Estevarsojen laatuarvostelu
-
Estevarsojen laatuarvostelu joutui pakon edessä muuttamaan ja kesäkuun tilaisuus jäi välistä. Muuton vuoksi myös sähköpostiosoite muuttuu, eli nykyään EV:lle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen ev[at]kellolehto.net tai esimerkiksi suoraan minulle jkvirtuaali[at]gmail.com.
Ilmoitustaulu
-
Uusi ulkoasu sivuille 19.3. ja hieman muokattu suvun pisteytystä (max 33p).
-
Ilmottautuminen Google formsin kautta. Tilaisuuden oma forms julkaistaan tähän topikiin joka kuukausi!
-
Lisätty sääntöihin, että myös linkitetty listaus sukulaisita käy, kunhan se on arvosteltavan oman sukutaulun välittömässä läheisyydessä, jotta tuomarilla on se helppo löytää!
Uusin tilaisuus
- Ei avointa tilaisuutta.
-
-
This post is deleted! -
Elokuu avoinna. Heinäkuulta tulokset ensi viikolla, jos pisteet kasassa.
-
Lokakuu avoinna!
-
Kuten varmaan useimmat on jo huomannu, niin syyskuulta ei ole edes osallistujia sivuilla. eepulla ja mulla molemmilla taas ollu kiireitä koko hiivatin syksy ja itsellä myös lisäksi oman kissan lopetus 3.10. vienyt motivaation tehdä yhtään mitään, joten syyskuu on ihan puhtaasti unohtunut hoitaa loppuun. Tämän vuoksi ei myöskään ole tuomareita infottu, mutta ens viikolla otetaan viimeistään viikonloppuna Lauran kanssa tilaisuus työn alle ja hoidetaan se kuntoon.
Sähköposteihinkaan ei ole vastattu, koska yksinkertaisesti ei ole ollut aikaa. Nekin on työn alla -listalla ja niihin vastataan myös ensi viikon aikana, jos siellä muuta on, kuin "pelkät" osallistumiset.
Ollaan lisäksi myös eepun kanssa pohdittu, jos muutetaan EV:n toimintaa tilaisuuksien järjestämisen suhteen. Tätä todennäköisesti pohditaan vielä eepun kanssa lisää lähiakoina ja kysellään toki myös ainakin tuomareiden mielipiteet asiaan, mutta ollaan pyöritelty ideaa jono-tyyppisestä toiminnasta. Tällöin päästäisiin eroon ainakin tiukemmista päivämäärärajoista, mutta idea on tosiaan vasta kehitteillä ja koitetaan keksiä sellainen meille sopiva tyyli hoitaa EV, mutta joka kuitenkin palvelisi harrastajia.
-
Heipsan! Kyllä, syyskuu on edelleen myöhässä. Siitä on vikat pisteet tänään hoidettu pelastavan enkelin @felissa n puolesta Suuri kiitos siis hänelle vielä näin julkisestikin. Tälle iltaa en ala enää pisteitä silmät ristissä laittamaan sivuille, mutta hoidan maanantai-iltaan mennessä niin syyskuun, kuin marraskuunkin tulokset sivuille sekä ilmoittamattomat pisteet VRL:oon.
Joulukuun tilaisuus kuitenkin avoinna!
-
Syys- ja marraskuun tulokset sivuilla, huomenna menee puuttuvat tulokset VRL:oon (ellen yöllä innostu vielä)
-
Huomenna ois tuomroinnin vip, mutta itse olen poissa oman tietokoneen äärestä sunnuntaihin asti, joten vkl ei ainakaan ole tuloksia odotettavissa sivuille. Hoidan ne ensi viikon aikana kuitenkin!
-
@jaanak Järjestetäänkö tämän kuun tilaisuutta? Pohdin, voinko ilmoittaa varsoja vielä ennen tuota 17 päivää, kun kutsua ei ainakaan ole vielä
-
@marjahilla Tältä kuulta ei tilaisuutta saatu aikaiseksi. En ole yksinkertaisesti ehtinyt tehdä kutsuja tälle vuodelle ollenkaan. Tulevana viikonloppuna kuitenkin taon taas muutaman seuraavan kuukauden kutsut kerralla, niin ovat valmiina ja helppo vain heittää julkiseksi
-
Joulukuun tulokset sivuilla! Seuraava tuleva tilaisuus tulee olemaan helmikuu, jonka kutsu laitetaan kuun vaihteessa julki
-
Ja tästä se lähtee sitten vuoden 2022 EV-tilaisuudet käyntiin! Helmikuu siis avoinna!
-
Mä oon tässä koko viikon miettiny, että mitä mä olen unohtanut tehdä ja työstressin takia liittänyt sen työhön. Nythän mulla välähti! EV:n maaliskuun tilaisuus! Nyt se on julki!
-
Vikat pisteet näyttää tuomareilta olevan nyt laitettuna, joten pe-su välillä heittelen tulokset sivuille.
-
Helmikuun tulokset sivuilla!
-
@jaanak Hei, saisiko helmikuun tilaisuuteen tilaisuuden parhaat hevoset näkyviin vai jääkö sen pois helmikuulta? Mä voin ne etsiä ne listaa varten ja joku vois tarkistaa jos se on vaan kiireestä kiinni.
-
@lithy Saa! Mä laittelen ne tässä puolen tunnin sisään, kunhan oon syöny. Se kyllä oli mielessä tuloksia laittaessa, mutta jäi näköjään sitten laittamatta loppuun asti // muoks. siel on!
-
@jaanak Kiitos paljon!
-
Huhtikuun tilaisuus avoinna!
-
Vielä ei ole kaikki pisteet kasassa, joten maaliskuun tuloksia ei saada julki.
Tuomarilta tuli myös viestiä, että ne, joiden hevosten vanhemmat ovat kilpailleet porrastetuissa, muistaisivat lisätä osallistumiseen maininnan, että vanhemmat/toinen vanhemmista arvosteltaisiin ominaisuuspisteistä. Nyt oli kuulemma harmittavan monelta tämä jäänyt pois ja heikommat pisteet tämän vuoksi.