Se on joskus yllättävää miten paljon hyvää mieltä pienellä positiivisella sanalla saa aikaan. 🙂
    @Mila Joo tuo on kyllä mustakin totta, muiden inspis ruokkii omaa (kunhan vaan ehtii seurata mitä muut tekee 😂)! Tässä kontekstissa kiitos kuuluu myös sulle itelles, kun jaksat olla niin aktiivinen tarinoija ja piirtäjä 😊
    @Crimis Hyviä asioita kaikki, toivottavasti ihan aina on tilaa uusille harrastajille, talleille ja piirroksille!
    @Korppi Kuulostaa kivalta, tarinointi on mullekin ihan ykkösjuttuja. Ja se on kyllä parasta, kun saa pidettyä harrastuksen harrastuksena ja voi tehdä sitä omaan tahtiin 🙂
    @Zeta Tosi tärkeä pointti, mitä ei pidä aliarvioida: netissä pystyy vuorovaikuttamaan tyyppien kanssa, joilla on samanlaisia kiinnostuksenkohteita, ja se on hyvä voimavara. ❤
    @Siguri Tässä on monta asiaa mihin voisin tarttua ja samaistua! Hahmo- ja miljööinspiroituminen sekä kasvattaminen on ihanaa ja vaikka ulkoasujen vaihtaminen on tekemisenä musta suurinpiirtein karmeinta kuraa mitä tässä harrastuksessa on, oon viime aikoina iloinnut siitä että oon jaksanut opetella niiden tekemistä. Ja vau miten hyvälukuisia sun tallien ulkoasut on, tosi miellyttäviä. Etenkin Kuuralehdon näyttävyys ja Sherwoodin hempeys ihastutti 🙂
    @laura ja @Tinu Heititte kyllä molemmat tosi tärkeän jutun esiin! Tuota oon itsekin nyt alkanut arvostaa aiempaa enemmän. Just inspis ja jaksaminen edellä tätä hommaa on miellyttävin tehdä, toki reilusti muille asiasta tiedottaen tai peräänkyselyihin vastaillen jos on tarvis. Ehkä tässäkin asiassa paljon tekee se, että harrastajakunta yleisesti aikuistuu ja on siten (omasta kokemuksesta) ymmärtäväisempiä myös muiden tulemisille ja menemisille 🙂 Ja tietty pääasia on just tuo miten itse omaan harrastamiseensa suhtautuu, tarviiko kaiken olla hetinyt. 😄

Tähän saakka kaikki päivitelty arvontalistaan. Tuli niin kivoja juttuja että päätin vastailla kaikkiin, tää on itsellekin hyvä muistutus siitä mikä kaikki tässä puuhassa onkin niin kivaa että jaksaa vuosi(kymmen)kaudet pakertaa saman asian äärellä 😄

• @lynn Täytän nyt vähä turhaan, mutta pakko sanoa tuohon omaan kommenttiini jatkoksi vielä sekin, että kun kommentti tulee juuri asiasta, tai no tässä tapauksessa hahmosta, jonka kirjoittaminen on itselle ns. terapeuttista, mutta kun kyseessä ei ole kuitenkaan ihan sellainen tavallinen ja mutkaton hahmo, vaan sen kanssa joutuu hieman tanssimaan ja taiteilemaan pitääkseen jutun uskottavana, mutta silti että ei tee liian nopeita siirtoja puoleen tai toiseen.

• Piirrosharrastajat

@minni Arvaanko oikein että kyse on eräästä Latvian seudulla vaikuttavasta sankarista? 🕵 Oli kiva päästä edes lyhykäisesti tutustumaan Jusun vierailun yhteydessä Maxin tarinoihin; sittemmin en ole niin ehtinyt seuraamaan. Mutta voin tosiaan uskoa, että sen kirjoittamisessa on monenlaista haastetta ja nostan hattua että oot rohkeasti niihin tarttunut! Niiltä osin mitä ite luin niin oli kyllä ihailtavaa aitoutta sellaisessa tietynlaisessa itseruoskinnassa ja ehkä epäluuloisuudessa hänen ajatusmaailmassaan 🙂
    Musta yleisestikin siirtonopeus on tarinoinnissa ikuinen tasapainoilun aihe, kun liian hidas voi olla pitkästyttävää jaarittelua ja liian nopea jättää lukijan hämmentyneeseen fiilikseen ja tuntua hätäiseltä 😂 Valitse siinä sitten onnistunut keskitie.

• @lynn suattaapi olla että tuo yksi saksanpähkinä kyseessä 😁 sen kanssa on kyl semmostaki tasapainoilua että mene ja tiedä mitä tästä tulee ja välillä ei ees ite tiedä että kauanko se pysyy hengissä… eipä tuu tylsää olla sen matkassa ja jos se perjantaista selviää nii sitte nostan kyl hattua sille ja ittelleni.

• Piirrosharrastajat

Vielä kerkeää ainakin neljään asti hypätä mukaan arpahattuun 😊

• Piirrosharrastajat

Arvonta on suoritettu ja onni suosi @Tinu a! Mun on vielä kipaistava asioille, mutta pistän linen tulemaan vielä tänä iltana. 🙂

• Suomenhevoskasvattajat

@lynn Ihanaa kiitos, tää tulee todellakin tarpeeseen! 🤗

10

1.0k
Users

13.7k
Topics

261.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.