Kiinnostaisiko loma Ranskassa?

• @Riri Jep varataan sulle myös paikka.

Paikkoja on enään YKSI vapaana 💓

• @sissip Mun mielestä olisi kiva, jos esimerkiksi joku perusratsastustunti olisi tallin ratsuilla. Tai sitten just, että saisi tietää tunnit etukäteen sen verran, että voisi sanoa haluavansa tietylle tunnille lainaratsun yms. 🙂

Mun mielestä olisi myös kiva vaihtaa ratsastajien kesken ratsuja, jos se muita kiinnostaisi!

• 👋 yksi innokas täällä myös, laitan tarkempaa ilmoa, kun ehdin.

• Bellan ehottoma ratsastajien välinen hevosvaihto vois olla yks hauska tunti 😄 (Ja jos kaikki ei halua tehdä vaihtaria niin niiden kesken jotka haluaa?) Muihin mun mielestä sopis täydellisesti niin että voi just päättää haluisko mennä tallin hepalla tai sitten omalla 😊

• mun hahmo on vähän suojelevainen hevosestaan, joka on semmonen epävarma uusien ihmisten kanssa, joten ei varmaan suostuisi antamaan hevostaan muiden ratsastettavaksi 😄 mielellään vois kyllä hypätä joku tunti (varsinkin sileällä / koulussa) vaikka jonkun tallin hevosen selkään, kun kotopuolessa kuitenkin ratsastaa vain omallaan ! ☺

• Muakin voisi kiinnostaa tuo toisellakin hevosella ratsastus ainakin kerran. Mutta hahmon oman hevosen suhteen meen samoilla linjoilla @leahiiii kanssa 😄 Hevonen on nuori ja aloittamassa kilpauraa, niin omistaja on vielä yli varovainen ja tarkka ratsastuksen suhteen. 😆 Pääseekö siellä muutes maastoesteille? Vai oliko niin että pysytellään sileällä, koulussa ja esteillä (mikä myös riittää kyllä hyvin!)

• Mulle kävisi myös se, että joku ratsastaa mun hahmon hepalla ja itse lainaan tallilta hevosta 🙂 Olisi kiva saada ns. “muiden mielipiteitä” omasta ratsusta ja näin tuoda itselle uutta näkökulmaa 🤔

• @marjahilla Pääsee, mutta voit lainata tallin hevosta. Ja aamuisin yleensä ratsastetaan maastossa / niityillä, niin voit varovaisesti kokeilla jotain portaita jne. Silloin henkilökuntakin on hevosten selässä ja meiltä löytyy myös ns shettis esteitä ja portaita, joita hevoset kävelee. Eli ei huolta.

Tuo hevosen vaihtaminen jakaa niin paljon mielipiteitä ettei ehkä tehdä sitä. Vapaa aikananne saatte vaihtaa hevosia ja sitä kautta saada uusia näkökulmia. Kaikille ohjatuille ohjelmille saa myös valita tallin hevosen (muistakaa ne ei ole kaikki ihan perus tuntipullia, vaan kilpahevosia eli jos omanne on nuori on hyvä päästä välillä ratsastamaan kokeneemmalla pidemmälle koulutetulla hevosella tai kokeilla vaikka jotain meidän nuorta ja huomata onko se oma nuori millä tasolla. Meidän nuoret osaa ainakin olla todella rasittavia jos sille tuulelle sattuu).

Ajattelin myös jollekin päivälle laittaa nuorten hypytyksen, jossa Nelli hyppää omat nuoret ja te pääsisitte seuraamaan suoritusta ja verkkaamaan vieraita nuoria. Tämä sen vuoksi että nuoret tottuvat myös ratsastajan vaihtoihin ajatellen laatuarvosteluja ja testejä. Jos joku on innokas voi ottaa pikku hyppyjä meidän nuorisolla.

