EE: Oasis Paardenstal BV

• 🐎 Oasis Paardenstal BV 🐎

“Oasiksen tilusten ympärillä kulki muutama maastopolku; lyhyempi sekä pidempi. Erika oli ajatellut tekevänsä Kallen kanssa pidemmän lenkin, mutta orin välttämättä halutessa takaisin tallin suuntaan, Erika päätti käydä sen kanssa vielä kentällä pyörähtämässä. Jos ei muuten, kaksikko saisi aloittaa tämän syksyn treenin kevyesti. Vaikkei Kalle enää missään nuoren hevosen kropassa enää ollut, se edelleen jaksoi ja näytti halua treenata lähes samalla tahdilla kuin nuorempana. Erika kuitenkin piti vanhusta tarkkaan silmänsä alla ja huolehti sen terveydestä välillä liikaakin. Mark oli muutamaan otteeseen kyseenalaistanut Erikan huolen, mutta saanut vastaukseksi silmien pyörittelyä.”

🚪 🔑 Oasis on ollut enemmän ja vähemmän aktiivinen ovien avaamisen jälkeen, mutta hengissä me edelleen ollaan. Oasis on alusta alkaen ollut kenttätäysiverisiä kasvattava talli, mutta sijainti on muuttunut muutamaan otteeseen. Nykyään hevoset sekä omistajat löytyvät Hollannista, jossa Bolswardin kaupungin maaseutu pitää neli- sekä kaksijalkaisten mielen virkeänä.

🏇 Tallin toiminta on tooooodella vähäistä. Kisarypäs silloin tällöin ja varsat alkukesästä. Vihdoin löydettyäni sopivan harrastustahdin itelleni, Oasiksen hevoset kilpailevat muutaman ryppään kerrallaan, sitten hieman taukoa (=omaa laiskuutta) ja sitten uudestaan. Hevosten astutuskausi on loppu kesästä/alku syksystä ja varsat saapuvat kesän aikana.

♀ ♂ Tallin hevoset ovat jalostuksessa ja käytössä täysi- sekä puoliverijalostukseen.

🤝 Etusivun linkkilista valitettavasti näyttää edelleen laittoman tyhjältä ja nyt onkin hakusessa (kenttä)täysiverikasvattajia tälle listalle. Myös yhteistyötallin paikka on vapaana ja mielellämme tälläisen ottaisimme. Mitä yhteistyö käytännössä tarkottaa? En tiedä. Tämä asia siis täysin sovittavissa halukkaan kanssa.

Oasiksen porukka kiittää, kuittaa ja toivoo jokaiselle erittäin turvallista kevättä terveyden puolesta ❤

• Ah, ihana talli, todella ihanat sivut, mukavan eläväisiä pk-merkintöjä ja kenttähevosista plussaa!! 😍❤

Meillä ei valitettavasti täysiverisiä ole, mutta puokkeja ja suokkeja löytyisi Saarniosta, jos linkkilistalle kelpaa vähän vaatimattomampi, Pirkanmaalainen kenttätalli 😂

• @siguri kiitoskiitoskiitos ❤ tietenkin kelpaatte ihan jo kenttähevosien puolesta 😁 ja kuten mainittu, meidän täykit on myös puokeille saatavilla jälkeläisten toivossa 😉

• Onpas kivan näköisiä hevosia Oasiksessa 🙂
    Mahtaisikohan Unspoken Opinions xx astua mun tamman Sense of Perfection xx? Varsan laittaisin myyntiin. Varoituksen sanana että oma hevosten kaupittelu on kyllä pirun hidasta eli voi mennä kauankin, että varsa saa sivut. Ellei sitten sovita jotain x aikaa jonka jälkeen koko juttu peruuntuu?

Mua muuten vähän hämää ulkoasussa koko näytön levyiset palkit, että kuuluuko niiden olla tosiaan koko näytön levyiset?

• @miltsu kiitos sulle 😁
    toi astutus sopii oikein mainiosti! tiiän tunteen hevosten kaupittelun hitaudesta, joten ei paniikkia 😄 mulla menee noiden kanssa myös aikaa saaha mihinkään laatis tms. kuntoon, että mitään takarajaa ei mun puolesta tarvi päättää. jos vaan vaavin omistaja sitten ilmoo sivuja mulle päin, niin lisään Unskin sivuille 😁

leiskassa on juu kaks palkkii, se pinkihkö sekä harmaa, jotka menee reunasta reunaan 😄 eli toimii sulla siis ihan oikein

• ⬆

• ⬆

• Hannoverinhevoset

Mulla on jo rekattu kasvattajanimi Oasis joten ois kiva jos vaihdatte ton. 🙂

• @kida noperkele 😬 mielestäni tsekkasin ton aikanaan 😅 hyvä ku sanoit !

• Hannoverinhevoset

@jeremias joo ja tallikin nimeltään Oasis Estate mutta tällä hetkellä se ei oo toiminnassa. :'D se ei mua haittaa jos molemmat tallit ovat Oasiksia kun loppupääte kuitenkin eri 🙂

9

1.0k
Users

13.9k
Topics

266.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.