o: hostipaikka €uroilla

• Nyt tuntuu siltä, että oma virtuaaliheppailu tulee vakavammaksi, joten hostipaikkaa olen etsimässä. FTP on tuttu juttu, esimerkiksi FileZillaa olen aikaisemmin käyttänyt.

Tilaa tarvitsen yhdelle tallille, jossa on 30+ hevosta ja noin 10 muuta sivustoa (+ kilpailut). Valokuvien lataaminen onnistuu imguriin, mutta tottakai helpompaa on saada ne samalle palvelimelle.

Laita kommenttia, jos hostipaikkaa löytyy ja mahdollista kuukausihintaa, niin katsellaan mikä on paras diili meille. 🙂

• Mun domainilla on reilusti tilaa (ruusukka.org), oon ite vaan vähän uuvelo tän kanssa ku ensimmäinen oma domain että miten tän kaa toimitaan 😅 Tai just et miten saisin toiselle henkilölle luotua jonku reitin muokkaamiseen ilman et tarttee kaikkia omia salasanoja antaa 🤔 Mut jos kiinnostaa pieni säätäminen niin mulla ois tarjota paikka 🙂 Voisin jotakin euroja olla vailla, tyyliin 10e/vuosi tms?

• harrastepohjalta.com:iin on mahdollista päästä hostiin. Välttämättä mitään ei tartte maksaa tai sitten maksuksi riittää ihan tyyliin joku 10€/vuosi koska uskon että yks talli ei taida ihan hirveetä tilaa viedä.

• Jos on valmis laittamaan roposia, niin suosittelen webhotellia. Se halvin paketti on n. 30e vuodessa ja mahtuu kaikki sälä mainiosti useammalta tallilta. Ja mikä parasta, saa olla oman itsensä herra ja saa homman heti käyttöön. 😊

• Tarinaheppailijat

taikaponi.net on mahdollista saada hostipaikka, ei tartte maksaa euroja vaan riittää kerran maksettava teksti-, kuva- tai ulkoasupalkka jolla saapi sitten olla hostissa niin kauan kuin tarttee! Euroja tottakai huolin jos haluat välttämättä niitä maksaa, mutta tässäkin tilanteessa riittää kerta maksu. Uudet tallit saavat automaattisesti hostipaikan, palkkaa saa silloin maksaa lissää jos haluaa 🙂

Kuvat saa ladatta palvelimelle koskee ihan kaikkia kuvua, kisakutsutkaan ei oo ongelma!

16

1.0k
Users

13.7k
Topics

261.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.