Estevarsojen laatuarvostelu
-
Maaliskuun tulokset sivuilla ja huhtikuulle muutama päivä aikaa vielä osallistua!
-
Oon eläny täällä koiranpentukuplassa 23.4. ->, joten uusi tilaisuus unohu laittaa avoimeksi sunnuntaina. Laittelen sen tässä hetinyt, kun vihdoin raaskin koneelle istahtaa
-
Huhtikuun tulokset sivuilla
-
Hops, Kesäkuu julki
-
Toukokuun tilaisuuden pisteet sivuilla!
-
Heinäkuun tilaisuus linkitetty sivuille!
Lisäksi, ensi kuusta (elokuu) eteenpäin ei enää erillisiä kutsuja julkaista, vaan osallistumiset voi laittaa sähköpostiin saman, vanhan osallistumisajan puitteissa (1.-17. päivä). Osallistujia ei myöskään erikseen julkaista ennen tulosten tuloa. Tämän tarkoituksena puhtaasti vähentää minun työmäärää EV:n kanssa.
-
Kesäkuun tulokset sivuilla. Tänään myös listailen taas tuloksia VRL:oon
-
Tulokset myös VRL:ossa joulukuulta -21 sekä 4-6/22
-
Heinäkuun tulokset sivuilla, 20min sisään myös VRL:ossa.
Edit. Tulokset myös VRL:ossa.
-
Onkohan elokuun tuloksia milloin tulossa? Vaikkakin just tajusin, etten muistanut taaaaaskaan merkitä, että vanhemmat kisanneet porrastetuissa, joten saa nyt nähdä pääseekö edes palkinnoille
-
@tuire Pyritään siihen, että seuraavan kuun 7. päivä tulokset olisi sivuilla. Riippuen vähän omasta sen hetkisestä kiiretilanteesta + siitä onko tuomareilta tulokset tulleet siihen mennessä. Todennäköisesti mikäli tulokset ei 6. päivä tätä kuuta ole kaikilta tullut (vielä ei ollu), niin menee ainakin 8. päivälle asti. (Yleisesti ottaen siis, jos 7. päivä sattuu keskiviikolle, niin en sinä päivänä ole koneella, kuin hyvin lyhyesti, jos ollenkaan, niin menee sitten seuraavalle/loppuviikolle).
-
Elokuun tulokset julki!
-
Syyskuun tulokset julki!
-
Marraskuun tulokset ovat myöhässä ihan minun takia. Torstaina pentu purasi nettipiuhan poikki ja sen jälkeen ei olla saatu nettiä enää kotona toimimaan, enkä ala tuloksia puhelimella värkkäämään nettiin. Ilmoittelen täällä topassa, kunhan tulokset saatu laitettua. Pahoittelut!
-
Vihdoin sain toimimaan puhelimesta netin jakamisen, joten sain tulokset laitettua! Löytyvät siis täältä!
-
Moikka!
Mietintää pisteytyksestä. EV:n sivuilla lukee suvun kohdalla "!HOX! Varsa voi saada lisäpisteitä, jos suvun kolmannessa (3.) polvessa ja siitä eteenpäin esiintyy ERJL- tai EV-palkittuja hevosia, kunhan sukulainen on nähtävillä suoraan osallistujan sivuilta joko sukutaulussa tai sen alapuolella. 1p/sukulainen, pisteille ei ole maksimimäärää. !HOX!"
Kuitenkaan yksikään osallistuja ei ole saanut yli 10 pistettä? Esimerkiksi omilla pidempi sukuisilla on tämän perusteella jäänyt useampia pisteitä saamatta
-
@Mari-H Vastaan EV:n puolesta koska oon itse siellä sukupistetuomarina. Sukupisteissä maksimi pistemäärä on 10, eli jos varsa saisi kahden polven perusteella vaikka 8 pistettä, se voi saada 3. polvesta ja siitä eteenpäin lisäpisteitä kymmeneen pisteeseen asti.
-
@amy Ahaa okei! Jotenkin tuolta saa kuvan, että ne olisi ihan lisäpisteitä eli tulisi tuon 10 pisteen päälle Mutta tämä selkeytti!
-
Joulukuun osallistujat laittelen juuri tuomaroitavaksi. Ollut muuta mielen päällä, joten jäänyt virtuaaliponeilu kokonaan viime kuussa.
-
Helmikuusta eteenpäin otetaan käyttöön Google formsin kautta ilmottautuminen! Uusi kyselylomake julkaistaan tähän topikiin sekä sivuille kuukausittain