Virtuaaliheppaunelmointia ~♥

• Kyllä, virtuaalimaailmassa kaikki on mahdollista. Mutta silti ihan kaikkeen ei rahkeet riitä - virtuaaliheppailussa voi olla paljon työtä. Mikä on sun unelma, jota et uskalla toteuttaa? Oli se sitten virtuaalitalli, -hevonen, -kennel tai -hahmo, tai ihan mitä vaan virtuaalimaailmaan liittyvää.

Mä oon jo vuosia itse haaveillut tarinatallista, jossa olisi hoitajia ja erilaisia hevosia/poneja, ehkä pari varsaa kerran kahteen vuoteen. Oon jo ideoinut osittain koodit tämmöselle tallille, jossa olisi hoitajille oma kirjautumisalue, keskustelupalsta ja erilaisia hauskoja juttuja. Haluaisin myös tälle toisen omistajan, jonka kanssa kehittää tallin tarinaa niin tulevaisuudesta kuin historiastakin.
    Mutta tää kaatuu siihen, että oon säännöllisen epäaktiivinen harrastaja. En myöskään ikinä tykkää jakaa mitään muiden kanssa (:D) ja haluan että mä voin sanoa sen viimeisen sanan, joten toinen omistaja varmaan vihais mua… Silti tästä aina jaksan unelmoida ja välillä ihan normaaliarjessa saatan jäädä miettimään kivoja tapahtumia tällaselle tallille 😄

• WESTERNRIDERS

Klikkailutallista tässä on haaveiltu satakuusi vuotta ja haaveeksi varmaan jääkin, ei nimittäin mitenkään riitä taito, jaksaminen tai kärsivällisyys siihen 😌

• Ei ehkä jää uskalluksesta kiinni, vaan enemmänkin taidoista, mutta haluaisin saada Storywoodsiin rakennettua yhteisön/tiimin josta saisi uutta inspiraatiota omaan kirjoittamiseensa ja jonka avulla voisi jopa keksiä uusia juonilinjoja koko tallille.

Ehkä yhtenä haaveena olisi myös jokin oriasema tyyppinen ratkaisu, jos ei ihan täydellinen siittola jonka kanssa voisi harrastella ilman paineita kuvista ja teksteistä ja voisi vain keskittyä kasvattamiseen/hevosen tarjoamiseen jalostukseen ilman paineita siitä, että joutuisi koko ajan painimaan sen faktan kanssa että omat hevoset eivät ole tarpeeksi hyviä.

• Ionicin kokoluokkaa oleva tai isompi ponisiittola, jossa kuitenkin ponit kisaisivat edes hieman. Haluaisin kasvattaa mountain & moorland-rotuja

• Haluisin perustaa omat tallit kaikenmaailman hevosille henkilökuntineen ja tiluksineen 😄

• issikat
    • puokit (pari eri tallia eri painotuksilla)
    • friisiläiset
    • welshit
    • joku työhepparotu
    • andalusialaiset ja/tai vastaava
    • akhaltekit
    • suokit

Niin paljon olis kaikkee kivaa… 😍 Oon aatellu pikkuhiljaa ne toteuttaa ja kasvatella sitten hitaammalla tahdilla 😊

• Haluisin Syyn Kartanosta realistisemman oloisen muuttamalla omistajan nimeksi jonkun “oikean” nimen (esim. Liisa Virtanen), koska nimimerkkini Viixi tökkii päikkyteksteissä ja esittelysivulla, kun ei ole oikean ihmisen nimi, toisin kuin muiden tallilaisten.

• VHRY

Oon hetken haaveillut toisesta piirretystä tallista. Raskaat puokit (itäfriisinhevonen, groningen ja gelderlander) goottityylisessä maisemassa. Puokkien kanssa harrastaisin varmasti VHRY-lajeja kouluratsastuksen lisäksi 🖤

• Friisiläiset

Piirretty talli ja rautiaat friisiläiset ❤ Yksi valokuvallinen löytyy, mutta haluaisin nimenomaan piirretyille omistetun tallin, jossa kasvattaisin pelkästään rautiaita friisiläisiä. Ei vain löydy piirtämistaitoa… Tähän haluaisin yhdistää myös tarinatoiminnan, mutta ei oikein löydy sitä intoa kirjoittamiseen…

Toinen unelmani on suurtalli, jossa olisi niin paljon rotuja kuin mahdollista ja kaiken kaikkiaan ihan pirun paljon hevosia. Kaikille pitäisi saada kuva, joten se rajaisi rotuvalikoimaa vähän. Tämä olisi kyllä toteutettavissa, jos vain uskaltaisi aloittaa…

