VRL: Tule testaamaan!
-
Uusimpia juttuja:
Massarekisterointi: http://ec2-54-171-13-229.eu-west-1.compute.amazonaws.com/virtuaalihevoset/massarekisterointi
Vuorokauden sisällä rekattujen hevosten poisto: http://ec2-54-171-13-229.eu-west-1.compute.amazonaws.com/virtuaalihevoset/vastarekisteroidytTodo-listalla ennen siirtoa ovat enää:
- Tekstit ja säännöt (Ovat työryhmällä työn alla!)
- Domainin siirto, sandboxista pois (Tehdään vanhan VRL:n sulkemisen jälkeen)
- Wikin ja tuen siirto (Alustavat siirrot tehty jo, sähköpostiongelma selvittämättä)
- Kellonaika oikeaksi (Tän EI pitäisi olla kuin muutaman minuutin homma kun keksin mistä se pitäisi tehdä)
- http://www.virtuaalihevoset.net/?ohjeistukset/porrastettujen-laatispisteet.html (Tämä on suurimmaksi osaksi copypastettavissa. Käyttävätkö jaokset tätä vielä?)
Eli ihan kohta me voidaan päättää päivä jolloin vanha VRL suljetaan
-
@marsupieni said in VRL: Tule testaamaan!:
- Kellonaika oikeaksi (Tän EI pitäisi olla kuin muutaman minuutin homma kun keksin mistä se pitäisi tehdä)
En edes tullut ajatelleeksi tätä, mutta mitä aikaa VRL näyttää silloin, jos ei itse ole Suomen aikavyöhykkeellä? Jos näyttää toisen maan aikaa, niin silloin esim. kilpailuihin osallistuminen voisi aiheuttaa ongelmia?
Ja hyvää työtä tehty VRL:n kanssa!
-
@jayde Tarkoitus olisi että VRL olisi aina suomen ajassa riippumatta siitä missä itse olet. Mutta nyt se on jollain jenkkiaikavyöhykkeellä vaikka palvelin on euroopassa ja sen kello on kyllä oikein…
-
(Tämä on suurimmaksi osaksi copypastettavissa. Käyttävätkö jaokset tätä vielä?)
Kyllä tätä käytetään!
-
@marsupieni Okei tämä on hyvä tietää, muutan itse Hollantiin kuukauden päästä niin pääsen sitten kokeilemaan toimiiko kellonaika oikein
-
- (Tämä on suurimmaksi osaksi copypastettavissa. Käyttävätkö jaokset tätä vielä?)
Käyttää, ja itse tarkistan omien helppojen pisteitä kuten myös sukulaisten pisteitä.
-
@elen ja @Jenna Hyvä kuulla, mä olin autuaasti unohtanut ton olemassaolon vaikka itse sen olenkin aikanaan tehnyt, eikä kukaan testaajakaan ollut havainnut että tää puuttuu
Nyt se on täällä: http://ec2-54-171-13-229.eu-west-1.compute.amazonaws.com/kilpailutoiminta/porrastetut/laatispisteet
Ja kellokin on ajassa!!
Jäljellä siis
- Tekstit ja säännöt (Ovat työryhmällä työn alla!)
- Domainin siirto, sandboxista pois (Tehdään vanhan VRL:n sulkemisen jälkeen)
- Wikin ja tuen siirto (Alustavat siirrot tehty jo, sähköpostiongelma selvittämättä)
-
Sit varmaan nuo sivujen titlet saa myös kuntoon? Pakko myöntää että mua vähän häiritsee…
-
Vanhassa VRL:ssä hevosten profiilissa on oletuspainotuksena yleispainotus. Uudessa sitä ei näyttänyt olevan lajilistalla ollenkaan ja mitä nyt muutamia omia hevosia katselin, joille en ole koskaan määrittänyt painotusta, niin saattoi lukea siinä ihan mikä laji tahansa. Saako ton jotenkin fiksattua? Ei huvittaisi käydä muuttelemassa noita painotuksia yksitellen oikeiksi, varsinkaan kuolleille.