Kaikesta ohjelmasta saa laittaa toiveita. Yksi vapaa päivä tulee olemaan ainakin shoppailu reissu Pariisiin. Ja yksi suunniteltu ohjelma numero on päivä rannalla, jonne viemme hevoset rekoilla ja nautitaan koko päivä retkestä ratsain, aurinkoa ottaen (meidän rekoissa on ilmastointi) ja siirrettäviä “tarha-aitoja”, sekä kiinnitys paikkoja ulkona. Ja tietenkin picnic eväät on pakattu ravintolasta mukaan ja Nellin tytär Viivi on saanut valita kaupasta hedelmiä ja paljon herkkuja 🍬

Ja jokaiselle päivälle jaa vapaa-aikaa niin että voitte suorittaa hevosten vaihtoja, ylimääräisiä treenejä tai vieraila spassa hevostenne kera.

• Onko mitään päätetty, että millon tää mahtais olla? Ja onko paha, jos vaihdan vielä tässä kohtaa heppaa? Samantasoinen kyllä kuin toi toinenkin 😅

• @sissip Joo, siis on CIC4 tasoinen kuitenkin jo ja kilpailee, vaikka onkin nuori. En tarkoittanut että olisi kovin kokematon. Ajattelin että jos tosiaan Blue ja Lili lähtisi lomalle 😊 Tuo shoppailu reissu pariisiin ja rantapäivä kuulostaa niin ihanalta 😍

• HEI KAIKKI IHQUT
    Tänään tulee lisä ohjeita päästän teidät jo tutustumaan ensimmäisen viikon tapahtumiin ihan kohta.
    Olen pikku hiljaa luomassa tapahtumaa (mun puolesta voitte jo kirjoittaa annetuista aiheista, mutta ajatus olisi kenties huhtikuun puolessa välissä aloitella leireilyä)

Kun saan vain itse valmiiksi “ilmoittautumis” lomakkeet, niin silloin viimeistään on oltava hevonen tiedossa ja jokainen käy lisäämässä oman hahmonsa ja hevosensa tiedot. Mun täytyy vaan vähän miettiä mitä kaikkea tarvitsee tietää lomalaisista.

Mut ainankin voitte miettiä perus jutut hahmojen iän, sukupuolet, tasot, mielenkiinnon kohteet jne. Millainen hevonen on, mitä lisä juttuja haluatte, opetetaanko hevoselle jotain uutta jne… Ja kenties jotain tavoitteita ratsastuksellisesti tai henkisesti.

Mutta kuten lupasin niin ensimmäisen viikon ohjelma on julkaistu. Ja Yleistä osiosta löytyy hieman majoituksesta tekstiä. Pahoittelut kirjoitusvirheistä (jättää kivasti tulkinan varaa) ja kuvien puutteesta.

Joku voi kokeilla kommentoida jotain vierailijana (laitahan nimi - lomailija niin pysytään kärryillä kuka on kuka) Pitäisi toimia myös vieraille tuo kirjoittelu. Jos koet että tulet useimminkin vierailemaan tallilla vaikka itsenäisessä treenissä, niin voit myös kirjautua foorumille, mutta missään nimessä en sitä teiltä velvoita.

• Ainiin ja halutessaan lomalainen voi otta mukaan 2 hevosta, mutta ei enempää. Näin voit valita enemmän millä menet minäkin päivänä missäkin tehtävässä. Tulossa on myös lyhyet esittelyt tallin hevosista, joita saa lainata ohjatuille tunneille tai itsenäiseen harjoitteluun. En oikeastaan hirveästi rajoita teidän mielikuvitusta, muuta kuin vältetään vakavat loukkaantumiset ja kuolema mielellään (virkistävät välikuolemat alias treffit nukkumatin kanssa päiväsaikaan on kuitenkin sallittua)

• Kouluratsastajat

Mitenkäs tämä?

• Voiko tähän vielä ilmoittautua? 😊

2

1.0k
Users

13.7k
Topics

261.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.