M: koiranpentuja! (pk collie)
-
Kiinnostaisiko oma koiravauva?
Kavalniemeen on syntynyt tänä aamuna (4.6.) ensimmäinen pentue pitkäkarvaisia collieita! Yksi pentu jää meille kotiin, mutta muut pennut olisivat valmiita lähtemään maailmalle.Iron Hill White Lips Kissed
Strongtalon’s Jed Wilkins
Pentujen värivaihtoehdot ovat tricolor ja blue merle.Pentueen vanhemmat ovat aloitelleet jo hieman kilpailemista, joten myös pennuilta voisi löytyä potentiaalia kisakentille asti. Kisaamista ei kuitenkaan vaadita, vaan yhtä mielellään nämä lähtee ihan vaikka tallikoiriksi tai muuhun käyttöön.
Meillä pennut syntyvät toistaiseksi ilman kasvatusliitettä. Nimiteema kuitenkin on - pentujen nimien tulisi alkaa (tai ainakin sisältää) sanalla After (tästä voin toki joustaa, mutta olisi kiva, jos nimet olisivat yhteneväisiä).
Keräsin muutamia mahdollisia nimiehdotuksia tarjolle:
After Eight, After All (This Time), After Midnight, After Party/After (The) Afterparty, After The Glitter Fades, After The Love Has Gone, After (The) Rain, After (The) Storm, After The Thrill Is Gone, After (The) Night, After Silence, After You’ve Gone, Afterglow, Afterlight, Afterburn, After You, After Dark, After The Dawn, Afterdawn, After The Gold Rush, After The Rain Has Fallen, After the Lights Go Down, After the Last Tear Falls, After All the Roads Have Led to NowhereDay After Day, Morning After Dark, Happily Ever After, I’m Coming After You, Light After Darkness
Varaukset
Varauksia voidaan kysynnän mukaan ottaa 4-6- Hazel (narttu, After The Lights Go Down)
- Aava P. (uros, After The Rain)
- Veera R. (uros, Afterparty)
- Humutin (narttu, After All The Angels Have Fallen)
- Sparkle (uros, After All the Roads Have Led to Nowhere)
- suba (narttu, After The Glitter Fades)
-
Mulla olis Otto ja Jedi. Jedi tuli vasta tänään mun omistukseen, niin on aika raakile vielä, mutta kovaa vauhtia aletaan tekemään
Jedin pentu kiinnostaisi myös itseäni jos sattuisit sen valitsemaan. Oton kanssa taas ollaan hyvin saatu kisatuloksia ja sillä on jo yksi pentuekin olemassa.
-
@suba Jedi ois oikein sopiva isä tälle pentueelle!
Mulla ois tarkotuksena tosiaan jättää myös meille kotiin yksi pentu.
-
Oliko sulla tiedossa vielä, et milloin ajattelit tän toteuttaa?
-
@suba pohdiskelin eilen juuri nimiteeman ja nimiehdotuksia valmiiksi, joten olin ajatellut, että pennut voisivat syntyä tänään. Onko tää sulle ok?
-
@hazel Joo on toki
-
Nyt olisi pentuja kaupan!
-
Lähtisköhän mulle urospentu Bluemooniin colliekantaa suurentamaan?
Koirakaverin kanssa kisataan erittäin rentoon tahtiin ja jalostuskäyttöä luvassa myöhemmin. Mahdollisesti pientä tarinointia myös luvassa.
Nimeksi haluaisin After The Rain
-
u. Afterparty Kernakseen?
-
Koska mulla on trikkinartun kuvat, ja koirat on vieneet mun sydämen, tuun kyselemään narttupentua. Kodin saa tästä projektista, parin muun koiran ohella. Gaala vaikka menköön näytöistä
Nimitoiveena olisi After All The Angels Have Fallen.
-
-
Oi ihanaa, pehkopentuja! Lähtisikö meille Wibbletroniin kisakaveriksi ja mahdollisesti jalostukseenkin uros nimeltä After All the Roads Have Led to Nowhere?
Wibble on mun sivuprojekti monen muun pääprojektin ohella, ja tän hetkiset wibbleläiset ovat kaikki aika tuoreita tapauksia. Bordercolliepuolella Nup voisi toimia sivuesimerkkinä.
-
@sparkle lähtee oikein mielellään! Ihailinkin jo aiemmin sulla myynnissä olleita pentueita, mutten kerennyt tarjoamaan kun kaikki kerkesivät jo mennä
Joka tapauksessa sulla on kyllä tosi hienoja koiria!
-
Haluaako @suba vielä pennun itselleen?
Sitten voisikin tämä pentue olla tässä
Toivoisin saavani sivuja kaikilta suunnilleen parin viikon sisällä!
-
Ankka, meidän aiemmin vilautetun pullasorsasheltin paras ystävä
miten, rekisteröitkö pentueen itse vai rekisteröidäänkö nämä itse jos niikseen tahtoo?
-
@humutin oi, onpa kaunis!
Mä voin vaikka rekisteröidä pentueen kokonaisuudessaan sitten, kun muiltakin koirilta löytyy sivut (jos tämä kaikille siis passaa)
-
@hazel mulle sopii
-
@hazel joo! Mulle narttupentu After The Glitter Fades
-
@suba hienoa! Varataan vika pentu sulle
-