Sitten olisko mahdollista saada vielä orien ruunaus tuonne profiilin muokkaukseen?
-
@milja said in VRL: Tule testaamaan!:
Vanhassa VRL:ssä hevosten profiilissa on oletuspainotuksena yleispainotus. Uudessa sitä ei näyttänyt olevan lajilistalla ollenkaan –
Niin siis vanhassakaan ei ole valittavissa yleispainotusta, vaan se tulee automaattisesti jos jättää oletuksen “ei painotusta”. Mutta tämä ominaisuus olisi aihetta olla uudessakin tai vaihtoehtoisesti lisätä lajilistaukseen yleispainotteinen. Ehkä vielä parempi olisi, jos siihen saisi monivalintapainikkeet ja saisi sieltä napsia, että hevonen on este- ja kenttäpainotteinen tai este/koulu/valjakko jne. Mut mulle kyllä riittää pelkkä yleispainotteisuuskin
-
Olen varmaan auttamattomasti myöhässä, mutta ainakin meille olisi ollut tosi kiva, jos hevosten rekisteröinnissä olisi mahdollista suoraan merkitä hevoselle myös toinen omistaja. En kyllä tiedä kuinka paljon on muita, joilla on paljon hevosia useamman omistajan alla, joten en tiedä auttaisiko tämä oikein ketään muuta
-
Mä en tiedä olenko nyt taas ihan yksikseni pulmieni kanssa
Musta olis kuitenkin kiva, jos esim. talli- tai hevosrekisteristä hakiessa hakulomakkeen tiedot eivät nollautuisi. Monesti ainakin itse etsin rekisteristä esim. tietyn rotuista hevosta ja jos kyseisen rodun hevosia on paljon, niin tarkennan värillä, sukupuolella tmv. Onko muilla mielipiteitä?
-
@kirsiina said in VRL: Tule testaamaan!:
Sit varmaan nuo sivujen titlet saa myös kuntoon? Pakko myöntää että mua vähän häiritsee…
Mitä niistä erityisesti?
En oo pahemmin kiinnittäny huomiota.
@milja said in VRL: Tule testaamaan!:
Vanhassa VRL:ssä hevosten profiilissa on oletuspainotuksena yleispainotus. Uudessa sitä ei näyttänyt olevan lajilistalla ollenkaan ja mitä nyt muutamia omia hevosia katselin, joille en ole koskaan määrittänyt painotusta, niin saattoi lukea siinä ihan mikä laji tahansa. Saako ton jotenkin fiksattua? Ei huvittaisi käydä muuttelemassa noita painotuksia yksitellen oikeiksi, varsinkaan kuolleille.
Sitten olisko mahdollista saada vielä orien ruunaus tuonne profiilin muokkaukseen?
Noissa painotuksissa on tapahtunut jotain hassua, siellä on siirrossa lentänyt noi painotukset miten sattuu. Yleispainotusta ei oo listoilla ollutkaan, mutta sen voisi sinne laittaa! Toi useamman painotuksen valitseminen vaatisi vähän enemmän muutoksia, niin pistän sen korvan taakse myöhempään vaiheeseen.
@avery-stables said in VRL: Tule testaamaan!:
Olen varmaan auttamattomasti myöhässä, mutta ainakin meille olisi ollut tosi kiva, jos hevosten rekisteröinnissä olisi mahdollista suoraan merkitä hevoselle myös toinen omistaja. En kyllä tiedä kuinka paljon on muita, joilla on paljon hevosia useamman omistajan alla, joten en tiedä auttaisiko tämä oikein ketään muuta
Jonkun massaomistajanvaihdoksen voisin tehdä jossain vaiheessa kyllä
Pistetään korvan taakse!
@knipse said in VRL: Tule testaamaan!:
Mä en tiedä olenko nyt taas ihan yksikseni pulmieni kanssa
Musta olis kuitenkin kiva, jos esim. talli- tai hevosrekisteristä hakiessa hakulomakkeen tiedot eivät nollautuisi. Monesti ainakin itse etsin rekisteristä esim. tietyn rotuista hevosta ja jos kyseisen rodun hevosia on paljon, niin tarkennan värillä, sukupuolella tmv. Onko muilla mielipiteitä?
