Etsitään ulkoasuntekijää! (suntuubi)

• No niin, etsisin siis halukasta ulkoasuntekijää suntuubitallilleni, johon on tarkoituksena laittaa muutamia omia hevosiani kasvatus- ja kilpailumerkityksessä. Palkan ulkoasusta pystyn maksamaan tällä hetkellä valmennuksien, päikkymerkintöjen tai luonteiden avulla, miten tekijä sitten itse parhaaksi näkee.

Muutamia havainnollistavia juttuja ulkoasuun

1. Siis ensinnäkin värimaailma saisi olla melko tumma (harmaa, sininen, yms). Olisi myös kiva, jos värejä olisi useita, mutta hyvin yhteensopivia kuitenkin.
    2. Navigaatio mielellään esimerkiksi yläkuvan yhteydessä, yläkuva mielellään melko simppeli, kilpahevosteemainen, esimerkiksi puoliverisiä voi esiintyä yläkuvassa.
    3. Itse teen hevosten omat sivut, mutta suntuubissahan on erikseen otsikko vaihtoehdot, joten yksi tai kaksi erilaista otsikkotyyliä olisi kiva olla, joten koodaamista tarvitaan sen verran.

Eli kaikessa yksinkertaisuudessaan ulkoasu voi olla todella simppeli, mutta hyvin yhteen sopivia värejä täynnä ja mielenkiintoa jollain tapaa herättävä. Toivotaan, että joltain löytyy sen verran aikaa väsertää minulle ulkoasua. Jos kiinnostusta löytyy, voidaan jutella lisää sähköpostilla palkasta ja muista ulkoasuun liittyvistä asioista. Ilmoittautuessasi halukkaaksi, näytäthän jotain näyttöä mahdollisista tekemistäsi ulkoasuista. :slight_smile:

• Nostetaan

• Suomenhevoskasvattajat

Heittelin sulle mailia! 🙂

• @Hazel Vastailtu! 🙂

• Vielä etsitään tekijää 🙂

• Mä voin kokeilla 🙂 ehdin vasta loppuviikosta koneelle, heitteletkö mulle mailia niin en unohda tätä? 😄

• @Juulia Toki, laittelen huomenna sähköpostia vielä sulle 🙂

5

1.0k
Users

13.5k
Topics

256.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.