• Tällä hetkellä haaveilen siitä, että Ansamaassa voisin alkaa kasvattaa jotain piirrettyjä, mutta siellä on vaan muutamia tammoja ja joka hevonen tyyliin erirotua (Yksi suokki, yksi akhalteke, yksi dongola, yksi andravida…). Toisaalta oonkin miettinyt, että kun on noin värikäs katras, voisiko sitten vaan tehdä varsoja mistä sattuun roduista! Kasvatusnimi ois Ansan, niin kasvatit vois olla nimeltään esim Ansan Henki, Ansan Sipinä, Ansan Velho, Ansan Taika ja jotain tällaisiä… se ois unelma 😊

• Piirrosharrastajat

Tehdä Zenistä yhteisöllisempi. En vain tiedä, miksi en tee niin — ehkä pelkään liikaa lagauskausiani ja että se karkottaisi muut kirjoittelijat, vaikka voisin markkinoida tallia nimenomaan lagaavien, kausittain harrastavien tyyppien tallina. 😄

• Voi vaikka ja mitä! Suurtallia, ravitallia, länkkätalli, issikkatalli. Aikalailla kaikenmoisia erilaisia talleja olisi niiiin kiva saada. Mutta sitten pelkään, että kun kiinnostus lopahtaa (niin on jo useamman kerran käynyt), niin mitäs sitte. Toki tämä ongelma ratkeaa sillä, että häärää vaan (omien) tuontien kanssa tai muilta ostaessa sanoo, että pysyvä sivu on ainoa lupaus, mitään muuta ei välttämättä tuu. Mut mut, ehkä joskus vielä 😄 Piirrostalli olisi myös niiiin ihana saada, mutta kun en (vieläkään) ole opetellut piirtämään, niin sekin jää ainaiseksi haaveeksi.

Nii ja myös joku ratsastuskoulu hoitajineen olisi tosi kiva, mutta siihenkään ei kyllä rahkeet vaan riitä. Ei mulla oo mielikuvitusta eri tasojutuille ja tapahtumille eikä varsinaisesti aikaa kommentoida tarinoita. Plus mä tiiän, ettei siitä mitään tulis muutenkaan 😄

• @tuire Ah joo toi piirrostalli! Niin kovasti haaveilen semmosestakin, mutta sisko oo vielä innostunu piirtää mulle virtuaaliheppoja 😅 Toki mullakin olis välineet ja kaikki mutta kärsivällisyys puuttuu.

• Sekalaisen sakin omistaja

haluaisin saada aikaan kunnon laukkatallin kilpahevosineen, siitostammoineen ja jalostusorineen, jossa pyörisi näiden hevosten kanssa tarina/piirrostouhuilua vain jäsenille varatulla alueella, ja jokaisella hevosella olisi oma jockey joka kilpailuttaisi valitsem(i)aansa talllin hevosta/hevosia. haaveeksi vaan jää kun olen laiska ja huono tekemään tekstejä, enkä usko että tämmöselle tallille olisi vetoa paljoa, ja LJ ei vielä anna (eikä varmaan koskaan annakkaan) ns. “lainata” hevosia toisille siellä 😞

• Mulla on kovasti pyörinyt mielessä villieläinhoitola. Ehkä sellainen eläintahatyyppinen, että ei etsitä niille eläimille hoitajaa vaan olisi enemmän itse puuhasteltavana, ja olisi kiva myös kasvattaa ja tehdä vaihtokauppaa muiden kanssa. Ainut vain, ettei tällaisia villieläinhoitoloita vielä löydy, kun en uskalla olla ensimmäinen 😅

• @anzkuli Deviantartissa on yks taideroolipeli (englanniksi) juuri tällä idealla 😄
    https://www.deviantart.com/jardin-zoologique/

• Varmaan sellainen toteuttamiskelvoton unelma olisi piirretty siittola jossa arvottaisiin myös varsojen värit. Luonnollisesti kasvatusrotu olisi jokin kirjavankukertava, vaikkapa welshit tai quarterit.

Mä en tätä pysty toteuttamaan, koska omat piirtämistaidot ei ole itseäni miellyttävällä tasolla ja en varmaan jaksaisikaan sellaista niin isoa piirroskonseptia pyörittää. 😄

15

1.0k
Users

13.7k
Topics

261.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.