Laitan korvan taakse, tää onnistuu ja ehtii varmaan vielä tähän julkaisuun!
-
Mitä niistä erityisesti?
Niin, siis kun esim. tuo Laatispiste-sivun titlekin on :-merkeillä jaoteltu, ilman välejä ja yrittää änkeä koko polun siihen. Epäsiisti imo
Se kyllä taitaa olla niitä frameworkin oletusasetuksia.
edittiä // On muuten tuolla uudessa versiossa kadonnu ihan hitokseen mun hevosia listoilta
Ovat siis rekisterissä, mutta ei mun omistuksessa. En jaksa selata, niin onhan tää sitten virallisessa julkasussa korjattu?
-
Miekin satuin huomaamaan, että yhdeltä hevoselta puuttui vanhemmat, vaikka ne on sille kyllä nykyisessä merkattu.
-
Mitä niistä erityisesti?
Niin, siis kun esim. tuo Laatispiste-sivun titlekin on :-merkeillä jaoteltu, ilman välejä ja yrittää änkeä koko polun siihen. Epäsiisti imo
Se kyllä taitaa olla niitä frameworkin oletusasetuksia.
edittiä // On muuten tuolla uudessa versiossa kadonnu ihan hitokseen mun hevosia listoilta
Ovat siis rekisterissä, mutta ei mun omistuksessa. En jaksa selata, niin onhan tää sitten virallisessa julkasussa korjattu?
Joo, mulla kävi kämmi tossa ekassa siirrossa ja siirsin kaikki omistajat tuplana. Ja sit yritin poistaa tuplat, ja poistin vähän liikaa. Tää korjaantuu kyllä.
@tuire said in VRL: Tule testaamaan!:
Miekin satuin huomaamaan, että yhdeltä hevoselta puuttui vanhemmat, vaikka ne on sille kyllä nykyisessä merkattu.
Oliko ne merkattu toukokuussa, kun otin ton kopion?
En oo huomannut siis mitään ongelmia noissa sukulaisten siirtymisessä, mut se toki ei takaa vielä mitään… tutkin!
-
@marsupieni joo, oli kyllä merkattu molemmat. Mut miepä koitan katella heppalistaa läpi, jos tulisi vastaan uudestaan.
-
Minua kiinnostais kans testata, VRL-05645 ja hevosrekisterityöntekijä tällä hetkellä.
-
@shannon said in VRL: Tule testaamaan!:
Minua kiinnostais kans testata, VRL-05645 ja hevosrekisterityöntekijä tällä hetkellä.
Nyt salasanan palautus toimii, eli voit klikata etusivulta salasananpalautuslinkkiä ja vaihtaa uuteen VRL:ään salasanasi
Laitan sulle oikeudet hepparekisteriin!
@tuire said in VRL: Tule testaamaan!:
@marsupieni joo, oli kyllä merkattu molemmat. Mut miepä koitan katella heppalistaa läpi, jos tulisi vastaan uudestaan.
Joo! Jos heität mulle tiedon, että millä hevosella tätä on tapahtunut, niin pääsen helpommin jäljille!
-
@knipse said in VRL: Tule testaamaan!:
Mä en tiedä olenko nyt taas ihan yksikseni pulmieni kanssa Musta olis kuitenkin kiva, jos esim. talli- tai hevosrekisteristä hakiessa hakulomakkeen tiedot eivät nollautuisi. Monesti ainakin itse etsin rekisteristä esim. tietyn rotuista hevosta ja jos kyseisen rodun hevosia on paljon, niin tarkennan värillä, sukupuolella tmv. Onko muilla mielipiteitä?
Laitan korvan taakse, tää onnistuu ja ehtii varmaan vielä tähän julkaisuun!
Tää on toteutettu nyt!