Virtuaalinen Hannoveryhdistys (nj + m. Hann)
-
Hannoveryhdistys on perustettu tarjoamaan tietoa ja toimintaa kaikille rodusta kiinnostuneille virtuaaliharrastajille. Yhdistyksen päämääränä onkin lisätä tietoisuutta hannovereista ja innostaa uusia kasvattajia rodun pariin.
Eipä taida rotuyhdistys sen suurempia esittelyitä kaivata. Hetki yhdistyksen nostamiseen meni (kiitos vain oikea elämä…) mutta nyt viimein sekin projekti saatetaan päivänvaloon.
Sekä ori-, että kasvattajalistat ottavat täytettä vastaan.
EDIT.
Tapahtumakalenteri :ssa parikin uutta tapahtumaa, winter sales ja NJ rotunäyttelyt.Tervetuloa siis tutustumaan!
-
Onpas kivan olonen yhdistys
mä oon sinänsä aika uus hannover “kasvattaja” jos mua voi ees sellaseks viel edes kuvaa kun on niin alussa tää kasvatus kaikkien kantakirjojen kohdalla Lallybrochis. Jään innolla oottelleen etenkin noit tapahtumia!
-
@sarqquu Kiitos paljon!
Ja tervetuloa ehdottomasti mukaan yhdistyksen toimintaan.
-
Huippua!
Ja hyvä idea tuo orilista, täytyy ilmoitella omia oreja kun ehtii
Toki myös laatikseen kunhan ovat valmiita.
-
@calla Kiitos paljon. Ja ehdottomasti oriita listalle.
-
Huippua että virtuaalimaailma saa aktiivisen rotuyhdistyksen
Mä en voi itseäni oikein hannoverkasvattajaksi sanoa kun hannoverkasvatteja on syntynyt huikeat kolme kappaletta kaikkien näiden vuosien aikana ja tallista löytyy niitä nyt jopa viisi.
Ainoa mikä mua pisti silmään pisteytyksessä oli se että kisapisteissä ei ole ollenkaan huomioitu porrastettuja kilpailuja eli nykyisellä pisteytyksellä porrastetuissa kilpaillut hevonen saisi 0p koska porrastettuja kilpailuja harvemmin listataan sivuille. Sama jälkeläisten kohdalla, ei ole huomioitu porrastettuja kilpailuja.
-
@hm Totta. Täytyy lisätä sinne vielä ominaisuuspisteiden laskutoimitukset. Hyvä huomio.
edit: Nytpä sekin löytyy laatiksesta.
edit 02: Meinasin jo unohtaa jälkeläisten pisteen laskun, mutta nytpäs sekin on päivitetty sivuille.
-
Avajaiskilpailuina NJ näyttelyt, osallistuminen avattu.
-
Näyttelyissä on vielä tilaa. (nosto 01.)
-
Osallistujat päivitetty kutsuun, kaikki luokat vähintään puoliks täynnä - tulokset tulee heti kun luokat saadaan täyteen!
-
@alaera said in E: Virtuaalinen Hannoveryhdistys:
Osallistujat päivitetty kutsuun, kaikki luokat vähintään puoliks täynnä - tulokset tulee heti kun luokat saadaan täyteen!
Muutama osallistuja mahtuu vielä!!
-
Ensimmäisen laatuarvostelutilaisuuden ilmoittautuminen on avattu!
-
Nosto 02: Osallistukaa laatuarvosteluun.
-
Nosto 03.
-
Nosto 04.
-
Kivaa että yhdistys saatiin takaisin pystyyn. Tosi kiva ulkoasu myös!
Ilmoitin myös jopa kaksi heppaa laatikseen, hui
-
@indy
Mahtavaa, että yhdistystä on kaivattu. Lisäilin hepat listoille, hui!
-
Hannoverien myyntitapahtuma Summer Sales 2020 on kesän alun kunniaksi avattu. Tervetuloa ostoksille!
-
@chao lähtiskö Hannelore meille harmaisiin kisa ja siitosköyttöön. Myös kantakirjaus tavoitteenna!
http://turjake.altervista.org/grey/index.htm
-
@turjake ota ihmeessä! Heittele sivuja viikon sisään, niin tamma on sun.